Photos tika PDF karala thread ekaka dapan. Matath one balanna.වටිනාකම දන්නා එකෙක්ට දෙන්න වෙන එක ලොකු දෙයක් ,ගමේ ගියාම හොයල උබට දෙන්නම්..sure
ලොකු තාත්ත වයසයි බන්..තලාහේන කනත්ත පාරේ ගෙදර තිබ්බේ..එයා ගෙදර විකුණලා ළමයි ලගට යද්දී පරණ පොත් මැගසින් ලොරි බාගයක් විතර බෝතල් පත්තර කාරයන්ට දුන්න..අපරාදේ උබට ගෙදර ලයිබ්රියක් දාන්න බදු තිබ්බතැන්ක්ස් බන්, උබ කරන උදව්ව කවදාවත් අමතා වෙන්නේ නැ,උබ bald and bankrupt බලනවද
surePhotos tika PDF karala thread ekaka dapan. Matath one balanna.
Band Of Brothers එක කොච්චර බැලුවත් ඇති වෙන්නේ නෑනේ ..ඒ තරමට හිතට වදිනවා ඒක.තියෙන උන් දාපල්ලා,මන් ආයේ band of brothers බලන්න ගත්තා, ඒ උනාට ගොඩක් නොදන්නා දේවල් තියෙනවා,මග ඇරුන ඒවා ගොඩක් ඇති.
ෆිල්ම් නම් ගොඩක් ඒවා බලලා තියෙනවා,කිරියේ ඉන්නවා මේ ගැන මන් වගේම උනන්දු ,හොද දැනුමක් තියෙන අය,ඕන දෙයක් දාන්න වැදගත් කියලා හිතෙන movies ටික මන් හෙට දාන්නම පිළිවෙලට
Pacific (2010) series eka balanna ekath a wagee bung supiriBand Of Brothers එක කොච්චර බැලුවත් ඇති වෙන්නේ නෑනේ ..ඒ තරමට හිතට වදිනවා ඒක.

World at War 1970s වල එක. ඕකට වඩා comprehensive එකක් නෑතියෙන උන් දාපල්ලා,මන් ආයේ band of brothers බලන්න ගත්තා, ඒ උනාට ගොඩක් නොදන්නා දේවල් තියෙනවා,මග ඇරුන ඒවා ගොඩක් ඇති.
ෆිල්ම් නම් ගොඩක් ඒවා බලලා තියෙනවා,කිරියේ ඉන්නවා මේ ගැන මන් වගේම උනන්දු ,හොද දැනුමක් තියෙන අය,ඕන දෙයක් දාන්න වැදගත් කියලා හිතෙන movies ටික මන් හෙට දාන්නම පිළිවෙලට
tv series eka gana neda uba kiyanneWorld at War 1970s වල එක. ඕකට වඩා comprehensive එකක් නෑ
ඕක කොටස් 5ක්ද කොහෙද තියනවා.සන්නා අහන් ඉන්නවා විතරයිmeka hodada,man muge hama ekama balanne ne bn
tv series eka gana neda uba kiyanne
Yes. අර thames එකmeka hodada,man muge hama ekama balanne ne bn
tv series eka gana neda uba kiyanne
heta ahannam,davasema gedaraඕක කොටස් 5ක්ද කොහෙද තියනවා.සන්නා අහන් ඉන්නවා විතරයි
ow bn,movies nam godakma vage balala thiyenava, Russian movies ehema balanna ona,mokada un thamayi berlin valata venakan eka digatama gahagena ave,Enemy at the gate
Inglorious bastards
Vulkari
meka patta bn, man me hoyanne mata miss una eva thava monavada kiyala <3Yes. අර thames එක
Allo Allo බලපන්. Comedy හැබයි.heta ahannam,davasema gedara
ow bn,movies nam godakma vage balala thiyenava, Russian movies ehema balanna ona,mokada un thamayi berlin valata venakan eka digatama gahagena ave,
meka patta bn, man me hoyanne mata miss una eva thava monavada kiyala <3
this video is highly underrated