නුවර එලිය with Wife - නවතින්න සහ බලන්න තැන්?

neoshade

Member
Dec 29, 2020
17
15
3
අඩේ.. අනිවා comment එකක් දාපන් මචං.
දැනට හිතන් ඉන්නෙ යන දවසෙ උදේ 11.30 වෙද්දිවත් නුවර-එලියට ගිහින් ලඟින්ම cover කරන්න පුලුවන් තැන්ටික cover කරන්න.
Gregory Lake
Town එක වටේ රවුමක්..
Post Office
Victoria Park

ඊට පස්සෙ දවසෙ උදේ Moon Plains ගිහින්, Strawberry Farm, අඹේවෙල Farm යන්න.
එදාට තව යන්න පුලුවන් places මොනවද? දවසම තියෙනවනෙ..

අනිත් දවසෙ ගෙදර එනගමන් හැටන් පාර අවට place එකක් දෙකක් තිබ්බොත් යන්න ඉන්නෙ..
single Tree hill / Shanthipura , dunsinane falls (Pudalu Oya Ella) ,
 

Thilanka96

Junior member
  • Nov 26, 2016
    41
    19
    8
    29
    Colombo
    කිරියේ කොල්ලෙක්ගේ container house එකකුත් තියේ නෙහ් සුපිරියට හදපු එකක් නුවර එළියේ ?
     

    sandaru1rox

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    7,401
    2
    3,269
    113
    machan umbalage taste eka kohomada danne na. habai bn hoda hotel ekak book karala eke nidaganna welawa witharai nan inne aparade bn. oya hotel book karanawanan full time ekama use karapan nidahase inna. umbalata places cover karanna onenan podi ekaka dawasak idala cover karala next day hoda ekaka idala relax eke waren. Just an idea. Anyway Enjoy!

    Places nan.
    Victoria park
    Gregory lake
    Galways park
    Hakgala garden
    Seeta Amman Temple
    Loversleep
    Ramboda Falls etc
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Emarald and elektro

    haroon.plus

    Active member
  • Feb 13, 2009
    243
    43
    28
    CMB
    1st time da yanne
    Gihin thiyenava kattiya ekka.. eth kalekin yanne.. ehema lokuwata idea ekak ne..

    nuwara eliya harima typical ban dan. melo gathiyak na
    puluwannam ella hari haputhale paththata palayan.
    nuwara eliye yanawanam thawa oya kiyapu place walata amatharawa piduruthalagala yanna puluwan. lover's leap water fall yanna puluwan
    haputhale/ella giyoth lipton seat, adisom bunglow, uda diyaluama, nine arch bridge, little adam's peak wage than walata yanna puluwan
    Ella lagadi giya machan train eke.. eka patta.. nuwara eliyath yanna hithuna..
    ------ Post added on Apr 5, 2021 at 5:09 PM

    Post office ekat balanna one kiyanne
    :ROFLMAO: balanna nemei ban ithin.. ethana photos walata patta lassanai wage dakka.. ekai..
    ------ Post added on Apr 5, 2021 at 5:11 PM

    අඹේවෙල Farm කොරෝනා නිසා යන්න දෙන්නෙ නෑ බං.
    Post Office එකෙයි Victoria Park එකෙයි බලන්න දෙයක් නෑ බං. හෝර්ටන් තැන්නේ යමං.
    Ehemada.. Elakiri.. Ehenam horton plains list ekata dagannam.. Thanks bokka.. :love:
    ------ Post added on Apr 5, 2021 at 5:13 PM
     
    • Like
    Reactions: HKavinda

    darkhair

    Well-known member
  • Sep 15, 2020
    1,013
    1,105
    113
    අඩේ.. අනිවා comment එකක් දාපන් මචං.
    දැනට හිතන් ඉන්නෙ යන දවසෙ උදේ 11.30 වෙද්දිවත් නුවර-එලියට ගිහින් ලඟින්ම cover කරන්න පුලුවන් තැන්ටික cover කරන්න.
    Gregory Lake
    Town එක වටේ රවුමක්..
    Post Office
    Victoria Park

    ඊට පස්සෙ දවසෙ උදේ Moon Plains ගිහින්, Strawberry Farm, අඹේවෙල Farm යන්න.
    එදාට තව යන්න පුලුවන් places මොනවද? දවසම තියෙනවනෙ..

    අනිත් දවසෙ ගෙදර එනගමන් හැටන් පාර අවට place එකක් දෙකක් තිබ්බොත් යන්න ඉන්නෙ..
    nanuoya post office eka issaraha athuru pare diya allak thiyenawa..echchara prasidda nam ne... patta.. aniwa palayan....
     

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Man nam sahenna kalekin oya paththe gihin na. Dan Hortan Plains kohomada bun? Car ekaka yanna puluwanda? Meeta awurudu 10 kata wage kalin giye.
     

    samigrr

    Junior member
  • Nov 2, 2006
    40
    6
    8
    SRI LANKA HONEYMOON PACKAGE
    We are a specialized team for organize customized honeymoon tours in Sri Lanka for our clients as they like.

    sri-lanka-honeymoon-package.jpg



    https://www.srilankahoneymoonpackage.com/

    SRI LANKA HONEYMOON TOURS
     
    • Like
    Reactions: HKavinda

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    Litt
    මචං මමයි wifeයි අපේ anniversary එකත් අල්ලල මැයි මාසෙ මැද වගේ නුවර-එලියෙ රවුමක් දාන්න ඉන්නෙ. Night දෙකක් ඉන්න තමයි කල්පනාව. දැනට නවතින්න බලපු place තමයි මේ තියෙන්නෙ..

    Willmount Cabins :love: :love::love:
    Stoney Croft lin Little England :love::love:
    Hideout Cabins :love:

    මේ තැන්වල හිටපු අය ඉන්නවනම් experience එක කොහොමද කියන්න..

    බලන්න යන්න නම් ගොඩක් තැන් තියෙනවනෙ. ඒ අතරින් මේ ගමනින් cover කරගන්න බලන්න යන්න ලස්සනම හා යායුතුම තැන් මොනවද මේ කාලයත් එක්ක ගත්තම..?

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    little England single room 16000
     

    Hecker

    Well-known member
  • Apr 18, 2022
    6,175
    4,483
    113
    24
    Dinosaur, Colorado
    මචං මමයි wifeයි අපේ anniversary එකත් අල්ලල මැයි මාසෙ මැද වගේ නුවර-එලියෙ රවුමක් දාන්න ඉන්නෙ. Night දෙකක් ඉන්න තමයි කල්පනාව. දැනට නවතින්න බලපු place තමයි මේ තියෙන්නෙ..

    Willmount Cabins :love: :love::love:
    Stoney Croft lin Little England :love::love:
    Hideout Cabins :love:

    මේ තැන්වල හිටපු අය ඉන්නවනම් experience එක කොහොමද කියන්න..

    බලන්න යන්න නම් ගොඩක් තැන් තියෙනවනෙ. ඒ අතරින් මේ ගමනින් cover කරගන්න බලන්න යන්න ලස්සනම හා යායුතුම තැන් මොනවද මේ කාලයත් එක්ක ගත්තම..?

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    රවට්ටලා සුකන්න නේද යන්නෙ
     

    leo shane

    Member
    Mar 12, 2022
    24
    20
    3
    අඩේ.. අනිවා comment එකක් දාපන් මචං.
    දැනට හිතන් ඉන්නෙ යන දවසෙ උදේ 11.30 වෙද්දිවත් නුවර-එලියට ගිහින් ලඟින්ම cover කරන්න පුලුවන් තැන්ටික cover කරන්න.
    Gregory Lake
    Town එක වටේ රවුමක්..
    Post Office
    Victoria Park

    ඊට පස්සෙ දවසෙ උදේ Moon Plains ගිහින්, Strawberry Farm, අඹේවෙල Farm යන්න.
    එදාට තව යන්න පුලුවන් places මොනවද? දවසම තියෙනවනෙ..

    අනිත් දවසෙ ගෙදර එනගමන් හැටන් පාර අවට place එකක් දෙකක් තිබ්බොත් යන්න ඉන්නෙ..
    Me place okkoma cover karanna puluwan hideout palayan.moon plains wala hideout thiyenne.
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    මචං මමයි wifeයි අපේ anniversary එකත් අල්ලල මැයි මාසෙ මැද වගේ නුවර-එලියෙ රවුමක් දාන්න ඉන්නෙ. Night දෙකක් ඉන්න තමයි කල්පනාව. දැනට නවතින්න බලපු place තමයි මේ තියෙන්නෙ..

    Willmount Cabins :love: :love::love:
    Stoney Croft lin Little England :love::love:
    Hideout Cabins :love:

    මේ තැන්වල හිටපු අය ඉන්නවනම් experience එක කොහොමද කියන්න..

    බලන්න යන්න නම් ගොඩක් තැන් තියෙනවනෙ. ඒ අතරින් මේ ගමනින් cover කරගන්න බලන්න යන්න ලස්සනම හා යායුතුම තැන් මොනවද මේ කාලයත් එක්ක ගත්තම..?

    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    එක්කන් ගිහින් හිකුව නේද ? වනචරය