Equality gana nam danne na. Habai ohoma ekkenekwa elect karoth nam maha gon wadak. Chanda tikak goda daganna kara wennath puluwan.
දැනටමත් ඔය ටිකම කරනවා නේ..ඔය environment එක ඌට වැඩ කරන්න පුලුවන් එකක් නෙවී. එතකොට ඌ එතනට ගිහින් අපේ සල්ලි/වෙලාවයි කන්නෙ. ගොන්ම හුකන්නලා බන්. තව ටිකකින් ට්රාන්ස් එකෙක්වත් යවයි ඕකට. මුන්ට 2/3 දුන්නොත්නම් අනිවා හොඳම ආතල් ටිකක් දෙයි අපිට.
රෙන්න පුකේ ගූ නැති රටවල් නෙවීනෙ ඒ. ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්රශ්න තියෙනවා 2027ද කොහෙද නය ගෙවන්න ඕනා, IMF එක දිගටම කරන් යන්න ඕනා. නැතුව මේ ලෙස්බියන් හුත්තිගේ DEI ආතල් ගන්න කාලයක් නෙවී මේක
ඉතින් බන් එහෙම බැලුවාම ෂෙහාන් සේමසිංහත් ආබාධිත පොරක්නේ පොරගේ අත් & කකුල් වල ඇඟිලි කොටයි සමහර ඇඟිලි නෑ. ඒත් පොර තමයි රනිල් මහත්තයාගේ කාලේ IMF සාකච්ඡා වලට වැඩිපුර ගියේතොපිට හොඳ එහෙම අබාධිත යො තමයි
IMF සාකච්චා වලට යවපං
ඒවට මෙයාව පත් කරන එකෙන් බලපෑමක් වෙන්නෙ කොහොමද?රෙන්න පුකේ ගූ නැති රටවල් නෙවීනෙ ඒ. ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්රශ්න තියෙනවා 2027ද කොහෙද නය ගෙවන්න ඕනා, IMF එක දිගටම කරන් යන්න ඕනා. නැතුව මේ ලෙස්බියන් හුත්තිගේ DEI ආතල් ගන්න කාලයක් නෙවී මේක
ලබන පාර වෙන එකකට යනව කියල ඒකි උඹට කියපු වෙලාවෙම ඒකත් කියන්න තිබුනනෙ බන්. ඇයි කිව්වෙ නැත්තේඅර කෙල්ලට කියපන් ලබන පාර වෙන එකකට ගියාම
නාකියෝ එලවන්න ඕනි නැද්ද වගේ කියල කෑගහන්න එපා කියලා.
ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්රශ්න තියෙනවා විසඳන්න. ලෙස්බියන් හුත්තිගෙ DEI agenda run කරන්න වෙලාවක් නෙවී මේක. ඒකයි කිව්වෙ.ඒවට මෙයාව පත් කරන එකෙන් බලපෑමක් වෙන්නෙ කොහොමද?
ලබන පාර වෙන එකකට යනව කියල ඒකි උඹට කියපු වෙලාවෙම ඒකත් කියන්න තිබුනනෙ බන්. ඇයි කිව්වෙ නැත්තේ
------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:17 PM
සුදුසුකම දෘශ්යාබාධිත වීම විතරයිද?
හිත රිදුනදඒවට මෙයාව පත් කරන එකෙන් බලපෑමක් වෙන්නෙ කොහොමද?
ලබන පාර වෙන එකකට යනව කියල ඒකි උඹට කියපු වෙලාවෙම ඒකත් කියන්න තිබුනනෙ බන්. ඇයි කිව්වෙ නැත්තේ
------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:17 PM
එතකොට ලොලු පිනා උපදේශකයො අනූ ගානක් දාගෙන උන්ට පඩි ගෙව ගෙව හිටපු එකටත් වඩා මේක ලොකුයිද?ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්රශ්න තියෙනවා විසඳන්න. ලෙස්බියන් හුත්තිගෙ DEI agenda run කරන්න වෙලාවක් නෙවී මේක. ඒකයි කිව්වෙ.
මට රිදෙන්න දෙයක් වෙලා නෑනෙ බන්. උඹලට රිදෙන දේනෙ උනේ. ඒකනෙ හැම ත්රෙඩ් එකේම අඬන්නේ රංචු පිටින්හිත රිදුනද![]()
කෙල්ලො බයිට් කරාම මේ වගේ පස්සෙන් ගිහිං දෙන උන් ස්කෝලෙ කාලේ විතරයි හම්බ වෙලා තිබ්බේමට රිදෙන්න දෙයක් වෙලා නෑනෙ බන්. උඹලට රිදෙන දේනෙ උනේ. ඒකනෙ හැම ත්රෙඩ් එකේම අඬන්නේ රංචු පිටින්
ඒක නෙවෙයි ඇත්තට ඇයි අරකිට අරක කිව්වෙ නැත්තේ.හම්බුන වෙලාවෙ කියන්න තිබ්බනෙ මූනටම
------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:45 PM
පස්සෙන් ගිහින් දුන්නමත් මේ වගේ අතින් අරන් තියාගෙන අඬන උන් ඉස්කෝල කාලෙදිවත් හම්බවෙලා නෑකෙල්ලො බයිට් කරාම මේ වගේ පස්සෙන් ගිහිං දෙන උන් ස්කෝලෙ කාලේ විතරයි හම්බ වෙලා තිබ්බේ![]()
ඒක තමා මං කිව්වේ උබල පස්සෙන් ගිහින් දිලත් රිදෝගන්නව කියල.පස්සෙන් ගිහින් දුන්නමත් මේ වගේ අතින් අරන් තියාගෙන අඬන උන් ඉස්කෝල කාලෙදිවත් හම්බවෙලා නෑ![]()