පලමු වරට දෘශ්‍යාබාදිත පුද්ගලයෙක් පාර්ලිමෙන්තුවට.

netudara

Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    ඔය environment එක ඌට වැඩ කරන්න පුලුවන් එකක් නෙවී. එතකොට ඌ එතනට ගිහින් අපේ සල්ලි/වෙලාවයි කන්නෙ. ගොන්ම හුකන්නලා බන්. තව ටිකකින් ට්‍රාන්ස් එකෙක්වත් යවයි ඕකට. මුන්ට 2/3 දුන්නොත්නම් අනිවා හොඳම ආතල් ටිකක් දෙයි අපිට.
    දැනටමත් ඔය ටිකම කරනවා නේ..

     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    kawuru monawa kiwwat SJB team set ekat ekka NPP unta harennawat baa. amu gam kabarayo tikak inne NPP list wala
     

    Mr.Robot

    Well-known member
  • Sep 14, 2024
    1,092
    2,007
    113
    Matara
    ගුපීස් check this out 😮

    IMG_20241010_210920.jpg
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,721
    113
    ගුපීස් check this out 😮

    View attachment 239097
    රෙන්න පුකේ ගූ නැති රටවල් නෙවීනෙ ඒ. ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්‍රශ්න තියෙනවා 2027ද කොහෙද නය ගෙවන්න ඕනා, IMF එක දිගටම කරන් යන්න ඕනා. නැතුව මේ ලෙස්බියන් හුත්තිගේ DEI ආතල් ගන්න කාලයක් නෙවී මේක
     

    Chimpanzee Putha

    Well-known member
  • Mar 31, 2023
    7,692
    15,040
    113
    Milagiriya
    තොපිට හොඳ එහෙම අබාධිත යො තමයි
    IMF සාකච්චා වලට යවපං
    ඉතින් බන් එහෙම බැලුවාම ෂෙහාන් සේමසිංහත් ආබාධිත පොරක්නේ පොරගේ අත් & කකුල් වල ඇඟිලි කොටයි සමහර ඇඟිලි නෑ. ඒත් පොර තමයි රනිල් මහත්තයාගේ කාලේ IMF සාකච්ඡා වලට වැඩිපුර ගියේ 🙄

    ඒක‍ නෙවෙයි උබලාගේ පංචායුධ කුමාරයා මේ පාර එන්නේ නැත්තේ ඇයි රට ජාතිය ජාත්‍යන්තර කුමන්ත්‍රණ වලින් බේරාගන්න 🤭

    Shehan-Semasinghe.jpg
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    රෙන්න පුකේ ගූ නැති රටවල් නෙවීනෙ ඒ. ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්‍රශ්න තියෙනවා 2027ද කොහෙද නය ගෙවන්න ඕනා, IMF එක දිගටම කරන් යන්න ඕනා. නැතුව මේ ලෙස්බියන් හුත්තිගේ DEI ආතල් ගන්න කාලයක් නෙවී මේක
    ඒවට මෙයාව පත් කරන එකෙන් බලපෑමක් වෙන්නෙ කොහොමද?

    අර කෙල්ලට කියපන් ලබන පාර වෙන එකකට ගියාම

    නාකියෝ එලවන්න ඕනි නැද්ද වගේ කියල කෑගහන්න එපා කියලා.
    ලබන පාර වෙන එකකට යනව කියල ඒකි උඹට කියපු වෙලාවෙම ඒකත් කියන්න තිබුනනෙ බන්. ඇයි කිව්වෙ නැත්තේ
    ------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:17 PM
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,721
    113
    ඒවට මෙයාව පත් කරන එකෙන් බලපෑමක් වෙන්නෙ කොහොමද?


    ලබන පාර වෙන එකකට යනව කියල ඒකි උඹට කියපු වෙලාවෙම ඒකත් කියන්න තිබුනනෙ බන්. ඇයි කිව්වෙ නැත්තේ
    ------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:17 PM
    ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්‍රශ්න තියෙනවා විසඳන්න. ලෙස්බියන් හුත්තිගෙ DEI agenda run කරන්න වෙලාවක් නෙවී මේක. ඒකයි කිව්වෙ.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,619
    100,856
    113
    ඒවට මෙයාව පත් කරන එකෙන් බලපෑමක් වෙන්නෙ කොහොමද?


    ලබන පාර වෙන එකකට යනව කියල ඒකි උඹට කියපු වෙලාවෙම ඒකත් කියන්න තිබුනනෙ බන්. ඇයි කිව්වෙ නැත්තේ
    ------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:17 PM
    හිත රිදුනද 😂
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    ලංකාවෙ ඔයිට වඩා ප්‍රශ්න තියෙනවා විසඳන්න. ලෙස්බියන් හුත්තිගෙ DEI agenda run කරන්න වෙලාවක් නෙවී මේක. ඒකයි කිව්වෙ.
    එතකොට ලොලු පිනා උපදේශකයො අනූ ගානක් දාගෙන උන්ට පඩි ගෙව ගෙව හිටපු එකටත් වඩා මේක ලොකුයිද?
    මේක ලොලු පිනාගෙ ගල් කොල්ලෝ උපදේශකයො කරගෙන උන්ව නඩත්තු කරන්න වෙලාවක්ද?

    හිත රිදුනද 😂
    මට රිදෙන්න දෙයක් වෙලා නෑනෙ බන්. උඹලට රිදෙන දේනෙ උනේ. ඒකනෙ හැම ත්‍රෙඩ් එකේම අඬන්නේ රංචු පිටින්😁

    ඒක නෙවෙයි ඇත්තට ඇයි අරකිට අරක කිව්වෙ නැත්තේ.හම්බුන වෙලාවෙ කියන්න තිබ්බනෙ මූනටම
    ------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:45 PM
     
    • Like
    Reactions: silent one

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,619
    100,856
    113
    මට රිදෙන්න දෙයක් වෙලා නෑනෙ බන්. උඹලට රිදෙන දේනෙ උනේ. ඒකනෙ හැම ත්‍රෙඩ් එකේම අඬන්නේ රංචු පිටින්😁

    ඒක නෙවෙයි ඇත්තට ඇයි අරකිට අරක කිව්වෙ නැත්තේ.හම්බුන වෙලාවෙ කියන්න තිබ්බනෙ මූනටම
    ------ Post added on Oct 10, 2024 at 10:45 PM
    කෙල්ලො බයිට් කරාම මේ වගේ පස්සෙන් ගිහිං දෙන උන් ස්කෝලෙ කාලේ විතරයි හම්බ වෙලා තිබ්බේ 🤭
     

    Sathira529

    Well-known member
  • Apr 8, 2019
    3,890
    1
    9,139
    113
    කෙල්ලො බයිට් කරාම මේ වගේ පස්සෙන් ගිහිං දෙන උන් ස්කෝලෙ කාලේ විතරයි හම්බ වෙලා තිබ්බේ 🤭
    පස්සෙන් ගිහින් දුන්නමත් මේ වගේ අතින් අරන් තියාගෙන අඬන උන් ඉස්කෝල කාලෙදිවත් හම්බවෙලා නෑ😆
     
    • Love
    Reactions: ndod1

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,619
    100,856
    113
    පස්සෙන් ගිහින් දුන්නමත් මේ වගේ අතින් අරන් තියාගෙන අඬන උන් ඉස්කෝල කාලෙදිවත් හම්බවෙලා නෑ😆
    ඒක තමා මං කිව්වේ උබල පස්සෙන් ගිහින් දිලත් රිදෝගන්නව කියල.