ප්රෝපොසල් කෙල්ල - මාරම කෙල්ලෙක්

Gccamila

Well-known member
  • Feb 16, 2013
    3,282
    624
    113
    DownTown
    සමාජශීලී කෙල්ලෙක් මචං උබට ඉන්නේ. සමහරක් උන්ට නම් සුපිරියටම සෙට් වෙනවා ඔය වගේ කෙල්ලෝ. කොයි වෙලෙත් ජොලියෙනෙ ඉන්නේ මොකක් හරි විහිලුවක් කරලා..
    දෙන්නට දෙන්නා තේරුම් අරගෙන ජීවත් උනොත් හොද Life එකක් ගෙවන්න පුලුවන් වෙයි..
    Good Luck
    :yes::yes::yes:
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    okkoma hari eth T-shirt eka andapu eka thama case eka,ehema open thanaka kellek ehema andum andinavada bn :D (ekak udin thama.anika gents ekakhe bn )


    eka eka vidiyata katha karana kello innava bn,uba ekita kiyahan katha karaddi tikak sanvarava katha karanna.mama kamathi na oya vidiye rasthiyadu katha kiyanavata.oya ganu lamayekne kiyala.eki ahala e vidiyata indi hadenna balai,mokada issella epa kivva eka aye kivve nane

    eth thava kossak thiyenava :D kello lesiyen thava kellekva pennala e kellage lassana varnana karanne nane bn :D samahara vita uba mokada kiyanne balanna kivvada danne na bn,lassana kellek dakkama uba mokada karanne vage kiyala test kirillakda danna kale.

    hadissi venna epa bn,uba kamathi dewal ekita kiyahan bn,eki e dewal e vidiyata hadagannavada balahan,machan ohoma open katha karana kellange hitha hondai bn godak velavata :)
    thava deyak,uba oya kiyana vidiyata hena lamakava patta asa hithena vidiyata katha karana hama kellama honda na bn :D
     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com

    :yes::yes::yes::lol::lol::lol: හිනා කාල මැරෙනවා . එහෙනම් අපිව මිනිස්සු ඩිවෝස් කරලා. කෙල්ලෝ සාමානයෙන් ඔය වගේ කියනේ තමන්ට හුගක් සමීප කෙනෙක් එක්ක. කුණුහරප කිවේ නැනේ . අනික හැම කෙල්ලම එක වගේ නැනේ. ඔයාගේ හිතේ ඉන්න කෙනාගේ ගති ගුණ තියෙන කෙල්ලෙක් කොහොමද හොයන්නේ

    කෙල්ල ඉස්සරහා මගේ කටින් මොන ලබ්බක්ද වගේ දේවල් කියවුණත් මට හරිම අප්සෙට් ඒ කියුවට පස්සේ... අපි යාළුවොත් අතරේ කතා කරන භාෂාව කෙල්ල එක්ක ඉන්නැද්දි ඕනා නෑ කියන එකයි මගේ මතේ.. මගේ ජිවිතේ සිද්ද උන ලැජ්ජම වැඩේ උනෙත් කෙල්ල එක්ක ඉන්නැද්දි.. ඒ නිසා අපි ඕපන් නෑ වත් සමීප නෑවත් කියන්න බෑ.

    නමුත් එයයි මමයි වචන භාවිතයේදී පරිස්සමන් කතා කරන්නේ. මම එයාට වචනෙන් උනත් සංග්‍රහ කරන්නේ ආදරෙන්. යාළුවන්ගෙන් කෝල් එකක් ආවත් මම පැත්තකට වෙලා තමයි මගේ විදියට කතා කරන්නේ. (කුණු හරුප සමග) නැත්නම් උබ බං බොලන් වචන වලින් පමණයි. :yes::yes:
     

    HypermaD2

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    4,678
    536
    113
    වචන නම් මොනාද බං පිට අය එක්ක ඉද්දි කියන්නෙ නෑනෙ.. දෙන්න එකට ඉද්දි ආතල් එකේ ෆ්‍රී එකේ ඉන්න එපායැ...
    මේ පැන් පානය කරන්න.. මේ පලතුරැ අනුභව කරන්න ටයිප් එකේ ප්‍රොෆෙෂනල් කෙල්ලෙක්වද උඹ හොයන්නෙ..

    [ලේට් වෙන ඒවා රෑ ගමන් බිමන් කන්ට්‍රෝල් කරගන්න එක උඹේ වැඩක්]
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113

    pegging_tips_and_positions.gif

     

    The_Killer

    Well-known member
  • Jan 20, 2014
    11,053
    2,201
    113
    WA, Straya 🇦🇺🦘
    www.elakiri.com

    අඩෝ දැන් පොලිසියෙන් දිගට හරහට පාරවල් වල ඉන්නවා නේද? 25,000 දඩ ගහන්න පෝලිමේ ඉන්නවා බං කාර් බයිසිකල් සෙට් වෙලා. අද එද්දී උදේ පොට් 3ක් වගේ දැක්කා.. වෙනදට බලු බල්ලෙක් නෑ.. ඊයේ රෑ 10.30ට වගේ කාර් එකයි, බසිකල් සෙට් එකයි, තනියෙම බයිසිකල් දෙන්නෙක් හිටියා පරණ අවිස්සාවේල්ල පාරේ.
     

    DangerMan119

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    6,027
    1,324
    113
    on the ROOF
    අපේ ගෑනිව මම කිචිකවල ඉවසන්න බැරි උනහම කියනව මොන හු*#තක්ද ඕයි කියල..:rofl::rofl:
    :rofl::rofl::rofl:

    ඕව මොනාද බං මගේ කෙල්ල පාරෙ යනකොටත් කියනවනෙ, මට පඩයක් යන්ඩ එනව කියල..
    ඊට පස්සෙ අහනව ගඳ ආවද කියල :baffled:
    :baffled::eek::rofl::rofl:
     

    ZoomLine

    Well-known member
  • Mar 13, 2017
    5,890
    626
    113
    :lol:පව් යකෝ!:rolleyes:



    අඩෝ දැන් පොලිසියෙන් දිගට හරහට පාරවල් වල ඉන්නවා නේද? 25,000 දඩ ගහන්න පෝලිමේ ඉන්නවා බං කාර් බයිසිකල් සෙට් වෙලා. අද එද්දී උදේ පොට් 3ක් වගේ දැක්කා.. වෙනදට බලු බල්ලෙක් නෑ.. ඊයේ රෑ 10.30ට වගේ කාර් එකයි, බසිකල් සෙට් එකයි, තනියෙම බයිසිකල් දෙන්නෙක් හිටියා පරණ අවිස්සාවේල්ල පාරේ.
    ඕක තමා බන් මූට වෙන්නෙ
    ඒකි මම හිතන්නෙ බයිසෙක්සුවල් කෙල්ලෙක්
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    ඕක තමා බන් මූට වෙන්නෙ
    ඒකි මම හිතන්නෙ බයිසෙක්සුවල් කෙල්ලෙක්
    ehemamath na bn.samahara kello innava kollo ekka fit vela un ekkama indala arun katha karana hasirena vidiyatama hasirenna purudu vechcha un.habai ehema inna ungen samahara kello unge thathve thiyagena inna un innava.samahara unnam ithin lavak devak na :baffled:
     

    shenic_v2.0.0

    Member
    Sep 17, 2016
    2,287
    351
    0
    hapo ban :D
    mehemai, attitudes wala aulak thiyenne,
    decent widihata inna hadila na.
    family background eke indan ena ewa oowa.

    kiyala hada ganna balapan.. :yes: :D
     

    අවකලනය

    Active member
  • Jun 19, 2010
    330
    140
    43
    සමාජශීලී කෙල්ලෙක් මචං උබට ඉන්නේ. සමහරක් උන්ට නම් සුපිරියටම සෙට් වෙනවා ඔය වගේ කෙල්ලෝ. කොයි වෙලෙත් ජොලියෙනෙ ඉන්නේ මොකක් හරි විහිලුවක් කරලා..
    දෙන්නට දෙන්නා තේරුම් අරගෙන ජීවත් උනොත් හොද Life එකක් ගෙවන්න පුලුවන් වෙයි..
    Good Luck
    :yes::yes::yes:
    :D:D:D



    okkoma hari eth T-shirt eka andapu eka thama case eka,ehema open thanaka kellek ehema andum andinavada bn :D (ekak udin thama.anika gents ekakhe bn )


    eka eka vidiyata katha karana kello innava bn,uba ekita kiyahan katha karaddi tikak sanvarava katha karanna.mama kamathi na oya vidiye rasthiyadu katha kiyanavata.oya ganu lamayekne kiyala.eki ahala e vidiyata indi hadenna balai,mokada issella epa kivva eka aye kivve nane

    eth thava kossak thiyenava :D kello lesiyen thava kellekva pennala e kellage lassana varnana karanne nane bn :D samahara vita uba mokada kiyanne balanna kivvada danne na bn,lassana kellek dakkama uba mokada karanne vage kiyala test kirillakda danna kale.

    hadissi venna epa bn,uba kamathi dewal ekita kiyahan bn,eki e dewal e vidiyata hadagannavada balahan,machan ohoma open katha karana kellange hitha hondai bn godak velavata :)
    thava deyak,uba oya kiyana vidiyata hena lamakava patta asa hithena vidiyata katha karana hama kellama honda na bn :D

    umba kiyana katawa atta machan


    කෙල්ල ඉස්සරහා මගේ කටින් මොන ලබ්බක්ද වගේ දේවල් කියවුණත් මට හරිම අප්සෙට් ඒ කියුවට පස්සේ... අපි යාළුවොත් අතරේ කතා කරන භාෂාව කෙල්ල එක්ක ඉන්නැද්දි ඕනා නෑ කියන එකයි මගේ මතේ.. මගේ ජිවිතේ සිද්ද උන ලැජ්ජම වැඩේ උනෙත් කෙල්ල එක්ක ඉන්නැද්දි.. ඒ නිසා අපි ඕපන් නෑ වත් සමීප නෑවත් කියන්න බෑ.

    නමුත් එයයි මමයි වචන භාවිතයේදී පරිස්සමන් කතා කරන්නේ. මම එයාට වචනෙන් උනත් සංග්‍රහ කරන්නේ ආදරෙන්. යාළුවන්ගෙන් කෝල් එකක් ආවත් මම පැත්තකට වෙලා තමයි මගේ විදියට කතා කරන්නේ. (කුණු හරුප සමග) නැත්නම් උබ බං බොලන් වචන වලින් පමණයි. :yes::yes:

    ow ban...mama nam kiyatawat kella ekka garu saruwa kata karanawa misak kunuharapa kiyanne naha...

    වචන නම් මොනාද බං පිට අය එක්ක ඉද්දි කියන්නෙ නෑනෙ.. දෙන්න එකට ඉද්දි ආතල් එකේ ෆ්‍රී එකේ ඉන්න එපායැ...
    මේ පැන් පානය කරන්න.. මේ පලතුරැ අනුභව කරන්න ටයිප් එකේ ප්‍රොෆෙෂනල් කෙල්ලෙක්වද උඹ හොයන්නෙ..

    [ලේට් වෙන ඒවා රෑ ගමන් බිමන් කන්ට්‍රෝල් කරගන්න එක උඹේ වැඩක්]

    mama kiyana seen eka umbala hariyata terum aran naha ban..ekai ohoma comment karanne


    hapo ban :D
    mehemai, attitudes wala aulak thiyenne,
    decent widihata inna hadila na.
    family background eke indan ena ewa oowa.

    kiyala hada ganna balapan.. :yes: :D

    hariyatama hari machan umba kiyala tiyena katawa...meka atitiudes wala aulak...
    :yes::yes:
     

    shenic_v2.0.0

    Member
    Sep 17, 2016
    2,287
    351
    0
    අවකලනය;22111907 said:
    hariyatama hari machan umba kiyala tiyena katawa...meka atitiudes wala aulak...
    :yes::yes:

    :D :yes: :yes:

    mage kellageth issara mama akamathi dewal thibba.
    mama ewa kiuwa eya hada gaththa...
    mageth ehemai mage gathi samahara ewa mama hada gaththa eya kiyala..

    ekaparata ma bari unath machan tikka kiyala hada ganna balanna..
    owa hadila enawa tika kalayak yaddi.. :yes:

    wadagath ma de kellage anith gathiguna kohomada kiyana eka.
    ubata adare nan,
    wishwasaya thiyanna puluwan nam,
    uba wenuwen innawa nam,
    echcharai...
    ewa thama wadagath ma dewal.

    attitudes wala adupadu hemeeta kiyala hada ganna balanna... :yes:

    good luck! :)