Mamanam hitanne nehe highly unlikely ,foreign loans eddi and tax reforms walin passe economy eka stable wei .(china loan eka reserve walata ganna puluwan unoth me Mase end ekedi )නිකන් ඉවක් වගේ දැනෙන්නේ නැද්ද බැංකු කඩා වැටෙයි කියලා..සල්ලිවලට මොනාද කරන්නේ කියලා හිතාගන්න බැරුව ඉන්නේ..
![]()
![]()
![]()
Ethakota credit rating uda yanna patan gani .
Eetapasse bilateral loans and ISB ganna puluwan .
සල්ලිවලට මොනාද කරන්නේ කියලා හිතාගන්න බැරුව ඉන්නේ.. 

