ප්‍රයිවට් බැංකු කඩා වැටුනොත් අපේ සල්ලි අපිට නැතිවෙයිද ? 😕😕😕

Mancheter

Active member
  • Oct 1, 2019
    310
    230
    43
    නිකන් ඉවක් වගේ දැනෙන්නේ නැද්ද බැංකු කඩා වැටෙයි කියලා..:shocked: සල්ලිවලට මොනාද කරන්නේ කියලා හිතාගන්න බැරුව ඉන්නේ.. :confused2: :confused2: :confused2:
    Mamanam hitanne nehe highly unlikely ,foreign loans eddi and tax reforms walin passe economy eka stable wei .(china loan eka reserve walata ganna puluwan unoth me Mase end ekedi )
    Ethakota credit rating uda yanna patan gani .
    Eetapasse bilateral loans and ISB ganna puluwan .
     
    • Like
    Reactions: Kumbhakarna22

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,503
    15,469
    113
    Gampaha
    Mamanam hitanne nehe highly unlikely ,foreign loans eddi and tax reforms walin passe economy eka stable wei .(china loan eka reserve walata ganna puluwan unoth me Mase end ekedi )
    Ethakota credit rating uda yanna patan gani .
    Eetapasse bilateral loans and ISB ganna puluwan .
    එහෙනම් කමක් නෑ.. :oo:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඉතින් බලු වේසිගෙ පුතෝ තොගේ නන්දසේන පොන්නයානේ මහ බැoකුව සුද්ද කරපු රනිලට රටේම මුදල් වගකිම් බාරදීලා තියෙන්නේ

    උබලනෙ අරගල කොරල රනිල්ව ගෙන්න ගත්තෙ , ගෝ හෝම් රනිල් කියන්ඩ එපැයි නැනෙ නැනෙ තොපි වටවෙලා පොන්නිලගෙ පුක හප හප ඉන්න එකනෙ කරන්නෙ..
     

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,503
    15,469
    113
    Gampaha
    උබලනෙ අරගල කොරල රනිල්ව ගෙන්න ගත්තෙ , ගෝ හෝම් රනිල් කියන්ඩ එපැයි නැනෙ නැනෙ තොපි වටවෙලා පොන්නිලගෙ පුක හප හප ඉන්න එකනෙ කරන්නෙ..
    :shocked:
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    උබලනෙ අරගල කොරල රනිල්ව ගෙන්න ගත්තෙ , ගෝ හෝම් රනිල් කියන්ඩ එපැයි නැනෙ නැනෙ තොපි වටවෙලා පොන්නිලගෙ පුක හප හප ඉන්න එකනෙ කරන්නෙ..
    අම්මට බල්ලෝ හුකලා ජාතක උන කැරි පොන්නය පෙන්නපන් බලන්න කොතනද අරගල කරපු මිනිස්සු රනිල්ව ඕන කියලා කිවුවේ ,
     

    Tyrion Lannister

    Well-known member
  • Aug 20, 2012
    3,293
    5,749
    113
    King's Landing
    මම බයවෙලා ඉඳිද්දි තව අය බය කරන්නේ මොකද ? අපේ සල්ලිවලට මොනා හරි උනොත් උඹ වග කියනවද ? එහෙනම් බය නොවී ඉන්නම්.. :frown:


    bank account hold කලාම මොකක්ද වෙන්නේ? @Prabasha
    ------ Post added on May 20, 2022 at 9:21 AM

    Awul giya nam sorry ban. but dan situation banks watenne na. Kabba digata hitiya nam watenna thibba. :)
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    වෙහෙර ගිලපු උන්ට අග්ගලා පරිස්සම් කරන්න දෙන උබලා නම් මනුස්සයෝ වෙන්න බෑ