ප්‍රෝග්‍රෑම් වැඩ්ඩන්ගේ අවධානය පිණිසයි

nooby

Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,258
    2,445
    113
    Srilanka
    ප්‍රෝග්‍රෑම් වැඩ්ඩන්ගේ අවධානය පිණිසයි

    මචන් පොඩි උදව්වක් ඕනේ. මගේ ලග excel sheet එකක (පහල දාල තියෙනේ ) තියෙන D කෝලම් එකේ එකම දේ දෙපාරක් හෝ ඊට වැඩි වතාවක් ඇවිත් නම් D කෝලම් එකත් එක්කම ඒකට අදාල F කෝලම් එකේ ඒවා පෙන්නන විදිහට හදාගන්න තමා ඕනේ.


    14uc4nr.jpg
    [/IMG]
     
    Last edited:

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,258
    2,445
    113
    Srilanka
    Programming ekka thiyana sambande poddak kiyapanko ? ubata meka DB ekata import karalada oya wade karaganna ona ?

    ow bn ehema karana eka neda lesi?? nettam macro walinuth puluwan neda excel athulema karaganna.

    kohoma unath kamak ne wede karagannai one:confused:
     

    ManjuT

    Well-known member
  • Mar 22, 2016
    1,205
    343
    83
    ne bn, kohomada eka use karanne

    https://www.ablebits.com/office-addins-blog/2016/09/07/excel-advanced-filter/

    meke criteria range ekata oyage condition eka denna one. e kiyanne d columns eke count eka 1 ta wedi ewa select karanna kiyala. ekata wenama column ekakata counts tika ganna weida danne. nethnam eka seretama denna puluwan kiyala balanna one.

    mamath awurudu ganakin use kare ne. den advance filter option eka thawath advance ethi. wenna one wede mama therum gaththa widiyatanam meken karanna puluwan.
     

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,258
    2,445
    113
    Srilanka
    https://www.ablebits.com/office-addins-blog/2016/09/07/excel-advanced-filter/

    meke criteria range ekata oyage condition eka denna one. e kiyanne d columns eke count eka 1 ta wedi ewa select karanna kiyala. ekata wenama column ekakata counts tika ganna weida danne. nethnam eka seretama denna puluwan kiyala balanna one.

    mamath awurudu ganakin use kare ne. den advance filter option eka thawath advance ethi. wenna one wede mama therum gaththa widiyatanam meken karanna puluwan.

    ekin eka mewa karanna be bn. cells dahakata wada thiyenawa. a wage sheets bara ganak tyenawa.

    excel data tika import karala ethanin duplicates tika and correspondings values in F column ganna widihak nedda bn. python wage use karala.