පැන්තර් අලුත් චැට් එකෙන් රේඩියෝ අහපු හැට&#3538

Status
Not open for further replies.

Malinga

Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    vadee num chater habai fun ekata dammata :P kenek udavak illuvahama ohoma karana eka honda nae :D
     

    Malinga

    Well-known member
  • Jul 20, 2006
    61,301
    1,013
    113
    :yes::yes: aththa kathawa :) mama hithanne jollyata dala thiyenne ;)

    :yes::yes: eekai man kivve fun ekata dammata kiyala :D denna ma yaluvo hinda avula nathuva athi :D eeth eeka danne nathi kenek varadiyata hithanna puluvanne eekai kivve :D
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    393127_10150384946779193_272687543_n.jpg
     

    Pink panther

    Well-known member
  • Nov 8, 2011
    23,234
    3,134
    113
    36
    ~ ση тнє ƒℓσω ~
    :yes::yes: eekai man kivve fun ekata dammata kiyala :D denna ma yaluvo hinda avula nathuva athi :D eeth eeka danne nathi kenek varadiyata hithanna puluvanne eekai kivve :D
    Ne bn, man oka mugen ahala (Mata prashnayak ethi une ne radio chanel tune kirima gena) newe mu mawa okata edala gathte.. Matama prashne yomu karala uma uththare dunna, kuthuhalaya kiyana padanama mathai mama " Balamu" kiuwe... Muge chethanawa me wage noolak damimama nisa, api winoda wemu....:P
     
    Status
    Not open for further replies.