පැනෝරා නැවතත්-මිනිසුන් අමාරැවේ-මහ බැංකුව

panorahoru

Member
Dec 13, 2013
77
2
0
පැනෝරා නැවතත්-මිනිසුන් අමාරැවේ-මහ බැංකුව

පැනෝරා නැවතත්-මිනිසුන් අමාරැවේ-මහ බැංකුවේ ක්‍රියාමාර්ග



පිරමීඩය ඉදිරියට පවත්වාගෙන යාමට මුන් ගහන ගැට බලන්න.. දැන් ඇඩිලා ඉන්නේ ඒත් මහ බැංකුවෙන් අරන් තියන ක්‍රියාමාර්ග මොනවද?පේන විදියට මහ බැංකුවෙන් සපෝර්ට් වගේ වැඩේට..මේක ඇඩ්වටීස්මන්ට් ආයතනයක් විදියටලු රිජිස්ටර් කරලා තියෙන්නේ..ඒත් මූ පටන් ගත්ත වෙලාවේ ඉදල මුදල් ගැන කියන්නේ.. මහ බැංකුවෙන් පැකේජ් වෙනස් කරන්න කියලද :rofl: පව් මේ පැතිවල අසරණ මිනිස්සු...ගෙවන මුදල් පරක්කු කරලා අලුත් සාමාජිකයන් බදවාගෙන නැවතත් ගොඩ යන්න මුන් උත්සහ කරන්නේ ...පිරමීඩ නෙවෙයි කියපු අය උත්තර දීපල්ලා ඇයි මුන් දැන් අඩුවෙන් ගෙවන්න්නේ රටින් ඇඩ් බැලුවම සල්ලි අඩුවෙන්ද දැන් ගෙවන්නේ :D :D
 
Last edited:

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
පැටියා;16077428 said:
ඩයල් එකේ හැටියට කියන්න පුලුවන් කම්බා හොරෙක් මු :lol:
පලයන් කබ්බො.. මිනිස්සු රිස්ක් එක දැනගෙන සල්ලි දාලා අන්තිමට ඒවා නැතිවුනාම කොහෙවත් ඉන්න උන්, මහ බැන්කුව පලි
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
hoda wade salli daana ewunta kelawelama pala
ඕවා ලේසියෙන් හිරවෙන්නෙ නැහැ බන්.. ඒත් හොරු හොරු කියලා දඟලලා පත්තරේ දලා රේඩියෝ දාලා ඇරියම ඕන එකකට කෙලවෙනව.:rolleyes:
 

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    පලයන් කබ්බො.. මිනිස්සු රිස්ක් එක දැනගෙන සල්ලි දාලා අන්තිමට ඒවා නැතිවුනාම කොහෙවත් ඉන්න උන්, මහ බැන්කුව පලි
    :yes::yes::yes: lakaave inna sama-harak kavadhavath hadenne na
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    පලයන් කබ්බො.. මිනිස්සු රිස්ක් එක දැනගෙන සල්ලි දාලා අන්තිමට ඒවා නැතිවුනාම කොහෙවත් ඉන්න උන්, මහ බැන්කුව පලි

    1. රිස්ක් එක දැනගෙන ස්ලලි දාලා? :D

    පයිත්තියන්ද උඹට? ඕකුන් කියන්නෙ Ad click සීන් එකක් ගැනනෙ?
    ඕවට අහු වෙන එවුන් දන්නෙ නෑ උංගෙන් එකතු කරන සල්ලි ටිකම තමා වටේ කරකවලා උන්ටම දෙන්නෙ කියලා.

    හරියට කරනවනං ඕක හොඳ business model එකක්. ඒක එහෙම වෙන්නෙ මිනිස්සු කරන සුලු පරිමාණ ආයෝජන වෙන මහා පරිමාණ ආයෝජන වල යොදවලා ලැබෙන ලාබෙ ආයතනයත් ආයෝජකයොත් බෙදා ගත්තොත්. එහෙම නැත්තං PTC වගේ කැරට් පෙන්නලා සල්ලි කඩාගෙන ඒ සල්ලිම ටික ටික දුන්නත් හරි. කොහෙන් හරි ආයෝජන වලට අමතරව වෙන ආදායම් එන ක්‍රමයක් තියෙන්න ඕනෙ.

    මෙතන තියන ප්‍රශ්නෙ කෙලින්ම රෝලක් ගැහිල්ල. මගෙන් අරං උඹට දෙනවා. අතරමරදි ආයෝජන නෑ.
    ඉතිං කවදා හරි අලුත් ආයෝජකයො නැති වෙච්ච දාට සිස්ටම් එක අවුල් වෙනවා.

    ඒකයි මුං කම්බා හොරු කියන්නෙ.
    ඔය වීඩියෝ එකේ ඉන්න එකා කාගෙ හරි ලණුවක් ගිලලා ඔය මූන නම ගම එලියට දාං ඉන්නෙ.

    ඌ දන්නෙ නෑ උටත් ඇරලා යනවා කියලා උට ඉහල එවුන්. :P

    2. මහ බැංකුව වග කියන්නෙ නෑ?

    ඒක තමා පිරමීඩ ව්‍යාපාර තහනම් කලේ. හොර පාරවල් වලින් කොලේ වහලා ගහලා මාට්ටු වුනොත් මහ උලු ගෙදර තමා. Panora ගැන investigation එකක් යනවා මම දන්න තරමින්. :yes:
     
    Last edited:
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ඕවා ලේසියෙන් හිරවෙන්නෙ නැහැ බන්.. ඒත් හොරු හොරු කියලා දඟලලා පත්තරේ දලා රේඩියෝ දාලා ඇරියම ඕන එකකට කෙලවෙනව.:rolleyes:

    දැං උඹ කියන්නෙ Pyramid සීන් හොඳයි කියලද? :D
    උඹ ඔච්චරම මෝඩ ඇති කියලා මම හිතුවෙ නෑ බං :P
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    පැටියා;16079159 said:
    දැං උඹ කියන්නෙ Pyramid සීන් හොඳයි කියලද? :D
    උඹ ඔච්චරම මෝඩ ඇති කියලා මම හිතුවෙ නෑ බං :P
    පිරමීඩ් නෙමෙයි ඕන බිස්නස් එකක් හොඳයි. හරියට කරනවනම්.:cool:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    පිරමීඩ් නෙමෙයි ඕන බිස්නස් එකක් හොඳයි. හරියට කරනවනම්.:cool:

    ඔවු ඉතිං කුඩු බිස්නසුත් බිස්නස් තමා කරන එකාට. ඒත් සමාජයට වෙන හානිය ගැනත් හිතන්න එපැයි නේද? :P:D
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    පැටියා;16079260 said:
    ඔවු ඉතිං කුඩු බිස්නසුත් බිස්නස් තමා කරන එකාට. ඒත් සමාජයට වෙන හානිය ගැනත් හිතන්න එපැයි නේද? :P:D
    ඒකෙන් වැඩක් නැහැ. හැමෝටම ඔලුවක් ඇතුලෙ මොලයක් කියල දේකුත් තියෙනව:rolleyes:
     

    mjayanatha

    Well-known member
  • Jan 9, 2008
    28,378
    1,885
    113
    යන එන මං නැහැ
    1. ඕකුන් පට්ට හොරු... වැඩේ කෙල උනාම මුන් සල්ලි දාපු අය කියල කට්ටිය දම්මවල එතන අමුතු ලයින් එකක් දුන්න.. වැඩේ කියන්න උන් දන්නේ නේ පුරපතිව :rofl: පුරපති එතන වලිය නිසා ඇවිත් බැලුව එතන අර ලොරි ටෝක් දුන්න එකා පුරපතිට අය්යේ කියල කතා කලේ :baffled: ඌට චටස් ගාල වැදුන කනේ පාරක් :yes: ඊට පස්සේ දුවනකන් ගැහුවා :dull:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    පැටියා;16079146 said:
    1. රිස්ක් එක දැනගෙන ස්ලලි දාලා? :D

    පයිත්තියන්ද උඹට? ඕකුන් කියන්නෙ Ad click සීන් එකක් ගැනනෙ?
    ඕවට අහු වෙන එවුන් දන්නෙ නෑ උංගෙන් එකතු කරන සල්ලි ටිකම තමා වටේ කරකවලා උන්ටම දෙන්නෙ කියලා.

    හරියට කරනවනං ඕක හොඳ business model එකක්. ඒක එහෙම වෙන්නෙ මිනිස්සු කරන සුලු පරිමාණ ආයෝජන වෙන මහා පරිමාණ ආයෝජන වල යොදවලා ලැබෙන ලාබෙ ආයතනයත් ආයෝජකයොත් බෙදා ගත්තොත්. එහෙම නැත්තං PTC වගේ කැරට් පෙන්නලා සල්ලි කඩාගෙන ඒ සල්ලිම ටික ටික දුන්නත් හරි. කොහෙන් හරි ආයෝජන වලට අමතරව වෙන ආදායම් එන ක්‍රමයක් තියෙන්න ඕනෙ.

    මෙතන තියන ප්‍රශ්නෙ කෙලින්ම රෝලක් ගැහිල්ල. මගෙන් අරං උඹට දෙනවා. අතරමරදි ආයෝජන නෑ.
    ඉතිං කවදා හරි අලුත් ආයෝජකයො නැති වෙච්ච දාට සිස්ටම් එක අවුල් වෙනවා.

    ඒකයි මුං කම්බා හොරු කියන්නෙ.
    ඔය වීඩියෝ එකේ ඉන්න එකා කාගෙ හරි ලණුවක් ගිලලා ඔය මූන නම ගම එලියට දාං ඉන්නෙ.

    ඌ දන්නෙ නෑ උටත් ඇරලා යනවා කියලා උට ඉහල එවුන්. :P

    2. මහ බැංකුව වග කියන්නෙ නෑ?

    ඒක තමා පිරමීඩ ව්‍යාපාර තහනම් කලේ. හොර පාරවල් වලින් කොලේ වහලා ගහලා මාට්ටු වුනොත් මහ උලු ගෙදර තමා. Panora ගැන investigation එකක් යනවා මම දන්න තරමින්. :yes:
    1.බැරි එකාට බෑ. මොනව කරන්නද

    2.තහනම් නම් හිරේ දාලා තියෙන්න ඕන. පැනොරා එක වැටුනට ඕකෙ මහ එක වැටිලා නැහැ.

    මිනිස්සු සල්ලි කැමැත්තෙන් අනිත් අයගෙ එකවුන්ට් වලට දැම්මනම් මහ බැන්කුවට ඒකට වගකියන්න බැහැ කියලා උන්ම රේඩියෝ එකේ කියනව ඇහුනෙ නැද්ද?.:rofl:
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    ඒකෙන් වැඩක් නැහැ. හැමෝටම ඔලුවක් ඇතුලෙ මොලයක් කියල දේකුත් තියෙනව:rolleyes:


    එල.

    මිනිස්සුන්ට ඇත්ත වසං කරලා (රවට්ටලා) එහෙම බිස්නස් එකක් කරනවනං කොහොමද මචං?

    මම නම් දන්නවා මම නොදන්න සබ්ජෙක්ට් එකකදි මම කාගෙ හරි රැවටීමකට අහු වෙන්න පුලුවන් කියලා. :yes:

    උඹ ජීවිතේ එක පාරක් වත් කාගෙ හරි රැවටීමකට අහු වෙලා පාඩු විඳලා නැද්ද? :baffled: