පිටරට ඉන්න කෙනෙක්ගෙන් payment එකක් ගන්න තියන්වා

lkkolla

Well-known member
  • Sep 28, 2023
    1,167
    1,664
    113
    පිටරට ඉන්න කෙනෙක්ගෙන් doller 150USD වගේ payment එකක් ගන්න තියන්වා.. paypal , payneer නතුව සල්ලි ටික ගන්න ක්‍රමයක් කියනවාද ..
    wise හොදයිද
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    Wise අලුත් ඒවට බෑ

    මගේ එකට දාපන්, මම අරන් දෙන්නම් 😁
     
    • Love
    Reactions: lkkolla

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    පිටරට ඉන්න කෙනෙක්ගෙන් doller 150USD වගේ payment එකක් ගන්න තියන්වා.. paypal , payneer නතුව සල්ලි ටික ගන්න ක්‍රමයක් කියනවාද ..
    wise හොදයිද
    Payment Gateway එකක් අරගන්න Pay By Link එකක් යවලා ලේසියෙන් ගන්න පුළුවන් එතකොට.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    ubata ehema karanna gihin mukuth prashana une nedda???
    නැහැ මචන් , ඔය Payhere එකෙත් දෙනවා BR නැතුව Freelancer කරන අයට. මමනම් එක රෙකම්න්ඩ් කරන්නේ නැහැ වෙන Payment Gateway එකක් ගත්තා නම් හරි.

    uba mona bank eken payment gateway gathe
    මේ දෙකෙන්
    LOLC iPay (LKR Only)
    Dialog Genie (USD Support)
    ------ Post added on Feb 19, 2024 at 6:55 PM
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri

    lkkolla

    Well-known member
  • Sep 28, 2023
    1,167
    1,664
    113
    නැහැ මචන් , ඔය Payhere එකෙත් දෙනවා BR නැතුව Freelancer කරන අයට. මමනම් එක රෙකම්න්ඩ් කරන්නේ නැහැ වෙන Payment Gateway එකක් ගත්තා නම් හරි.


    මේ දෙකෙන්
    LOLC iPay (LKR Only)
    Dialog Genie (USD Support)
    ------ Post added on Feb 19, 2024 at 6:55 PM
    මචන් Dialog Genie වලින් ගන්න පුලුවන්ද ලේසියෙන් pay here වලට වඩා හොදයිද
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මචන් Dialog Genie වලින් ගන්න පුලුවන්ද ලේසියෙන් pay here වලට වඩා හොදයිද

    Dialog Genie Payment Gateway එක ගන්න BR තියෙන්න ඕනේ
    Payhere එකට වඩා හොදයි මේකේ Limite නැහැ , පැය 24 Payment එක එනවා බැංකු ගිණුමට , නිවාඩු දවස් වලටත් එනවා payment එක, Rate එක 2.5% කපන්නේ කිසිම Fee එකක් නැහැ වෙන , කැමති බැංකු ගිණුමකට සල්ලි ගන්න පුළුවන්.

    iPay නම් BR නැතුව දෙනවා හැබයි එකේ usd Support නැහැ
     
    • Love
    Reactions: lkkolla

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,810
    12,995
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    Dialog Genie Payment Gateway එක ගන්න BR තියෙන්න ඕනේ
    Payhere එකට වඩා හොදයි මේකේ Limite නැහැ , පැය 24 Payment එක එනවා බැංකු ගිණුමට , නිවාඩු දවස් වලටත් එනවා payment එක, Rate එක 2.5% කපන්නේ කිසිම Fee එකක් නැහැ වෙන , කැමති බැංකු ගිණුමකට සල්ලි ගන්න පුළුවන්.

    iPay නම් BR නැතුව දෙනවා හැබයි එකේ usd Support නැහැ
    Dialog eka USD ewwoth ape RFC account walata USD ma ganna puluwan da ?
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    Dialog eka USD ewwoth ape RFC account walata USD ma ganna puluwan da ?
    ඔව් එයාලා මට කිව්වා RFC account එකක් හදලා දෙන්න කියලා USD එවන්න. වැඩේ තියෙන්නේ උන් කාගිල්ස් Bank එකේ හදන්න කිව්වේ හෙඩ් ඔපිස් එකෙන් කෙනක් ව සෙට් කරා මට. තව Account වැඩි කරගන්න බැරි නිසා මම ගත්තේ නැහැ.