Guard la thiyan thadi jeep walin gehin bahinna me hamuduruwonta kohenda manda salli!![]()
Kohe unath athi eka hodata kanawa nathi ekata monawath na!Atha pathi wala hamuduruwaru dane nathuwa gas gedi thamban waladanawa. mun athal gannawa

menna mehemai budda puthrayo budu bana pilipadinawa wage.![]()


mona huyannak de ban me ?
un gahanne ekekuta newi pitiduwe ge body guards la 10k withara inne oya.
tsunamiyen kelwila yanna oni pitiduwa wage wesige putalawa.
ehema nathuwa uge wada walata wirudda una konda pana thiyena minissunta newi.
mama nam dakune kollek newi.


Talk with points machan.....umbata unath penawane ekata 4,5k wata wela gahana heti. Pitiduwe siridhamma himi kohoma kenekda kiyana eka gena nemei mama kiyanne me gahana ewun tika gena..... yako 4,5k ekekta watawela gahana ekatada umba me konda pana thiyenawa kiyala kiyanne?? Hari haman molayak thiyenawa nam mewa katha karala wisandaganna thibba. no offense machan
Tikak hithapan api me anyagam ewunta baninawa un harakta wage minissunta gahanawa kiyala.....me karana gobba weda nisa anthimata bauddha ayath un gaanatama wetenawa.....ekai machan mewa balan inna beri.....puluwan nam e tika wath therun ganin......

මේකත් එක්ක කෙලින් කතාකරන්න බෑ බං.. පොඩ්ඩ බැරිවුනාම බොඩිගාඩ්ට කියලා ගස්සවනවාTalk with points machan.....umbata unath penawane ekata 4,5k wata wela gahana heti. Pitiduwe siridhamma himi kohoma kenekda kiyana eka gena nemei mama kiyanne me gahana ewun tika gena..... yako 4,5k ekekta watawela gahana ekatada umba me konda pana thiyenawa kiyala kiyanne?? Hari haman molayak thiyenawa nam mewa katha karala wisandaganna thibba. no offense machan
Tikak hithapan api me anyagam ewunta baninawa un harakta wage minissunta gahanawa kiyala.....me karana gobba weda nisa anthimata bauddha ayath un gaanatama wetenawa.....ekai machan mewa balan inna beri.....puluwan nam e tika wath therun ganin......

