ලක්ෂ 16ක් හොරෙක්ට වියදම් කරපු එකේ
තව ලක්ෂ 3ක් 4ක් වියදම් කරලා උගේ අතක් කකුලක් වෙන් වෙන්නම කප්පන එකේ ලොකු පාඩුවක් නැහැ
ලක්ෂ 16ක් උඹට කවදා හරි ආයෙත් හරි හම්භ කර ගන්න පුළුවන්
ඒත් ඌට කවදාවත් අතක් කකුලක් වවා ගන්න බැහැ කොච්චර සල්ලි තිබ්බත්
තමන් කරපු කැරිවැඩ ඌට මතක් වේවි ජීවිතකාලෙම
මතක් කරලා කපපු කකුල හරි අත හරි අරන් එන්න කියපන් එතනම දාලා එන්නෙ නැතුව
ලක්ෂ 3ට අත පය කපන එකෙක් හොයල දියන්කෝ පුළුවන් නම්..
නොදන්නා දේවල් කියන්න එපා බන්.. ඔය කියවන එවුන් කව්රුත් කරන්නේ නැහැ බන් බයය්..
ගොඩක් ඔහොම case වෙන්නේ තමන්ගේම හදිසි කෝපයට කරපුව, කුලියට ඔහොම දෙයක් කර ගන්න හරි අමරුය්...
මටත් ඉස්සර බය කරලා business වට්ටන්න එක එකා තර්ජනේ කලා... අද වෙනකන් එක බල්ලෙක් ඉස්සරහට අවේ නැහැ...
ලක්ෂ 50 විතර දුන්නොත් හැංගිලා වෙඩි තියය්.. එහෙම එකෙක් හොයන්නත් අමරුය්..
ලක්ෂ 1.50ක් දාපන් මම එවන එකවුන්ට් එකට
ඊට පස්සෙ උබගේ ෆොටෝ එකයි ඇඩ්රස් එකයි අයිඩෙන්ටිකාර්ඩ් එකේ ෆොටෝ එකයි එවපන්
දවස් 5ක් ඇතුලත උබගේ අතක් නෙමේ අත් දෙකම කප්පලා පෙන්නන්නම්
කැපුවට පස්සෙ ඉතුරු ලක්ෂ 1.50 දියන්
දැන් බැහැ අරක මේක කියන්න නම් එපා මචන්
සල්ලි දාපන් දවස් 5න් ඔප්පු කරලා පෙන්නනම්
උබට තර්ජනය කලේ පොන්නයෝ වෙන්න ඇති
හරි හමන් එකෙක් කලා නම් මන්නෙ පත්තරෙන් ඔතන් බස් එකේ ඇවිත් හරි කපලා යනවා
මට මැසේජ් එකක් එවපන් අර විස්තර දාලා ඇඩ්වාන්ස් එකත් ලෑස්තිකරගෙන
හරි එවපන් account ekai address එකය්, phone number එකය් අපි හම්බෙලා කතා කරලා වැඩේ කරමු...
ඔය දේවල් දීල හම්බෙන්න අවොත් මම ලක්ෂ 25 අතට දෙනවා එවෙලේම..
උඹට වඩා online ලොකු talk දෙන චූ කොල්ලෝ දැකල තියනවා බන්... සුරංගනා කතා කියල තව පුකත් දෙන්න එනවා..
මම ඉල්ලපු ටික දියන් හුත්තෝ වෙන පයියවල් කිය කිය වටේ යන්නේ නැතුව
මගේ ඇඩ්රස් එකයි ෆෝන් නම්බර් එකයි දීලා තොගේ අත් කපලා මම හිරේ යන්නද පකෝ?
තෝ හිතුවද තොගේ මොලේ වගේ මගේ මොලෙත් තියෙන්නෙ ගූ කියලා?
තොගේ නම්බර් එක දියන් මම පාරෙන් කෝල් එකක් අරන් තොට එකවුන්ට් නම්බර් එක දෙන්නම් ඇඩ්වාන්ස් එක දාන්න
එහෙම බැරි නම් කටයි පුකයි වහන් ඉඳපන් පොන්නයා
ඔන්ලයින් ද ඕෆ්ලයින්ද බලන්න ඉල්ලපු විස්තර ටික එවපන් මැසේජ් එහෙකින්
ලක්ෂ 25 ඒවා දෙන්න කතාව, ඒ උනාට ලක්ෂ 1.50 ඇඩ්වාන්ස් එක දා ගන්න බැහැ
නොද්දකින් පොන්නයා
---------------------------------------------------------------------------------
අනික බන් මට මෙතන ෆෝරම් එක පිරෙන්න පෝස්ට් දදා කියව කියව ඉන්න වෙලාවක් නැහැ
අත් කකුල් කපනවා වගේ වැඩකට ඇවිත් මීට් වෙලා චැට් එකක් දාලා සල්ලි ගන්න පිස්සුත් නැහැ
උඹට වැඩේ කෙරෙන්න ඕන නම් මට අර මම ඉල්ලපු විස්තරත් එක්ක මැසේජ් එකක් දාපන්
ඇඩ්වාන්ස් එක ලක්ෂ 1.5ක් ලෑස්ති කරගෙන ඒක දෙන්න කැමති නම් විතරක් මැසේජ් කරපන්
ණයට පිනට දෙන්නම් කාසි වලට ඔහොම වැඩ කරන්න පිස්සෝ නැහැ
උඹ තනියම යන්න එපා මචන් උන් උඹට අල්ලයි ගහයි වැඩ කරන උන් එක්ක එකතු වෙලා
මමත් ෆ්රී වෙලාවක් බලලා යමු, මම එන්නම් උබගේ තනියට
මට මැසේජ් එකක් දාපන් මම ෆ්රී වෙලාවක උඹට ගන්නම්
0740395212
umba details ewanawa kiyala dan baya wela mage number eka illanne ammata kiyannada?puka nodi wadak bala ganin chu kolla...
ලක්ෂ 1.5ක් ඉල්ලුවාම ඇවිල්ල කතා කරමු කියන්නෙ තොගේ මොලේ තියෙන්නෙ ගූද හුත්තෝ?
අනික ඔය පෝස්ට් එකේ යටම තියෙන්නෙ මගේ නම්බර් එකනේ පොන්නයෝ
ඇයි උබට මගේ උප්පැන්නත් ඕනද?
නම්බර් එක ඉල්ලලා පොන්නයා කියෝන් නිසා නම්බර් එක දුන්නා
දැන් නම්බර් එකට කෝල් එකක් අරන් ඩීල් එක ගහනවා වෙනුවට මගේ ඇඩ්රස් එක ඉල්ලනවා
අනේ මෙහෙමත් හුජ්ජ පොන්නයෝ
දැන් ලොල්ලා හැංගිලා ඉදලා මම ලොග්අවුට් උන ගමන් ඇවිත් මෙතන රඟයි
ආපු වෙලාවක පකේ ටෝක් නොදී මුලින් කෝල් එකක් අරන් ඉඳපන් පොන්නයා
call kalama hardware ekak lu...uth baya wela...
anunge number daana ganiyek umba...
කැරි බොරුනේ හුත්තෝ උඹ කියන්නෙ
ලක්ෂ ගනන් ටෝකුත් ඒ වගේම අමර බොරු තමා
මේ බලපන් ෆෝන් එක මගේ අතේ තියෙන්නෙ
එක කෝල් එකක්වත් ආවෙ නැහැ ඒකට
උඹ කෝල් කලා වගේ බොරු ගහන්නෙ ඇයි බන්?
ඔහොම පොඩි දේවල් වලට බොරු කියන්න පුරුදු වෙන්න එපා මචන්


