පුරවැසියා Vs raman2! වළියක්! වළියක්! එළකිරි මහා වළි සැනකෙළිය!

Kawuda boru karanne?


  • Total voters
    36

කදිරා

Active member
  • Dec 21, 2010
    135
    40
    28
    ලක්ෂ 16ක් හොරෙක්ට වියදම් කරපු එකේ
    තව ලක්ෂ 3ක් 4ක් වියදම් කරලා උගේ අතක් කකුලක් වෙන් වෙන්නම කප්පන එකේ ලොකු පාඩුවක් නැහැ
    ලක්ෂ 16ක් උඹට කවදා හරි ආයෙත් හරි හම්භ කර ගන්න පුළුවන්
    ඒත් ඌට කවදාවත් අතක් කකුලක් වවා ගන්න බැහැ කොච්චර සල්ලි තිබ්බත්
    තමන් කරපු කැරිවැඩ ඌට මතක් වේවි ජීවිතකාලෙම
    මතක් කරලා කපපු කකුල හරි අත හරි අරන් එන්න කියපන් එතනම දාලා එන්නෙ නැතුව​
    ලක්ෂ 3ට අත පය කපන එකෙක් හොයල දියන්කෝ පුළුවන් නම්.. :rofl:
    නොදන්නා දේවල් කියන්න එපා බන්.. ඔය කියවන එවුන් කව්රුත් කරන්නේ නැහැ බන් බයය්..
    ගොඩක් ඔහොම case වෙන්නේ තමන්ගේම හදිසි කෝපයට කරපුව, කුලියට ඔහොම දෙයක් කර ගන්න හරි අමරුය්...
    මටත් ඉස්සර බය කරලා business වට්ටන්න එක එකා තර්ජනේ කලා... අද වෙනකන් එක බල්ලෙක් ඉස්සරහට අවේ නැහැ...
    ලක්ෂ 50 විතර දුන්නොත් හැංගිලා වෙඩි තියය්.. එහෙම එකෙක් හොයන්නත් අමරුය්..
    ලක්ෂ 1.50ක් දාපන් මම එවන එකවුන්ට් එකට
    ඊට පස්සෙ උබගේ ෆොටෝ එකයි ඇඩ්‍රස් එකයි අයිඩෙන්ටිකාර්ඩ් එකේ ෆොටෝ එකයි එවපන්
    දවස් 5ක් ඇතුලත උබගේ අතක් නෙමේ අත් දෙකම කප්පලා පෙන්නන්නම්
    කැපුවට පස්සෙ ඉතුරු ලක්ෂ 1.50 දියන්
    දැන් බැහැ අරක මේක කියන්න නම් එපා මචන්
    සල්ලි දාපන් දවස් 5න් ඔප්පු කරලා පෙන්නනම්

    උබට තර්ජනය කලේ පොන්නයෝ වෙන්න ඇති
    හරි හමන් එකෙක් කලා නම් මන්නෙ පත්තරෙන් ඔතන් බස් එකේ ඇවිත් හරි කපලා යනවා
    මට මැසේජ් එකක් එවපන් අර විස්තර දාලා ඇඩ්වාන්ස් එකත් ලෑස්තිකරගෙන​
    හරි එවපන් account ekai address එකය්, phone number එකය් අපි හම්බෙලා කතා කරලා වැඩේ කරමු...
    ඔය දේවල් දීල හම්බෙන්න අවොත් මම ලක්ෂ 25 අතට දෙනවා එවෙලේම.. :rofl:

    උඹට වඩා online ලොකු talk දෙන චූ කොල්ලෝ දැකල තියනවා බන්... සුරංගනා කතා කියල තව පුකත් දෙන්න එනවා.. :rofl:
    මම ඉල්ලපු ටික දියන් හුත්තෝ වෙන පයියවල් කිය කිය වටේ යන්නේ නැතුව
    මගේ ඇඩ්‍රස් එකයි ෆෝන් නම්බර් එකයි දීලා තොගේ අත් කපලා මම හිරේ යන්නද පකෝ?
    තෝ හිතුවද තොගේ මොලේ වගේ මගේ මොලෙත් තියෙන්නෙ ගූ කියලා?
    තොගේ නම්බර් එක දියන් මම පාරෙන් කෝල් එකක් අරන් තොට එකවුන්ට් නම්බර් එක දෙන්නම් ඇඩ්වාන්ස් එක දාන්න
    එහෙම බැරි නම් කටයි පුකයි වහන් ඉඳපන් පොන්නයා

    ඔන්ලයින් ද ඕෆ්ලයින්ද බලන්න ඉල්ලපු විස්තර ටික එවපන් මැසේජ් එහෙකින්
    ලක්ෂ 25 ඒවා දෙන්න කතාව, ඒ උනාට ලක්ෂ 1.50 ඇඩ්වාන්ස් එක දා ගන්න බැහැ
    නොද්දකින් පොන්නයා

    ---------------------------------------------------------------------------------

    අනික බන් මට මෙතන ෆෝරම් එක පිරෙන්න පෝස්ට් දදා කියව කියව ඉන්න වෙලාවක් නැහැ
    අත් කකුල් කපනවා වගේ වැඩකට ඇවිත් මීට් වෙලා චැට් එකක් දාලා සල්ලි ගන්න පිස්සුත් නැහැ
    උඹට වැඩේ කෙරෙන්න ඕන නම් මට අර මම ඉල්ලපු විස්තරත් එක්ක මැසේජ් එකක් දාපන්
    ඇඩ්වාන්ස් එක ලක්ෂ 1.5ක් ලෑස්ති කරගෙන ඒක දෙන්න කැමති නම් විතරක් මැසේජ් කරපන්
    ණයට පිනට දෙන්නම් කාසි වලට ඔහොම වැඩ කරන්න පිස්සෝ නැහැ​


    උඹ තනියම යන්න එපා මචන් උන් උඹට අල්ලයි ගහයි වැඩ කරන උන් එක්ක එකතු වෙලා
    මමත් ෆ්‍රී වෙලාවක් බලලා යමු, මම එන්නම් උබගේ තනියට
    මට මැසේජ් එකක් දාපන් මම ෆ්‍රී වෙලාවක උඹට ගන්නම්
    0740395212
    umba details ewanawa kiyala dan baya wela mage number eka illanne ammata kiyannada? :rofl: puka nodi wadak bala ganin chu kolla...​
    ලක්ෂ 1.5ක් ඉල්ලුවාම ඇවිල්ල කතා කරමු කියන්නෙ තොගේ මොලේ තියෙන්නෙ ගූද හුත්තෝ?
    අනික ඔය පෝස්ට් එකේ යටම තියෙන්නෙ මගේ නම්බර් එකනේ පොන්නයෝ
    ඇයි උබට මගේ උප්පැන්නත් ඕනද?​
    නම්බර් එක ඉල්ලලා පොන්නයා කියෝන් නිසා නම්බර් එක දුන්නා
    දැන් නම්බර් එකට කෝල් එකක් අරන් ඩීල් එක ගහනවා වෙනුවට මගේ ඇඩ්‍රස් එක ඉල්ලනවා
    අනේ මෙහෙමත් හුජ්ජ පොන්නයෝ

    දැන් ලොල්ලා හැංගිලා ඉදලා මම ලොග්අවුට් උන ගමන් ඇවිත් මෙතන රඟයි
    ආපු වෙලාවක පකේ ටෝක් නොදී මුලින් කෝල් එකක් අරන් ඉඳපන් පොන්නයා
    call kalama hardware ekak lu... :rofl: uth baya wela...
    anunge number daana ganiyek umba...
    කැරි බොරුනේ හුත්තෝ උඹ කියන්නෙ
    ලක්ෂ ගනන් ටෝකුත් ඒ වගේම අමර බොරු තමා
    මේ බලපන් ෆෝන් එක මගේ අතේ තියෙන්නෙ
    එක කෝල් එකක්වත් ආවෙ නැහැ ඒකට
    උඹ කෝල් කලා වගේ බොරු ගහන්නෙ ඇයි බන්?
    ඔහොම පොඩි දේවල් වලට බොරු කියන්න පුරුදු වෙන්න එපා මචන්​

    untitled-jpg.158339
     

    කදිරා

    Active member
  • Dec 21, 2010
    135
    40
    28
    ehenam tho thama baya wela hardware ekak kiwwe.. ponna pakaya...
    adu gane kelin katha kaapan.. :rofl:
    බොරු කියන්න එපා පොන්නයෝ
    කෝල් රෙකෝඩින් දාපන් බලන්න අනිත් උන්ටත්
    උඹට උනේ වෙන මුකුත් නෙමේ, උඹ හිතුවේ නැහැ මම නම්බර් එක දෙයි කියලා
    දැන් නම්බර් එක දුන්න නිසා උඹ කර කියා ගන්න දෙයක් නැතුව වටේ යනවා​
    iphone wala record na pons.. umba dannawane kawda boru kiyanne kiyala..
    adu gane minihek katha karalama sorry wath kiyapan.. boruwata hardware katha kiyanna epa... eka kiwweth gu baya wela ponnaya... :rofl:
    උඹගේ හිත දන්නවානේ උඹ කෝල් කලේ නැහැ කියලා
    උඹ උඹගේ හිතින් හොදටම දැන ගෙන බොරුවට වටේ යනවා
    තෝ වගේ දැන දැන බොරු කියන පොන්නයන්ගේ කටවල් වල ගෙඩි දාන්න එපැයි බන්

    හරි මෙහෙම කරමු
    මම දැන් මගේ ෆෝන් එකේ ස්ක්‍රීන් එක රෙකෝඩ් කරන්න පටන් ගන්නවා
    උඹ කෝල් එකක් ගනින් මම ආන්ස්වර් කරන්නම්
    දැණ් ගනින්

    කෝ උඹ කෝල් කලේ නැහැනේ
    ඊයා පොන්නයා ලක්ෂ 25 ඒවා දෙන්න කතා කරන්නේ
    ඒ උනාට කෝල් එකක් ගන්න බැහැ

    හෙට උඹට කෝල් කරන්න පුලුවන් ටයිම් එක මෙතන දාපන්
    මම ඒ වෙලාවට ස්ක්‍රීන් රෙකෝඩ් එකක් දාලා එලකිරි එකට අප්ලෝඩ් කරන්නම්
    උබ කෝල් නොකර හැංගිලා ඉන්න සිඟිති හිඟන පොන්නයෙක් කියලා ඔප්පු වෙනවා එතකොට​
    gaththa hutto ai sadda nathuwa mute karan inne dan.. katha karanna bayada.. adu gane hardware eken kiyala ai kiyapan..
    dan umbata keeparak call kalada..
    call kalama mute karan mage katahanda ahan innawa.. tho kolu kaarayekda?

    adu ganne meka hardware ekak kiyalawath kiyapan issella wage.. ponna online chandi..​
    ------------------------------------------------------------------------------------------------
    හෙට උඹට කෝල් කරන්න පුලුවන් ටයිම් එක මෙතන දාපන්
    මම ඒ වෙලාවට ස්ක්‍රීන් රෙකෝඩ් එකක් දාලා එලකිරි එකට අප්ලෝඩ් කරන්නම්
    උබ කෝල් නොකර හැංගිලා ඉන්න සිඟිති හිඟන පොන්නයෙක් කියලා ඔප්පු වෙනවා එතකොට

    කෝල් එකක් ගන්න බය පොන්නයා
    උඹ වෙන ෆෝන් එහෙකින් හරි රෙකෝඩ් කරලා දාපන් කෝ මට කෝල් එකක් ගන්නවා

    නැත්තම් උඹගේ නම්බර් එක දාපන් මම ගන්නම්
    නම්බර් එක දෙන්න බයද පොන්නයෝ?​
    dan heta katha karannalu.. ai dan amma awada...:rofl:
    mama digatama call karanakota gerdarata nondi una neda ...

    ponna pakaya.. eelanga dawasewath boru online loku talk denna epa chu kolla..
    umbala wage kalakanni boru pampori ponnayo nisa thama ratata mehema wela thiyenne...​
    හෙට ගන්න කිව්වෙ උඹට පාරට ගිහින් හරි කෝල් එකක් අරන් උඹගේ පොන්න බාවයෙන් ගැලවෙන්න
    මම පැය 24ම ඉන්නවා හුත්තෝ, උඹට කැමති වෙලාවක ගනින්
    කෝල් ගත්තා ගගා රඟන වෙලාවෙ වෙන ෆෝන් එකකින් හරි රෙකෝඩ් කරලා දාපන්

    ඔප්පු කරලා පෙන්නපන් කෝ ඔය ගන්නවා කියන කෝල්
    ස්ක්‍රීන් රෙකෝඩර් එකක් දාලා රෙකෝඩ් කරපන් කෝ ගන්න කෝල් එකක්
    නැත්තම් අම්මාගෙ ෆෝන් එකෙන් රෙකෝඩ් කරපන් උඹ මට කෝල් ගන්නවා

    රෙකෝඩ් කරලා විඩියෝ එක අප්ලෝඩ් කරපන් මම කලා වගේ

    ආයෙ ආයෙ මට එකම් කිය කිය ෆෝරම් එකේ අප්ඩේට් දාන්න වෙලාවක් නැහැ
    ආයෙ ඔන්ලයින් එන වෙලාවක එන්නම් උඹගේ කෝටිපති ටෝක් ටිකක් අහලා උඹට හමනවලා යන්න
    එතකල් යාලුවෙක්ගෙ අම්මගේ අප්පාගෙ ෆෝන් එකක් අරන්
    දැන් කියන්න එපා අනිත් හැමෝගෙම ෆෝන් වල විඩියෝ කරන්න බැහැ කියලා
    උඹ මට කෝල් කරනවා විඩියෝ කරලා මෙතන දාපන්
    තවත් නම් බොරු කිය කිය වටේ යන්න එපා
    ඔප්පු කරල පෙන්නපන් පොන්නයා​
    baya wela heta ganna kiyala dan paya 24 innawalu.. :lol:
    danuth call kara ponnaya mute karan innawa.. boruda kiyapan ponnaya..

    mage display eke umbe number eka thiyanawa record karala mokak oppu karanna da.. tho katha karanne nane mute karan indi e call ekath..

    ponna raja amma enakota heta call karannalu.. call karama mute karan innawa..::rofl:
    Ithin oya gaththa call eke screenshot ekak dannako, call details wala thiyanawa ne time ekay, duration ekay,
    Apple wala power + volume down ekata press karama screenshot ganna puluwan.
    ගොන් පොන්නයෝ
    උඹ මගේ නම්බර් එකට කෝල් කරද්දි උඹගේ ඩිස්ප්ලේ එකේ මගේ නම්බර් එක වැටෙනවානේ
    මම කෝල් එක අන්ස්වර් කරපුවහම තත්පර ගාන යනවා උඹගේ වොයිස් එකෙන් හලෝ හලෝ ගානවා ඇහෙනවානේ
    ඒ ටිකත් ඇති උඹ මට කෝල් කලොත් ඒක ඔප්පු කරන්න

    හැබැයි නම්බර් එක ඩයල් කරන තැන ඉඳලාම ස්ක්‍රීන් රෙකෝඩ් කරපන්
    නැත්තම් අර සිඟිති පොඩි පොන්නයෝ කරනවා වගේ උඹ උඹගේම නම්බර් එකක් කන්ටැක්ට් වල සේව් කරයි මගේ නම්බර් එක නමට දාලා
    ඊට පස්සෙ වැඩර් වගේ ඒකට කෝල් එකක් අරන් උබම අනිත් ෆෝන් එක ආන්ස්වර් කරලා මියුට් කරයි


    ඒක නිසා මගේ නම්බර් එක ඩයල් කරන තැනේ ඉදලාම ස්ක්‍රීන් රෙකෝඩ් කරපන් බොරුකාර පොන්නයෝ​
    ඕකා හෙන වේස බොරුකාරයෙක් මචන්
    මම දැන් සෑහෙන්න පාරක් කිව්වා මට කෝල් ගන්නවා වෙන ෆෝන් එහෙකින් රෙකෝඩ් කරපන් කියලා
    කොහෙද ඉතින් මේ ලොල්ලා වටේ යනවා එහෙම නොකර​
    හෙට කතා කරන්න අම්ම ඉන්නව කියල මම offline යනකන් ඉඳන් රඟනව නේද හුට්ට... :rofl:
    තොට කතා කලේ ෂොප් sales එකෙක්ගේ phone එකෙන්, මගේ private number එකෙන් call කරානම් උඹ වගේ චු කොල්ලන්ට කරන්න පුළුවන උපරිම දේ විදියට මගේ number එක වැල site වල දානවා කියල දන්නවා පොන්ස්... :rofl:

    තෝ දුන්නේ තෝ බඩු කිරන hardware එකේ number එකනේ.. එකනේ මුලින් call කලාම බය වෙලා මේක hardware එකක් කිව්වේ.. :rofl:
    20 card එකෙන් online එන පොන්නයෝ පුක දුන්නට ගණන් ගන්නේ නැහැ අපි.. දැන් පුක නොදී පල..
    අම්මා හුම්මා ගගා නලියන්නෙ උඹනේ පොන්නයෝ
    සේල්ස් ආපු එකාගෙ ෆෝන් එකෙන් කෝල් එක ගන්නවා උඹගේ ෆෝන් එකෙන් රෙකෝඩ් කරපන් කෝ
    කෝල් එකක් ගනින් කියලා නම්බර් එක දුන්නම කෝල් ගත්තා ගගා බොරු කියන ලොල්ලොත් එක්ක මොන ඩීල්ද
    උඹ කෝල් එකක් ගන්න බැරුව බොරු කතාවක් මවාගෙන කියෝනවා
    උඹ මොන තරම් මෙතන අරකයි මේකයි ගෑවට උඹගේ හිත දන්නවානේ උඹ කෝල් නොකරපු බව

    උඹ වගේ අරකයි මේකයි ගගා නාස්ති කරන්න වෙලාවක් මට නැහැ හුත්තෝ
    උඹ මට කෝල් එකක් ගන්නවා රෙකෝඩ් කරලා මේකේ දාපන්
    ඒක නොදා උඹ මොන හුත්තවල් කියෙව්වත් පඩේකට ගනන් ගන්නෙ නැහැ මම
    අනික උඹනේ හුත්තෝ මම යන කල් ඉඳලා රඟන්නෙ.....
    ඔන්ලයින් ලක්ෂ ගනන් ටෝල්ක් දෙනවා... ඒ උනාට කෝල් එකක් ගන්න නම්බර් එක දුන්නාම ගූ පොන්නයා වගේ හැංගෙනවා
    හරි හමන් අම්මෙක්ට අප්පෙක්ට ජාතක උනා නම් ඔහොම පොන්නයා වගේ හැංගෙන්නෙ නැහැ

    කලින් අනුන්ගේ නම්බරයක් ගගා වඳ ගෑනි අඳෝනා ගහද්දි මම ෆොටෝ එකක්ම ගහලා දැම්මා සිම් ඩීටෙල්ස් එක්ක
    දැන් පොන්නයා තව පොයියක් කියෝනවා
    කෝල් එකක් ගන්න බැරි හුජ්ජ පොන්නයා

    දැන් ආයෙත් රඟන්නෙ නැතුව මට කෝල් එකක් ගන්නවා ඩයල් කරන තැනේ ඉඳන්ම රෙකෝර්ඩ් කරලා දාපන්
    a number ekata call kalama
    "Oba amathuu ankaya bawithaye nomatha, karunakara ankaya pariksha kara nawatha amathanna"
    kiyanawa :P

    u deela thiyenne wada nokarana number ekak
    kawuda answer karala hardware ekak kiwwe?
    bhawithaye nathi ankekata ramen2 call kale kohomada?
    Mewa dawena gatalu​


    mama call kala
    number eka bhawithaye naha kiyanawa
    sim details pennuwata number eka disconnect
    dennama boru karala tiyenne​
    Disconnected number :P
    මගේ නම්බර් එක මම ඌට දුන්නා, මෙතනත් දැම්මා
    උගේ නම්බර් එක මගේ ගාව නැහැ, ඌ ඒක දෙන්නෙත් නැහැ
    ඌ බොරුවට කෝල් කලාලු, රෙකෝඩ් කරලා ඔප්පු කරපන් කිව්වම පොන්නයා වටේ යනවා :P
    නම්බර් එක ඩිස්කනෙක්ට් නම් අරූට හාඩ්වෙයාර් එකෙන් කිව්වෙ කවුද?​
    ඕක දැන් බයට disconnect කරලා.. ඊයේ හතර වටෙන් call එනකොට රෙද්දේ රෙවිල ඊළඟට policyen එය් කියල බය වෙලා... :rofl:
    ඊයේ හෙට කතා කරන්න කියල මාරු උනෙත් ඕක තම.. පොන්න චන්ඩි.. :rofl:
    fight-reality.gif