පේ-පැල් එකේ සල්ලි බැංකු ගිණුමට දා ගන්න හැට&amp

Feb 27, 2011
46
2
0
Ubala ohoma minissunwa wiwechanaya karanna epa, thamanta oninam thamange wade karaganilla... samahara welawal waladi credit cards nathi ayata u kiyana wade wadagath wenawa neda? matanam eka helpful wage penne.. anika paypal eken kaatawath wanchaawak karanna ba, mokada wanchaawak unoth apita puluwan paypal ekata kiyala aapahu ape salli ganna. <habayi ekata saadharana hethu saakshi idiripath karanna ona> ithin bayawenna ona na..
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Osha RoX