Ubala ohoma minissunwa wiwechanaya karanna epa, thamanta oninam thamange wade karaganilla... samahara welawal waladi credit cards nathi ayata u kiyana wade wadagath wenawa neda? matanam eka helpful wage penne.. anika paypal eken kaatawath wanchaawak karanna ba, mokada wanchaawak unoth apita puluwan paypal ekata kiyala aapahu ape salli ganna. <habayi ekata saadharana hethu saakshi idiripath karanna ona> ithin bayawenna ona na..
Last edited:
