ow banz , muuta therenne na , yalu unoth uyagannath puluwaan ekita kiyala
passe beach ekata ekkan gihilla sapak gannath puluwan
passe beach ekata ekkan gihilla sapak gannath puluwan
Talk krala balapan
Talk krala balapan
එතකොට මු අව්රුද්දක් විතර මේකේ කෙකර ගගා ගත්ත බයිසිලකෙට මොකද කරන්නේ?Hodaine ban.ubata fuel issueth athakota nane
කෙල්ලෙක් ඉන්නවා කියහම් බන් වැඩේ ඉවරනේඅඩෝ ගෙවල් ගාව ඉන්න අන්කල් කෙනෙක් මට කෙල්ලක් සැට් කරන්න යන්නේ බඳින්න. පොර ගෙවල් ගාව පොලිස් කොලේජ් එකේ වැඩ. ඒකෙම ට්රේනින් හරි වැඩ කරන හරි කෙල්ලෙක්ලු, මට මේ දැන් කෝල් කරලා ඒ කෙල්ලගේ නම්බරේ දුන්නා හවස් වෙලා කෝල් කරන්න කියලා. පොර දුන්නේ කියල කියන්නලු නම්බරේ. මම තරම් වගේ උසයිලු. ලොවෙත් මේ ඒ තරම් ලාස්සන කැබැල්ලක් වෙන්න බෑ. අපිත් ඉතින් ලාස්සන නෑ තමා. ඒකනේ තනියම ඉන්නේ. තනියම හිටියත් ප්රතිපත්ති පාවල දෙන්න බෑනේ. අනික පොලිසියේ. අපෝ...
එක්ස් බිච්ගේ පියත් ඔකෙමයි වැඩ. ඕකිට ආරංචි වෙයි මට මෙන්න මෙහෙම එකක් සෙට් කරලා කියල අහවල් අන්කල්. අපෝ.. ලිඳේ පනිනවා ඊට සැපයි..
Dan man MK?
![]()
Ammoo lidakata bahinna yanne kolla... pissuda ubataඅඩෝ ගෙවල් ගාව ඉන්න අන්කල් කෙනෙක් මට කෙල්ලක් සැට් කරන්න යන්නේ බඳින්න. පොර ගෙවල් ගාව පොලිස් කොලේජ් එකේ වැඩ. ඒකෙම ට්රේනින් හරි වැඩ කරන හරි කෙල්ලෙක්ලු, මට මේ දැන් කෝල් කරලා ඒ කෙල්ලගේ නම්බරේ දුන්නා හවස් වෙලා කෝල් කරන්න කියලා. පොර දුන්නේ කියල කියන්නලු නම්බරේ. මම තරම් වගේ උසයිලු. ලොවෙත් මේ ඒ තරම් ලාස්සන කැබැල්ලක් වෙන්න බෑ. අපිත් ඉතින් ලාස්සන නෑ තමා. ඒකනේ තනියම ඉන්නේ. තනියම හිටියත් ප්රතිපත්ති පාවල දෙන්න බෑනේ. අනික පොලිසියේ. අපෝ...
එක්ස් බිච්ගේ පියත් ඔකෙමයි වැඩ. ඕකිට ආරංචි වෙයි මට මෙන්න මෙහෙම එකක් සෙට් කරලා කියල අහවල් අන්කල්. අපෝ.. ලිඳේ පනිනවා ඊට සැපයි..
Dan man MK?
![]()
e thread eka watenne sathiyakin dekain. muge puduma andonawak tiyeneයකෝ මම හිතුවේ පොලිසියෙන් පස්සෙන් පන්නනව කියල..
හම්මට මූද ඒකෙ සබාපතිඑක්සත් තනිකඩයන්ගේ සංගමයේ සභාපතියත් දෙකඩ වෙන්නද යන්නෙ...![]()
ඔව් බන්...පතිවත රැකගෙන ඉන්න කොල්ලෙක්වනෙ ඔය වාගෙ තනතුරකට දාන්න ඕනෙ...අපි ඇවිල්ල නිකංම නිකං සාමාජිකයො විතරයි.හම්මට මූද ඒකෙ සබාපති
කාටද ඒකිටද කියන්නේ? නැත්තන් අන්කල්ටද?එතකොට මු අව්රුද්දක් විතර මේකේ කෙකර ගගා ගත්ත බයිසිලකෙට මොකද කරන්නේ?
කෙල්ලෙක් ඉන්නවා කියහම් බන් වැඩේ ඉවරනේ
------ Post added on Jul 26, 2022 at 3:15 PM
ම්ම් dominant wifeඅනික පොලිසියේ. අපෝ...![]()

ඒ නැතත් පොලිස්නේ,මේ දවස් වල නන් ගෙදර ශෙඩ් එකක් දාගන්න පුලුවන්.වෙන කාලෙක නන් ඒත් ඒ වගේ තමාහුම්තො , මුලින් බලපම් වතුපිටි, යාන වාහන එහෙම දෙනවද කියල.
පොල් අක්කරයක් දෙකක්, මොකක් හරි කාර් කෑල්ලක් නන් ගොඩනෙ. උබ නිකන් මැරීගෙන ග්රැපික් කොරන්න ඕන නෑනෙ.
චෑන්ස් තමා