බඩු පොට් එකක් උන ඉස්කෝලයක් ගැන...

May 7, 2016
12,338
1,004
0
තොප්පිගල
මේවා මොනවද කියලද හිතෙයි මචන්
මන් ගිය එක ඉස්කෝලෙක වෙච්ච දේවල්

Rs.5 ට (ඔව් 100%) කෙල්ලෙක් රෙද්ද උස්සල පෙන්වීම.

ඉන්ටර්වල් එක හා PT පීරියඩ් එකේ ලග තිබ්බ කැලෙකට ගිහින් ජින්ගි ජිකා කිරීම.

වැඩි වයසක් නැ 10 වසරේ එවුන්

එතකොට අපි 7

ඔය සිද්දි සහ වලි සීන් කිහිපයක් නිසා අවුරුදු 70 වඩා පරණ ජාතික පාසැල බලුම විදියට චාටර් වුණා.

මේ බැදන් ඉන්න සීන් එක දැක්ක ගමන් මට මතක් වුනේ මන් ඒකාලේ ඒ ඉස්කෝලේ 8 හිටපු බිල්ඩින්ග් එක,
එක තනිකර ඕකමයි ඔය විදීමයි.මන් රවටුනත් එක්ක.

ඉස්කෝලේ ඒ කලේ පාන්දරම පන්තියට ආපුවම දැක්කේ ඔය සීන් තම.

ලොකු පන්තිවල ළමයි හින්ද උන් අපේ පන්ති තියෙන හරියට එනවා.පාන්දරම කවුරුත් නැති හින්ද
6.00-6.30ට වගේ

මහෙවුන් කරන කියන දේවල් බලල අපරාදේ කියන්න බැ පොඩි එවුන් හොදට නස්තිවුන.

මීට වැඩ බලු සීන් යන එන පාරෙත් දකිනවා බන්

මෙහෙ ඉන්න බල්ලන්ට බල්ලියන්ට වල් බූරු නිදහසක් තියෙන්නේ.

tv බලල බලල මනස්ගාත වලින් ඔලුව පුරවන් ඉතින් ඒවා ට්‍රය් කරනවා

ඉගෙනගන්න එක පැත්තක.

ඉතින් රටේ එකම චක්‍රයක දුවන්න රේඩි වෙන එවුන් ටිකක් මිසක අලුත් දෙයක් බිහි කරන එවුන් බුද්දියෙන් වැඩි මිනිස්සු එන්න එන්න අඩුවෙනවා.

අම්මලට ගානකුත් නැහැ වෙන එවුන්ට ගානකුත් නැහැ (සමහරක්)

උඹලවත් ළමයි හදාදී වයසට කරන්න ඕන වැඩයි නැතිවයි ඉගෙනගන්න එකේ අගයයි පැහැදිලි කරලා දීපල්ලා.
ඒ එක්කම දරුවෝට තනිවෙන්න දෙන්නේ නැතුව උන්ගේ උදව්වට ලග හිටහන්,
 
  • Like
Reactions: jaycharm and HSW

liosri

Active member
  • May 28, 2008
    835
    73
    28
    Kurunegala
    මෝඩ කමට නොතේරැන කමට කරපු දේවල් කියලානම් පේන්නෙ නැහැ.. කොහොම උනත් ලමයි මේ තරම් පහත් තත්වෙට වැටිලා කියලනම් තේරැම් ගන්නම වෙනවා.. මේ ඔය විදියට ලීක් වෙච්ච එක සිද්දීයක් විතරයි වෙන්න ඇති.. තව තවත් මේවා හංගන එකෙන් වෙන්නෙ මේවගේ සිද්ධි තව දුරටත් සිද්ධවෙන එක විතරයි..දැනටමත් පාසලේ නමත් එක්කම කථිකාවතක් ඇතිවෙලා නිසා අඩුම තරමේ අනිත් පාසල් ටිකවත් විනය ගැන මීට වඩා සැලකිලිමත් වෙයි... යුනිපොර්ම් එක ඇදගෙන කුපාඩිකම් කරනානම් විදවන්නත් එපැයි නේද.. පව් මුන්ට කන්න දිදි ස්කුල් යවන අහින්සක දෙමව්පියො...

    සහතික ඇත්ත කතාව මචන් ලෝකයා යන්නං වාලේ ගියාට, මේ දේවල් නිකන්ම දරුවෙකුගේ මනසට ඇතුළු වෙන්නේ නැහැ, ඉන්ටර්නෙට් කියල සමාජ ජාල නිසා කියලා, යාලුවෝ හිටිය කියලවත් ළමයි නාස්ති වෙන්නේ නැහැ කියලයි මට හිතෙන්නේ. දරුවෙකුට අවශ්‍ය නිවැරදි යොමු කිරීම ආදරය කරුණාව රැකවරණය එක්ක බුද්ධිය,මගපෙන්වීම කියන දේත් දෙමව්පියන්ගෙන් ලැබෙන්න ඕනේ, එහෙම නැතුව කකුල් උඩ දා ගෙන ගෙදරට වෙලා ඉන්දියවේ මගුල් නාටක බැලුවට හරියන්නේ නැහැ.

    ගුරු සිසු අනුපාතය 1:17 නමුත් මාපිය දරු අනුපාතය 1:5ක් වේවි උපරිම, ඉතින් දරුවා හැදෙන්න වැඩි වගකීම ගන්න ඕනේ කවුද කියල මව්පියනුත් හිතන්න ඕනේ නේද?
     
    Last edited:

    liosri

    Active member
  • May 28, 2008
    835
    73
    28
    Kurunegala

    මීට වැඩ බලු සීන් යන එන පාරෙත් දකිනවා බන්

    මෙහෙ ඉන්න බල්ලන්ට බල්ලියන්ට වල් බූරු නිදහසක් තියෙන්නේ.

    tv බලල බලල මනස්ගාත වලින් ඔලුව පුරවන් ඉතින් ඒවා ට්‍රය් කරනවා

    ඉගෙනගන්න එක පැත්තක.

    ඉතින් රටේ එකම චක්‍රයක දුවන්න රේඩි වෙන එවුන් ටිකක් මිසක අලුත් දෙයක් බිහි කරන එවුන් බුද්දියෙන් වැඩි මිනිස්සු එන්න එන්න අඩුවෙනවා.

    අම්මලට ගානකුත් නැහැ වෙන එවුන්ට ගානකුත් නැහැ (සමහරක්)

    උඹලවත් ළමයි හදාදී වයසට කරන්න ඕන වැඩයි නැතිවයි ඉගෙනගන්න එකේ අගයයි පැහැදිලි කරලා දීපල්ලා.
    ඒ එක්කම දරුවෝට තනිවෙන්න දෙන්නේ නැතුව උන්ගේ උදව්වට ලග හිටහන්,

    පැහැදිලිවම මචන් මව්පියන් හදන්න වෙලයි තියෙන්නේ දැන් කාලේ ළමයින්ට කලින්.
     

    guyzon

    Well-known member
  • Jul 13, 2016
    1,678
    335
    83
    Homagama
    mewa hama mixed school ekakama wena samanya dewal yako ubala nikan iskole gihin na wage darshanika talk denne. waradda thiyenne modayo wage video karala ewa leak karapu ekai.
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    මේවා මොනවද කියලද හිතෙයි මචන්
    මන් ගිය එක ඉස්කෝලෙක වෙච්ච දේවල්

    Rs.5 ට (ඔව් 100%) කෙල්ලෙක් රෙද්ද උස්සල පෙන්වීම.

    ඉන්ටර්වල් එක හා PT පීරියඩ් එකේ ලග තිබ්බ කැලෙකට ගිහින් ජින්ගි ජිකා කිරීම.

    වැඩි වයසක් නැ 10 වසරේ එවුන්

    එතකොට අපි 7

    ඔය සිද්දි සහ වලි සීන් කිහිපයක් නිසා අවුරුදු 70 වඩා පරණ ජාතික පාසැල බලුම විදියට චාටර් වුණා.

    මේ බැදන් ඉන්න සීන් එක දැක්ක ගමන් මට මතක් වුනේ මන් ඒකාලේ ඒ ඉස්කෝලේ 8 හිටපු බිල්ඩින්ග් එක,
    එක තනිකර ඕකමයි ඔය විදීමයි.මන් රවටුනත් එක්ක.

    ඉස්කෝලේ ඒ කලේ පාන්දරම පන්තියට ආපුවම දැක්කේ ඔය සීන් තම.

    ලොකු පන්තිවල ළමයි හින්ද උන් අපේ පන්ති තියෙන හරියට එනවා.පාන්දරම කවුරුත් නැති හින්ද
    6.00-6.30ට වගේ

    මහෙවුන් කරන කියන දේවල් බලල අපරාදේ කියන්න බැ පොඩි එවුන් හොදට නස්තිවුන.

    මීට වැඩ බලු සීන් යන එන පාරෙත් දකිනවා බන්

    මෙහෙ ඉන්න බල්ලන්ට බල්ලියන්ට වල් බූරු නිදහසක් තියෙන්නේ.

    tv බලල බලල මනස්ගාත වලින් ඔලුව පුරවන් ඉතින් ඒවා ට්‍රය් කරනවා

    ඉගෙනගන්න එක පැත්තක.

    ඉතින් රටේ එකම චක්‍රයක දුවන්න රේඩි වෙන එවුන් ටිකක් මිසක අලුත් දෙයක් බිහි කරන එවුන් බුද්දියෙන් වැඩි මිනිස්සු එන්න එන්න අඩුවෙනවා.

    අම්මලට ගානකුත් නැහැ වෙන එවුන්ට ගානකුත් නැහැ (සමහරක්)

    උඹලවත් ළමයි හදාදී වයසට කරන්න ඕන වැඩයි නැතිවයි ඉගෙනගන්න එකේ අගයයි පැහැදිලි කරලා දීපල්ලා.
    ඒ එක්කම දරුවෝට තනිවෙන්න දෙන්නේ නැතුව උන්ගේ උදව්වට ලග හිටහන්,

    oka nam atta machan
    issarat wesiyo hitiya adat innawa hetat innawa
    podi da lokuda kiyala wenasak na
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ඔව් බන් ඉස්සර ළමයි කොච්චර දෙමවිපියන්ට ගුරුවරැන්ට බයයිද ඇත්තටම ඒක භය මුසුවෙච්ච ගරුත්වයක් ඒකට දැන්.. ඉස්සරනම් දෙමව්පියො වරැද්දෙදි තමන්ගේ දරැවන්ව සුද්ද කරන්න ගියෙ නැහැ දැන් ඒකේ අනිත් පැත්ත.. ඉස්සර ගෑනු දරැවෙක් හදන හැටි සමාජයට කාවද්දලා තිබුනේ . .. පිරිමියෙක් ඇදපු සරමක්වත් ඇදන් නාන්න හොද නැහැ පිරිමියෙක් මුත්‍රා කරපු තැනක මුත්‍රා කරන්න හොද නැහැ වගේ දේවල් වලින් පොඩි භයක් මනසේ ඇති කරලා තිබ්බේ අඩුම තරමේ වැඩිවියට පත්වෙන උත්සවයෙදි පවා මුළුගන්වලා තියෙලා ගෑණු ලමයෙක්ට පරෙස්සම ගැන කියා දෙනවා එහෙම සංස්කතියක් සදාචාරයක් තිබ්බ රටක හැමදේම දැන් යන්නෙ රිවස් එකට..

    උඹට හරියන්නේ බන් ඉස්ලාම් ආගමිකයො බහුතරය ඉන්න රටක්
     

    leoz

    Active member
  • Mar 3, 2012
    672
    202
    43
    Paraguay
    Owa issarath wenna athi e unath mun presidiye thawa ekakta penna karanna one na privacy ekak munge hith wala gawila na wisheshen girls. Munge lajja baya dekama gihin new generation ekane unta ganak na thawa ekak balan innawa kiyana eka. Oya kello tikata thawa wadiyen waradak karanne.
     

    djjaya

    Well-known member
  • Feb 16, 2013
    6,244
    1,394
    113
    место неизвестн&
    මෝඩ කමට නොතේරැන කමට කරපු දේවල් කියලානම් පේන්නෙ නැහැ.. කොහොම උනත් ලමයි මේ තරම් පහත් තත්වෙට වැටිලා කියලනම් තේරැම් ගන්නම වෙනවා.. මේ ඔය විදියට ලීක් වෙච්ච එක සිද්දීයක් විතරයි වෙන්න ඇති.. තව තවත් මේවා හංගන එකෙන් වෙන්නෙ මේවගේ සිද්ධි තව දුරටත් සිද්ධවෙන එක විතරයි..දැනටමත් පාසලේ නමත් එක්කම කථිකාවතක් ඇතිවෙලා නිසා අඩුම තරමේ අනිත් පාසල් ටිකවත් විනය ගැන මීට වඩා සැලකිලිමත් වෙයි... යුනිපොර්ම් එක ඇදගෙන කුපාඩිකම් කරනානම් විදවන්නත් එපැයි නේද.. පව් මුන්ට කන්න දිදි ස්කුල් යවන අහින්සක දෙමව්පියො...
    :yes::yes:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    This many comments on such silly thread shows how primitive we are.... sihalese will always be a poor nation ...
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    දැන් ඕක වීඩියෝ කරපු නිසා හැමෝම දන්නවා..හිතන්නේ ඉස්කෝලවල කවදාවත් මෙහෙම වෙලා නෑ කියලද? අනික මෙහෙම දෙයක් වෙච්ච පලවෙනි සැරේවත් අන්තිම සැරේවත් නෙමෙයිනේ මේක. මම කිව්වේ මේ සිද්දියට ඕනවට වඩා ලොකු ප්‍රචාරයක් දෙන්න එපා කියලා. මේවා ප්‍රසිද්ද කලා කියලා මේ සිදුවීම් නවතින්නේ නෑනේ. මීට වඩා දරුණු වීඩියෝස් අවුට් වුනත් ඒවගේ අඩුවකුත් නෑනේ. මම කියන්නේ මේවා ප්‍රසිද්ධ කරලා නවත්තන්න බෑ ඉතින් අනවශ්‍ය ප්‍රචාරයක් දෙන්න එපා කියලා දෙමව්පියෝ අපහසුතාවයට පත්වෙන නිසා

    :baffled::baffled::lol::lol::lol: මේ කිනම් හුයන්නක් ද?

    දැන් ඔයා කියන්නේ පබ්ලිෂ් නොවී මේ වගේ දේවල් වෙන එක අවුලක් නැහැ කියලද?

    ඔව් මීට වඩා දේවල් වෙලා ඇති..මේක ගැන දෙමවුපියෝ දැනුවත් වෙන්න ඕනේ...තමන්ගේ ළමයි ඉස්කෝලේ මොනවද කරන්නේ කියල දැන්වත් හොයල බලයි...

    එක එක්කෙනාගේ හැටිනේ...අපිනම් ඉස්කෝලේ යන කාලේ ඔයා වගේ තමයි හිතුවේ...මේ වගේ ඒවා ප්‍රසිද්ද වෙනවට පට්ට බයයි..අම්මලට අහු උනොත් අපිවත් හොයනවනේ අපි මොනාද කරන්නේ කින්ද මන්ද කියල...ඔයත් ඒ වගේ බය වෙලා ඉන්නේ...

    මොනා උනත් දැන්වත් අම්මල තමන්ගේ ළමයි ඉස්කෝල වල කෙරෙන දේවල් ගැන හොයල බලයි..නැත්තම් නිකන් අපරාදේ ඔයා කියනවා වගේ ඕව ඕනෙතරම් වෙනවනේ...ඕවට ප්‍රසිද්දිය දෙන්නෙපා කියල හිටියොත් වෙන්නේ ළමයි නාස්ති වෙලා යනකන් ම අම්මල දන්නේ නැහැ...අහිංසක දෙමව්පියෝ හිතන්නේ ළමයි ඉගෙන ගන්නවා කියල අහිංසක කමට...
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    :baffled::baffled::lol::lol::lol: මේ කිනම් හුයන්නක් ද?

    දැන් ඔයා කියන්නේ පබ්ලිෂ් නොවී මේ වගේ දේවල් වෙන එක අවුලක් නැහැ කියලද?

    ඔව් මීට වඩා දේවල් වෙලා ඇති..මේක ගැන දෙමවුපියෝ දැනුවත් වෙන්න ඕනේ...තමන්ගේ ළමයි ඉස්කෝලේ මොනවද කරන්නේ කියල දැන්වත් හොයල බලයි...

    එක එක්කෙනාගේ හැටිනේ...අපිනම් ඉස්කෝලේ යන කාලේ ඔයා වගේ තමයි හිතුවේ...මේ වගේ ඒවා ප්‍රසිද්ද වෙනවට පට්ට බයයි..අම්මලට අහු උනොත් අපිවත් හොයනවනේ අපි මොනාද කරන්නේ කින්ද මන්ද කියල...ඔයත් ඒ වගේ බය වෙලා ඉන්නේ...

    මොනා උනත් දැන්වත් අම්මල තමන්ගේ ළමයි ඉස්කෝල වල කෙරෙන දේවල් ගැන හොයල බලයි..නැත්තම් නිකන් අපරාදේ ඔයා කියනවා වගේ ඕව ඕනෙතරම් වෙනවනේ...ඕවට ප්‍රසිද්දිය දෙන්නෙපා කියල හිටියොත් වෙන්නේ ළමයි නාස්ති වෙලා යනකන් ම අම්මල දන්නේ නැහැ...අහිංසක දෙමව්පියෝ හිතන්නේ ළමයි ඉගෙන ගන්නවා කියල අහිංසක කමට...

    ඉස්කෝලේ යන වයසේ unta badagena ඉන්න හොඳ නැද්ද ..?