Onna macho vote kala..
E wagema use kala battry ekaka hodata hot water walin 3 serayak withara hodata - hodala watura welenna aneke petta haralawa 3 hrs witha hodata welala newatha acid dala gattama (charge karala) ayeth parana widihata tika dawasak weda karanawa...
mama Me widihata karala acid damma witharai mage battery eka charge karanneth nutuwama hodata weda kala... new battery ekak danawata wada meken tika kalayak duwanna puluwan.. Ithin karala balanna (mama meka test kale mo-bike eke battery eken, anith ewa gena nam danne ne..)
New battery ekak wenuwata meka hoda adeshakayak...
(Me gena kiyala dunne Weligama Ranawaka Bike parts kade Ranawaka malli, Onna bro. oywath mathak kala)