බයිස්කෝප් සිංහලෙන් වෙබ්අඩවිය බේරා ගනිමු.

Status
Not open for further replies.

AselaAsanka

Well-known member
  • Dec 28, 2009
    8,107
    1,381
    113
    **** ♞ (FBI) ☼ ****
    ගනන් ගන්න එපා මචන් කොහොමහරි ගොඩ දා ගමු ......... :yes:

    මමත් පුලුවන් විදියට උදව් කරන්නම් .... :)
     

    Erandic

    Active member
  • Dec 11, 2014
    635
    154
    43
    Hettipola
    මම රොයිලිගේ paypal එකට $5 ක් මීට මාස 4 කට කලින් විතර දැම්මා. ඒක ලැබුණා කියලා Thanking reply එකක්වත් ලැබුණේ නැහැ. කමක් නැහැ උඹලා බිසි ඇතිනේ. ආයෙත් පුළුවන් විදියට උදව් කරන්නම්. පිටකොටුවෙන් රු. 50 ට කසිකබල්, අපහැදිලි film පහක DVD එකක් ගෙනල්ලා weekend එකේ බලන එක නවත්වලා සිරාම ෆිල්ම්, ටීවී සීරීස් බලන්න පුරුදුවුණේ බයිස්කෝප් එකෙන්. අපි පුළුවන් විදියට උදව් කරන්නම්. ඒත් දිර්ඝ කාලීනව සයිට් එක පවත්වගෙන යන්න නම් මේ විදියට බැරිවෙයි කියලයි මට හිතෙන්නේ.
     

    sdrider

    Well-known member
  • Mar 29, 2014
    2,102
    157
    63
    Auckland, NZ
    මම රොයිලිගේ paypal එකට $5 ක් මීට මාස 4 කට කලින් විතර දැම්මා. ඒක ලැබුණා කියලා Thanking reply එකක්වත් ලැබුණේ නැහැ. කමක් නැහැ උඹලා බිසි ඇතිනේ. ආයෙත් පුළුවන් විදියට උදව් කරන්නම්. පිටකොටුවෙන් රු. 50 ට කසිකබල්, අපහැදිලි film පහක DVD එකක් ගෙනල්ලා weekend එකේ බලන එක නවත්වලා සිරාම ෆිල්ම්, ටීවී සීරීස් බලන්න පුරුදුවුණේ බයිස්කෝප් එකෙන්. අපි පුළුවන් විදියට උදව් කරන්නම්. ඒත් දිර්ඝ කාලීනව සයිට් එක පවත්වගෙන යන්න නම් මේ විදියට බැරිවෙයි කියලයි මට හිතෙන්නේ.
    chikee chora bn

    ;);)
     

    I'ts My Style

    Well-known member
  • Nov 18, 2010
    6,511
    852
    113
    37
    එලි පත්තේ
    රැ 12 වෙනකම් ඇහැරගෙන ඉදලා. Dialog එකේ 50 පැකේජ් එක ඇක්ටිව් කරගෙන බයිස්කෝප් එකෙන් ෆිල්ම් තොග ගණන් බෑවා. අන්තිමට බෑවේ PK ෆිල්ම් එක. මොනවා උනත් ලංකාවේ තිබ්බ සුපිරි සයිට් එකක්. වෙච්ච දේ ගැන දුකයි මචන්.:(:( උබලට වරදින්නේ නෑ.. :yes::yes:
     

    sinhalensoft

    Active member
  • Jul 9, 2013
    201
    35
    28
    බයිස්කෝප් එත නිසා ඉංග්‍රීසි දැනුම මොට වෙනව‍ා කියන එකනම් වැරදියි. game of trones මුල්ම සෙරීස් එකෙන් ප‍ටන් ගත්ත එකා අන්තිම එක බලනකොට අලුත් වචන සීයක්වත් ඉගෙන් ගෙන. මුන් හිතාන ඉන්නේ අපි ඉංග්‍රීසි සයිලන්ට් කරලා සිංහල විතරක් බලනවා කියලා. :angry:

    මේකට ඇඩ්සෙන්ස් දැම්මනම් වැඩේ ගොඩ. එක එකාගෙන් ඉල්ලන්නවත්, කුණු කතා අහන්නවත් ඕන නෑ:sorry::sorry:.
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    පොර හදන්නේ කල දුටු කල වල ඉහගෙන කන්න වගේ. අනිවා ඕව කරන් ගියාට මහලොකු ආදායමක් නෑනේ. ඉතින් මේක ‍වට්ටල මේකට ආදරය කරුප උන්ගෙන් දහස් ගනන් කෙල ගන්න ඔය තරිඳු කියන එකා හදන්නේ.


    අනේ උඹ වගේ මෝඩ මූසලයෙක්
     

    ilanganthilaka

    Well-known member
  • Jun 4, 2008
    12,438
    1,004
    113
    puluwan widihata udauwak karannam machan.
    hoda deyak plan karala karapan machan aye me wage nowenna.
    ethakota kagewath kunu katha ahanna one na.
    api hamadama ubala ekka innawa machan.
     

    abler

    Member
    Jan 29, 2014
    541
    51
    0
    ගම්පහ / Gm5
    උඩට විසිකලා.. සමහර පිම්පියො සොන්න කතාවලට හිනත් යනවා..Baiscope එකෙන් ප්‍රයොජන ගන්න ලන්කාවේ කී දාහක්නම් ඉන්නවද..Baiscope site එක තියෙන්න ඕන!!! :yes:
     
    Last edited:

    pcud

    Well-known member
  • Jun 17, 2011
    2,382
    608
    113
    කියන්න තියන දේ කෙලින්ම කියන්නම්.

    ඔය සයිට් එක කරන එවුන් ඉන්නේ ලොකුම ලෙවල් එකෙන්. එකයි ඕකුන්ට ඔහොම උනේ.

    මම දැනට අවුරුදු 02කට විතර උඩදී උන්ගෙන් ඇහුව ඔකේ add එකක් දාන්න. මුන් කියපි අපිට add ඕනේ නැහැ. මේකේ අපි add දන්නේ නැහැ. අරකද මේකද ලොකු සින්.

    ඊටපස්සේ මම ආයිත් දැනට මාස 6-7 කට උඩදී ඇහුවමත් ඕකුන් කිව්වේ බෑ කියල.

    උන් මුල ඉදලම සයිට් එකේ පැවතම්ක් ගැන හිතුවනම් ඕක වෙන්නේ නැහැ. දැන් අඩා වැටෙනවා දුවන්න සල්ලි නැ කියල.

    හොදම සින් එක කියන්නේ මම දැනට සති 03කදි කලින් ආයිත් ඇහුව මුන් ඔය add ස්පේස් දෙන්න ගත්තට පස්සේ.

    මෙන්න මුන්ගේ ප්‍රයිස් width=300 height=180 බැනර් සයිස් එකට මුන් ඉල්ලනවා රු. 10000-රු.15000

    එතකොට ස්පේස් 3 ටම මාසෙට 35/= ක්.සර්වර් එකකට එච්චර යන එකක් නැහැ. මුන්ට සර්වර් එකට විතරක් සල්ලි ඕන නම් ඒ ගාන ගැන හිතල සාදාරන ගානක් ඔය බැනර් ස්පේස් වලට කියනවා නම් දැන් උනත් උවමනා එවුන් ගනීවි.

    මුන්ගේ ලොකු ලයින් නිසා මුන් ඒවටත් ලොකු ගණන් කියනවා මුන්ගේ ඩිමාන්ඩ් එක තියාගන්න.

    මට කියන්න තියෙන්නේ ඔලුව ඉදිමිච්ච එවුන් ටිකක් තමයි මේ සයිට් එක කරන්නේ.
    එනිසා ඕකුන්ට ඔහොම උනාට ගැටළුවක් නැ.

    කැමති එකෙක් රෙප් කපපල්ලා. මට දවල්ට පාන් කාලක් ගන්න තියන රෙප් ටික.
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    කියන්න තියන දේ කෙලින්ම කියන්නම්.

    ඔය සයිට් එක කරන එවුන් ඉන්නේ ලොකුම ලෙවල් එකෙන්. එකයි ඕකුන්ට ඔහොම උනේ.

    මම දැනට අවුරුදු 02කට විතර උඩදී උන්ගෙන් ඇහුව ඔකේ add එකක් දාන්න. මුන් කියපි අපිට add ඕනේ නැහැ. මේකේ අපි add දන්නේ නැහැ. අරකද මේකද ලොකු සින්.

    ඊටපස්සේ මම ආයිත් දැනට මාස 6-7 කට උඩදී ඇහුවමත් ඕකුන් කිව්වේ බෑ කියල.

    උන් මුල ඉදලම සයිට් එකේ පැවතම්ක් ගැන හිතුවනම් ඕක වෙන්නේ නැහැ. දැන් අඩා වැටෙනවා දුවන්න සල්ලි නැ කියල.

    හොදම සින් එක කියන්නේ මම දැනට සති 03කදි කලින් ආයිත් ඇහුව මුන් ඔය add ස්පේස් දෙන්න ගත්තට පස්සේ.

    මෙන්න මුන්ගේ ප්‍රයිස් width=300 height=180 බැනර් සයිස් එකට මුන් ඉල්ලනවා රු. 10000-රු.15000

    එතකොට ස්පේස් 3 ටම මාසෙට 35/= ක්.සර්වර් එකකට එච්චර යන එකක් නැහැ. මුන්ට සර්වර් එකට විතරක් සල්ලි ඕන නම් ඒ ගාන ගැන හිතල සාදාරන ගානක් ඔය බැනර් ස්පේස් වලට කියනවා නම් දැන් උනත් උවමනා එවුන් ගනීවි.

    මුන්ගේ ලොකු ලයින් නිසා මුන් ඒවටත් ලොකු ගණන් කියනවා මුන්ගේ ඩිමාන්ඩ් එක තියාගන්න.

    මට කියන්න තියෙන්නේ ඔලුව ඉදිමිච්ච එවුන් ටිකක් තමයි මේ සයිට් එක කරන්නේ.
    එනිසා ඕකුන්ට ඔහොම උනාට ගැටළුවක් නැ.

    කැමති එකෙක් රෙප් කපපල්ලා. මට දවල්ට පාන් කාලක් ගන්න තියන රෙප් ටික.

    :oo:
     

    aliman

    Well-known member
  • Dec 27, 2008
    1,504
    422
    83
    Nugegoda
    කියන්න තියන දේ කෙලින්ම කියන්නම්.

    ඔය සයිට් එක කරන එවුන් ඉන්නේ ලොකුම ලෙවල් එකෙන්. එකයි ඕකුන්ට ඔහොම උනේ.

    මම දැනට අවුරුදු 02කට විතර උඩදී උන්ගෙන් ඇහුව ඔකේ add එකක් දාන්න. මුන් කියපි අපිට add ඕනේ නැහැ. මේකේ අපි add දන්නේ නැහැ. අරකද මේකද ලොකු සින්.

    ඊටපස්සේ මම ආයිත් දැනට මාස 6-7 කට උඩදී ඇහුවමත් ඕකුන් කිව්වේ බෑ කියල.

    උන් මුල ඉදලම සයිට් එකේ පැවතම්ක් ගැන හිතුවනම් ඕක වෙන්නේ නැහැ. දැන් අඩා වැටෙනවා දුවන්න සල්ලි නැ කියල.

    හොදම සින් එක කියන්නේ මම දැනට සති 03කදි කලින් ආයිත් ඇහුව මුන් ඔය add ස්පේස් දෙන්න ගත්තට පස්සේ.

    මෙන්න මුන්ගේ ප්‍රයිස් width=300 height=180 බැනර් සයිස් එකට මුන් ඉල්ලනවා රු. 10000-රු.15000

    එතකොට ස්පේස් 3 ටම මාසෙට 35/= ක්.සර්වර් එකකට එච්චර යන එකක් නැහැ. මුන්ට සර්වර් එකට විතරක් සල්ලි ඕන නම් ඒ ගාන ගැන හිතල සාදාරන ගානක් ඔය බැනර් ස්පේස් වලට කියනවා නම් දැන් උනත් උවමනා එවුන් ගනීවි.

    මුන්ගේ ලොකු ලයින් නිසා මුන් ඒවටත් ලොකු ගණන් කියනවා මුන්ගේ ඩිමාන්ඩ් එක තියාගන්න.

    මට කියන්න තියෙන්නේ ඔලුව ඉදිමිච්ච එවුන් ටිකක් තමයි මේ සයිට් එක කරන්නේ.
    එනිසා ඕකුන්ට ඔහොම උනාට ගැටළුවක් නැ.

    කැමති එකෙක් රෙප් කපපල්ලා. මට දවල්ට පාන් කාලක් ගන්න තියන රෙප් ටික.

    ඔව් බන් සිරා කතාව මන් ඇහුවා පොරගෙන් ඕන GB ගැන කියන්න මං නොමිලේ දෙන්නම් කියලා එත් අන්තිමට දාලා තියෙන්නේ හොස්ටින්ග් දීපු අයගේ GB ගාන අඩුයි කියලා .
     
    Status
    Not open for further replies.