මාත් ඕක හැදුව බන්... Repped..++
prathapa89 Well-known member Aug 16, 2011 2,385 432 83 ගාල්ලේ Aug 7, 2015 #21 මාත් ඕක හැදුව බන්... Repped..++
codegeek Well-known member Jun 17, 2012 5,894 662 113 srilanka Aug 7, 2015 #23 math haduwa 2003 di wage
lahirufx+ Well-known member Oct 13, 2008 9,345 3,137 113 6°54′N 79°54′E Aug 7, 2015 #24 robo circuit / knight rider circuit
සංසුන් පොඩ්ඩා Banned Dec 5, 2011 2,357 193 63 සියනෑ කෝරලේ Aug 7, 2015 #25 madhawas1 said: ඕකෙන් තමයි මාත් electronic පටන් ගත්තේ..... Click to expand... MAMATH
lahirufx+ Well-known member Oct 13, 2008 9,345 3,137 113 6°54′N 79°54′E Aug 7, 2015 #26 c828/ne555/cd4017
Hiram Well-known member Jul 29, 2008 1,938 60 48 Panadura Aug 7, 2015 #27 Okata kiyande Multivibretor cct kila.. oka mulin hadanda kiyande oken sahenna dewal hithala desigb karnda puluwan nsa.. mang 7 panthiye haduwe oka.. ada singer eke technician... kalaya mavu aruthaka wenasaka
Okata kiyande Multivibretor cct kila.. oka mulin hadanda kiyande oken sahenna dewal hithala desigb karnda puluwan nsa.. mang 7 panthiye haduwe oka.. ada singer eke technician... kalaya mavu aruthaka wenasaka
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,097 9,838 113 එක තැනක නෑ Aug 7, 2015 #28 mamath oka haduwa ban. oka hadala ita passe knight rider light system ekath haduwa
mfdo90 Well-known member Jan 6, 2009 1,160 168 63 Aug 7, 2015 #29 Maath heduwa...Oka Tamai O/L electronic practical ekata aweth
bathalaya Well-known member Jan 9, 2010 4,143 431 83 ඇයි එන්නද? Aug 7, 2015 #31 madhawas1 said: ඕකෙන් තමයි මාත් electronic පටන් ගත්තේ..... Click to expand... me too
powers Well-known member Dec 8, 2008 3,357 480 83 Nittambuwa Aug 7, 2015 #32 thama mathakai ban mulinma hadapu circuit eKA.. lED -2 100 UF condenser -2 c828 transistor -2 22k resister -2
thama mathakai ban mulinma hadapu circuit eKA.. lED -2 100 UF condenser -2 c828 transistor -2 22k resister -2
C h o p p e Well-known member Dec 27, 2010 11,916 704 113 පාතාලේ Aug 7, 2015 #33 අඩෝ මාත් හැදුවා බං පිස්සු අතීතේ
IDG Well-known member Aug 3, 2012 14,166 3,146 113 34 වාහන ගොඩේ Aug 7, 2015 #34 මමත් පොඩි කාලේ ඹය වගේ ගැජමැටික් හැදුවා ඉස්සර තිබුනා සර්කිට් හදන්න කැලි ටික එකට දාලා එකේ විස්තරෙත් දාලා සිල් කරලා රු20ක් ද කොහේද මම ඹව්වා ගෙනල්ලා හැදුවා පුච්චගෙනත් තියෙනවා බව්ත් එකට 240ත් වද්දගෙන තියෙනවා
මමත් පොඩි කාලේ ඹය වගේ ගැජමැටික් හැදුවා ඉස්සර තිබුනා සර්කිට් හදන්න කැලි ටික එකට දාලා එකේ විස්තරෙත් දාලා සිල් කරලා රු20ක් ද කොහේද මම ඹව්වා ගෙනල්ලා හැදුවා පුච්චගෙනත් තියෙනවා බව්ත් එකට 240ත් වද්දගෙන තියෙනවා
මම බෙනා Well-known member Sep 8, 2012 5,428 970 113 ලංකාවේ Aug 7, 2015 #35 මගේ පොඩි කාලෙ වෑඩේ කෑලි අමුනන එක මචන්..මම මේක කීපාරක්නම් හෑදුවද..නයිට් රයිඩර් සර්කිට් එකත් හඩලා තියේ
මගේ පොඩි කාලෙ වෑඩේ කෑලි අමුනන එක මචන්..මම මේක කීපාරක්නම් හෑදුවද..නයිට් රයිඩර් සර්කිට් එකත් හඩලා තියේ
chanakacm Well-known member Nov 18, 2006 13,064 1,609 113 36 Colombo Aug 7, 2015 #36 අඩේ, මාත් හැදුවා. අනික night rider circuit එක
HONDA HORNET Member Mar 13, 2013 921 297 0 Aug 7, 2015 #37 man oya utta ki parak haduwada ban ekaparakwat wada kale naha kiyahanko bawth eka tibbama mulu circuit eka purama iyam duwanawa :d
man oya utta ki parak haduwada ban ekaparakwat wada kale naha kiyahanko bawth eka tibbama mulu circuit eka purama iyam duwanawa :d
richlife Well-known member Oct 14, 2012 13,123 2,753 113 වැලිවේරිය... Aug 8, 2015 #39 madhawas1 said: ඕකෙන් තමයි මාත් electronic පටන් ගත්තේ..... Click to expand... Me Too..... miyuru4u said: mat oka haduwa bun ada wenakan bulp deka automatic une na oi aparade salli Click to expand...
madhawas1 said: ඕකෙන් තමයි මාත් electronic පටන් ගත්තේ..... Click to expand... Me Too..... miyuru4u said: mat oka haduwa bun ada wenakan bulp deka automatic une na oi aparade salli Click to expand...
sunilT Well-known member Dec 10, 2014 1,881 660 113 Aug 8, 2015 #40 මම කියක්නම් හඩන්න අත්ද ඉස්සර මම ඔක හැදුවේ කඩ්බොඩ්වල ඊයම් නෙමේ තිබ්බෙ ඉටි තියල තම හැදුවේ....