බල්ප් දෙකේ සර්කිට් හැදුවේ කව්ද? (අපේ කාලේ~1)

KingCM

Well-known member
  • Jul 23, 2013
    6,920
    948
    113
    www.biogen.lk
    කට්ටියට මතකද 4017 IC එක දාල හැදුව "නයිට් රයිඩර්" සකිට් එක..:)
    NE 555 IC එකත් ඒ කාලේ මාර ෆේමස්..
    IC එකක් පාස්ස ගන්නව කියන එකත් ඒ කාලෙ හැටියට හෙන ගේමක්..:P

    හප්පේ නයිට් රයිඩර් සකිට් එකෙන් දාපු වැඩ පාරවල්.. දැන්නම් මතක් වෙනකොටත් ලැජ්ජයි...:lol:


    mama wadiyenma hadapu circuit eka ban.......mama patta asama circuit eka....
    :):):):):)
     

    spgun

    Well-known member
  • Mar 28, 2009
    1,835
    134
    63
    N/A
    පිළිපොල රොබෝ :love:
    ල්ප් දෙකේ සර්කිට් (Automatic Circuit)

    මචන්ලා.....
    උබලාගෙන් කී දෙනෙක් මේ සර්කිට් එක හදල තියෙනවාද පොඩි කාලේ. :yes::yes:

    ඔක්කොම Set කරලා LED බල්ප් දෙක Automatic වෙනකොට කොච්චර සතුටක් අපෙ හිතට ආවද.:):)

    මම නම් අපේ පවුලේ එ දවස් වල හිටපු හැම පොඩි එකෙක්ටම හදලා දුන්න්නා.:cool:

    ඒ කාලේ කොච්චර සුන්දරද.

    LED+Flasher.GIF

    FVL4XX9GONGHYU1.LARGE.jpg

    3led.JPG

    simple1%255B1%255D.gif

     

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    කට්ටියට මතකද 4017 IC එක දාල හැදුව "නයිට් රයිඩර්" සකිට් එක..:)
    NE 555 IC එකත් ඒ කාලේ මාර ෆේමස්..
    IC එකක් පාස්ස ගන්නව කියන එකත් ඒ කාලෙ හැටියට හෙන ගේමක්..:P

    හප්පේ නයිට් රයිඩර් සකිට් එකෙන් දාපු වැඩ පාරවල්.. දැන්නම් මතක් වෙනකොටත් ලැජ්ජයි...:lol:

    :yes:

    අඩේ සිරාවටම, අයි සී එක පාස්සන්න හෙන බයයි.:rofl:

    ඔය සර්කිට් එක මුලින්ම හදන්න හැදුව පාර.. කඩේ එකා අයි සී බේස් දුන්නේ නෑ කියහන්කො.. :angry:
    මමත් බේස් ගැන දැන ගෙන හිට්යේ නෑ... :( කොහොම හරි වැඩේ චොක උනා අයි සී එක පිච්චුනා... :dull::( ඇඩුනත් එක්ක යකො..:(දහසක් දුක් කම්කටොලු විදලා නේ කෑලි ටික ගන්නේ.. :yes: මුලින්ම කීයක් හරි එකතු කරලා බොර්ඩ් එක:D(රු 20 ද කොහෙද , ඊට පස්සේ නේ ඉතුරු ටික ගන්නේ) :)

     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    අඩෝ....
    නයිට් රයිඩර් එක මචන් පට්ට. මමත් හැදුවා.
    ස්පීඩ් එක අඩු වැඩි කරන්නත් පුලුවන්.
    ඒක තමයි ඒ දවස් වල තිබ්බ ලොකුම ඒක, ඒක හැදුවා කියන්නේ පට්ට මොරාල් ඒකක් එනව නේද ඇගට.

    මම 2ක් හැදුව. ඉස්සෙල්ලාම රතු පාට වීදුරු එල්.ඊ.ඩි. දාල. අනික් එක පස්සේ හැදුව නිල් පාට විදුරු බල්බ් දාල.:P:P

    මගෙ කී බොඩ ස්ටැන්ඩ් එකක් තිබ්බ ඒකට සෙට් කරා, අනිත් එක බයිසිකලේ සෙට් කරා. 9 වොල්ට් බැටරි එකක් දාලා තිබ්බේ.

    රෑට බයිසිකල් පදිනකොට දාපුවාම තමයි පට්ට:rofl::P, අපෙ ගෙදරින් රෑට බයිසිකල් පදින්න දෙන්නෙ නෑ නේ.:(



    සිරාවටම ස්පීඩ් එක අඩු වැඩි වෙන්න හදපු එකත් අමුතුම ට්‍රෙන්ඩ් එකක්..:rolleyes:
    මමත් මුල්ම එක හැදුවෙ රතුපාට එල්.ඊ.ඩී වලින්.. පස්සෙ හැදුව එක පැත්තක් රතු පාටට පත්තු වේගෙන ඇවිත් අනිත් පැත්ත නිල් පාටින් පත්තු වේගන යන විදිහට..:P


    බයිසිකල් එකට හයි කර ගන්න උවමනාවක් තිබුනට වයිර් ටික හංගල බැට්‍රියක් එල්ල ගන්න බැරි උනා..:( පස්සේ ඒ වැඩේ අත ඇරල දැම්ම..
    අර කිව්ව රෝබෝ සකිට් එකනම් අයිය කෙනෙකුට කියල හදව ගෙන බයිසිකල් එකට හයි කරගෙන පුදුම ආතල් එකක් ගත්තේ..:rofl:

    පස්සෙ තමයි එකක් තනියම හැදුවෙ ඒක දිහා බලාගෙන...:yes:

     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    :yes:

    අඩේ සිරාවටම, අයි සී එක පාස්සන්න හෙන බයයි.:rofl:

    ඔය සර්කිට් එක මුලින්ම හදන්න හැදුව පාර.. කඩේ එකා අයි සී බේස් දුන්නේ නෑ කියහන්කො.. :angry:
    මමත් බේස් ගැන දැන ගෙන හිට්යේ නෑ... :( කොහොම හරි වැඩේ චොක උනා අයි සී එක පිච්චුනා... :dull::( ඇඩුනත් එක්ක යකො..:(දහසක් දුක් කම්කටොලු විදලා නේ කෑලි ටික ගන්නේ.. :yes: මුලින්ම කීයක් හරි එකතු කරලා බොර්ඩ් එක:D(රු 20 ද කොහෙද , ඊට පස්සේ නේ ඉතුරු ටික ගන්නේ) :)


    ඔබ් බං.. මටත් ඔය සීන් කෝන් එකම උනා.. අයි.සී එක පුච්ච ගත්තෙ නැතුව පාස්ස ගාත්තට අයි.සී බේස් එකක් එනව කියල දැන ගත්තෙ හෙන කාලෙකට පස්සෙ...:baffled:

    උඹ කිව්ව වගේ ඕකෙ කෑලි ටික එකතු කර ගන්න මාසයක් විතර යනව බං..:dull:

    මමත් මුලින්ම බෝඩ් එකයි බඩු ටිකයි ගන්නව.. ඊට පස්සෙ ස්කූල් බස් එකේ ගිහින් සල්ලි එකතු කරල එකතු කරල ගිහින් ලයිට් ටික අර ගන්නවා.. නිල් පාටින් දාන්න ගියාම ලයිට් වලට පට්ට ගානක් යනවනේ..:(
    එක ලයිට් එකක් හරි පිච්චුනාම පුදුම දුකක් දැනෙන්නේ..:no:

    මම එක පාරක් බෝඩ් එකේ එන සකිට් එක වෙනම කෝලේක ඇඳගෙන බෝඩ් එකේ උඩ පැත්තට කලු පාට කොලයක් ඇලෙව්වා... ඒකට උඩින් ඉංග්‍රීස් වැල් අකුරින් මොකද්දෝ මගුලක් ලියපු ස්ටිකර් එකකුත් ඇලෙව්වා...:P ඊට පස්සෙ අර කොලේ ඇඳ ගත්ත එක බලාගෙන අදාල සිදුරු වලට කෑලි ටික බස්සල ලයිට් ටිකත් පාස්ස ගත්ත..:yes:

    ඒකනම් පට්ටම ලස්සනට ආවා ... කලු පාට බෝඩ් එකේ කලු පාට IC, ට්‍රාන්සිස්ටර් එහෙම පේන්නෙම නෑ.. ඊට යටින් අර වැල් අකුරු ස්ටිකර් එක.. :love:

    සුදු පාට වීදුරු එල්.ඊ.ඩී ටික නිල් පාටිනුයි රතු පාටිනුයි එහාට මෙහාට යද්දි ඒ කාලෙ දැනිච්ච සතුට බුදු අම්මෝ...

    අම්ම හිනා වෙවී ඇහැව්ව දැන් ඉතින් ඕක කොහෙද හයි කරන්නේ කියලා..
    සිරාවටම මේ ලඟක් වෙනකන් ඒක හයි කර ගන්න තැනක් තිබ්බෙත් නෑ කියහංකෝ..:rofl:

    පස්සෙ යාලුවෙකුගෙ ජීප්පුවක බ්‍රේක් ලයිට් එකකට හයි කර ගන්න දුන්න...:baffled:
     

    NB Diamonds

    Well-known member
  • May 29, 2012
    9,115
    712
    113
    ඇත්තටම මමනම් ඕක සෙට් කරන්න දන්නේ නැහැ.
    මට ඔය කෑලි වල නමුයි- හදුනා ගන්න විදියයි ටිකක් කියලා දීපල්ලකෝ.
    Drawing එකේ තියෙන ඒවා වල නම් හදුන ගන්නේ කොහොමද ?
    මම දන්නවා මේක advance subject එකක් කියලා නමුත් ඉගෙන ගන්න ආසයි.
    මේ එකම D/C නැතුව A/C වලට ගහන්න බැරිද ?

    pls help.
     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    ඇත්තටම මමනම් ඕක සෙට් කරන්න දන්නේ නැහැ.
    මට ඔය කෑලි වල නමුයි- හදුනා ගන්න විදියයි ටිකක් කියලා දීපල්ලකෝ.
    Drawing එකේ තියෙන ඒවා වල නම් හදුන ගන්නේ කොහොමද ?
    මම දන්නවා මේක advance subject එකක් කියලා නමුත් ඉගෙන ගන්න ආසයි.
    මේ එකම D/C නැතුව A/C වලට ගහන්න බැරිද ?

    pls help.[/QUOTE

    මෙන්න නම් ටිකයි බඩු ටිකයි තියෙනවා..:yes:

    Resistor
    CFR-25JB-22K.jpg


    Transistor
    c-828.jpg



    Condenser/ Capasiter/ Cap
    100uF_450V_electrolytic_capacitor_Snap_condenser_100MFD.jpg



    LED
    LED3ST.png

    මටත් ඕක AC වලට හදා ගන්න ඕන කමක් තිබුණා ඒ කාලෙ ඉඳලම.. ඒත් මේ කාලෙ වෙනකම්ම ඒක කර ගන්න බැරි උනා...:(

    මට වැඩිය වැඩ කාරයෙක් උඹට තව උදව් කරයි..
    මමත් ඒ හැටි දෙයක් දන්නේ නෑ බොහොම සුලු දේවල් ටිකක් ඇරෙන්න..:baffled:
     

    jasz

    Well-known member
  • Sep 29, 2007
    8,989
    1,249
    113
    නුවර
    ඇත්තටම මමනම් ඕක සෙට් කරන්න දන්නේ නැහැ.
    මට ඔය කෑලි වල නමුයි- හදුනා ගන්න විදියයි ටිකක් කියලා දීපල්ලකෝ.
    Drawing එකේ තියෙන ඒවා වල නම් හදුන ගන්නේ කොහොමද ?
    මම දන්නවා මේක advance subject එකක් කියලා නමුත් ඉගෙන ගන්න ආසයි.
    මේ එකම D/C නැතුව A/C වලට ගහන්න බැරිද ?

    pls help.

    puluwan. transformer akakui podi circuit akakui tibbanam ati.
    matath henatama oya pissuwa tibba. hena amaruwen salli akathu karala badu gatte. hadapu lokuma aka tama 100w amp aka. rs. 1000k wage giya 2001-2002 witara. hadala iwara wenakan wadakarai kiyala hithwe na. anitemedi menna bole badu wada.
     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    puluwan. transformer akakui podi circuit akakui tibbanam ati.
    matath henatama oya pissuwa tibba. hena amaruwen salli akathu karala badu gatte. hadapu lokuma aka tama 100w amp aka. rs. 1000k wage giya 2001-2002 witara. hadala iwara wenakan wadakarai kiyala hithwe na. anitemedi menna bole badu wada.

    හුටා.. මම වැරදි ප්‍රශ්නෙකටද උඩ දාගෙන රිප්ලයි කරල තියෙන්නේ...
    :no::baffled::sorry:
     
    Oct 31, 2012
    535
    31
    0
    ඇත්තටම මමනම් ඕක සෙට් කරන්න දන්නේ නැහැ.
    මට ඔය කෑලි වල නමුයි- හදුනා ගන්න විදියයි ටිකක් කියලා දීපල්ලකෝ.
    Drawing එකේ තියෙන ඒවා වල නම් හදුන ගන්නේ කොහොමද ?
    මම දන්නවා මේක advance subject එකක් කියලා නමුත් ඉගෙන ගන්න ආසයි.
    මේ එකම D/C නැතුව A/C වලට ගහන්න බැරිද ?

    pls help.

    කිසිම අමාරැවක් නෑ බන් පොඩි කේස් එකක් තියෙන්නෙ

    මෙි බඩු ටික ගනින් ඉලෙක්ටොනික් බඩු කඩෙිකින්. රැ 300ක් විතර යයි


    1. SOLDERING IRON( අපි නමි කියන්නේ BOWTH කියලා) - රැ. 200
    2. TRANSISTOR C828 x 02 - රැ.15
    3. CAPACITOR 100uf (අපි නමි කියන්නේ CONDENSER) - Rs 20
    4. RESISTOR 10K x 02 AND 1K x 02 - Rs 10
    5. LED BULB ANY COLOUR x 02- Rs 8
    6. AA SIZE BATTERY 02 හෝ පවර් පැක් එකක්
    7. MULTI VIBRATOR PCB (PRINTED CIRCUIT BOARD)- Rs 25
    8. ඊයමි මිටර් 01 ක් -රැ.10
    මෙිවා කඩෙන් අරන් අර බවුත් එකෙන් ඊයමි දාලා ඉලෙක්ටොනික් අයිටමි ටික ‍පිසීබී ‍එකේ හරි පැත්තට සෙටි කරලා පාස්සපන්. ඊට පස්සෙ වයර් කෑලි දෙකක් පාස්සලා බැටරි දෙකෙන් පවර් දිපන්. :nerd:

    එල්ඊඩි ලයිටි වල ධන සෘන පැති හරියට පාස්සපන්:angry:

    කැපැසිටර් සහ TRANSISTOR වලත් පැත්ත මාරැකරන්න එපා:no:

    අවුලක් ආවොත් මෙිකෙ දාපන්... මෙි සර්කිටි එක හදලා වැඩ කරන කොට පොඩි ලල් එකක් තියෙනවා


    http://www.aliexpress.com/item/Tran...-lights-flashing-Training-Kit/1716889797.html
     

    funmalaya

    Well-known member
  • May 5, 2008
    1,436
    989
    113
    අතරමග
    මමත් සෑහෙන කාලෙකට කලින් ඕක හැදුවා බන්.. පාට දෙකේ LED 2ක් දාලා පිං පොං බොලයක් ඇතුලට සෙට් කරලා..රෑ කලුවරේ ඕක පත්තුවෙන හැටි බලන් උන්නේ මාර සතුටෙන් ඒ කාලේ...:):):) බවුත් එකක්, ඊයම් ටිකක් අල්ලපු කාලයක් මතක නෑ බන්... ෂිහ්.. දුක හිතෙනවා අප්පා...:(:(:(
     

    funmalaya

    Well-known member
  • May 5, 2008
    1,436
    989
    113
    අතරමග
    ඇත්තටම මමනම් ඕක සෙට් කරන්න දන්නේ නැහැ.
    මට ඔය කෑලි වල නමුයි- හදුනා ගන්න විදියයි ටිකක් කියලා දීපල්ලකෝ.
    Drawing එකේ තියෙන ඒවා වල නම් හදුන ගන්නේ කොහොමද ?
    මම දන්නවා මේක advance subject එකක් කියලා නමුත් ඉගෙන ගන්න ආසයි.
    මේ එකම D/C නැතුව A/C වලට ගහන්න බැරිද ?

    pls help.

    අපිත් මචං මේවා එකපාරටම ඉගෙනගත්ත ඒවා නෙවේ... ඒ කාලේ විජය පත්තරෙයි.. විදුසර පත්තරෙයි ගියා නියම ලිපි පෙළක්... ඒවගෙන් තමයි මම ඇතුලු බොහෝ දෙනෙක් ඉගෙන ගත්තෙ. තව සෙනිත් පොත් තිබුනා. දැන් නම් ඉස්කෝලවලත් උගන්නනවද කොහෙද...තනිකර අපේ ළමා කාලයම ගෙවුනේ ඕවත් එක්ක...රෙසිස්ටර් කලර් කෝඩ් එක කවදාවත් පාඩම් කරලා නෑ.. ඒත් අදටත් රෙසිස්ටරයක් දැක්ක ගමන් value එක ඔළුවට එනවා...
    උඹටත් මම කියන්නේ වැරදි වැරදි හරි පොඩි පොඩි සර්කිට් හදපන්...කාලයක් එහෙම භාවිතා වෙනකොට නිකන්ම පුළුවන් වෙයි..
    :yes::yes::yes: