බානුක රාජපක්ෂ ගැන අද මොකද හිතන්නේ යක්ක පුතුනි

JokerFan

Well-known member
  • May 29, 2016
    15,856
    9,525
    113
    Arkham City
    Uwa ganata anduwa bn indian un

    Leg ekata danawa kiyala pennanna Prithvi Shaw wa leg slip ekata dala, lassanata googlyak damma . Ape gona ganta ahu una


    Anna balapn Plan ekata bowling krana hati. Oya wagema bowling dakka man giya para 2018 U19 WC eke Indian u19 un bowling karapu hati. Supiriyata harima thanata danawa
     

    MINT_51

    Well-known member
  • Jan 26, 2016
    696
    1,095
    93
    අසලංක 1 down එවල භානුකව 3 down දාන්න ඕනි.
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    Uwa ganata anduwa bn indian un

    Leg ekata danawa kiyala pennanna Prithvi Shaw wa leg slip ekata dala, lassanata googlyak damma . Ape gona ganta ahu una


    Anna balapn Plan ekata bowling krana hati. Oya wagema bowling dakka man giya para 2018 U19 WC eke Indian u19 un bowling karapu hati. Supiriyata harima thanata danawa

    Ow machan. Onna mind games.
    Ape coach googlyak damma kiyana eka ara screen eke yanakota dakka.
     
    • Sad
    Reactions: JokerFan

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,153
    13,845
    113
    පෘථිවිය
    u injured unada?
    ou ayi nawagena karen giye....
    bara wadi kiyala bara adukaraganna sathi 3kin sellam demmama, ange fat, joint okkoma wenas wenawa. Ewa hadenna kal yanawa fat nathuwa.
    Oluwa udummagena challenge karata wedak ne. mole nathnam
    T20 gahana widihata ODI gahanna be....
    banuka hariyanne T20 witarai
     

    nethdeco

    Active member
  • Sep 12, 2012
    210
    90
    28
    Colombo, Japan
    zonexyz.blogspot.com
    Uta matches 5 wath denna ona. U ethin eke hariyata kale nethnam wena ekek try karanna ona. U kisima patience ekak nehe. Haraka wage hema ekatama gahanna hadanawa.
    Oka thamai 2015 idan apu hema batsman kenekgema awula. Mun ekekwath long innings ekak gahanna danne nehe.
    Number 8 eka thamai balan yanakota team eke best batsman.
     

    BanX

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    2,663
    1,157
    113
    Kottawa
    ou ayi nawagena karen giye....
    bara wadi kiyala bara adukaraganna sathi 3kin sellam demmama, ange fat, joint okkoma wenas wenawa. Ewa hadenna kal yanawa fat nathuwa.
    Oluwa udummagena challenge karata wedak ne. mole nathnam
    T20 gahana widihata ODI gahanna be....
    banuka hariyanne T20 witarai
    eka nam aththa ban.. inning ekak build karanna danne naa. Strike eka rotate karanne na... uge style eka hariyanne na neh
     
    • Like
    Reactions: NiyamaSinhalaya

    toiya

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    kela una neda banuka apo nodakin

    1626923207477.png

    ------ Post added on Jul 22, 2021 at 8:36 AM

    බානුකගේ තරහ නැති කරගන්න ඕන මුලින්ම කොච් එක්ක තියන තරහකට ගිහින් උඩ ගහල එන එක නෙවෙය් වැදගත් මොලෙන් ගහල ඉදියොත් තමන්ටත් කණ්ඩායමටත් හොද දෙයක් වේවි
    ------ Post added on Jul 22, 2021 at 8:40 AM
     
    • Like
    Reactions: -333-

    -333-

    Well-known member
  • Aug 3, 2014
    10,397
    13,318
    113
    33
    ෆින්ලන්ඩ්
    kela una neda banuka apo nodakin

    View attachment 136107
    ------ Post added on Jul 22, 2021 at 8:36 AM

    බානුකගේ තරහ නැති කරගන්න ඕන මුලින්ම කොච් එක්ක තියන තරහකට ගිහින් උඩ ගහල එන එක නෙවෙය් වැදගත් මොලෙන් ගහල ඉදියොත් තමන්ටත් කණ්ඩායමටත් හොද දෙයක් වේවි
    ------ Post added on Jul 22, 2021 at 8:40 AM
    දැන් තියන තත්වේ එක්ක මිකී කොහොමත් පොර එක්ක love එකට එන්නේ නෑ. කවුරු හරි මැදිහත් වෙලා ඩබලව ජෝඩු කරන්න ඕන. බණුක ට ඉංග්‍රීසිත් හොදට පුළුවන් එකේ දෙන්න love උනොත් සෑහෙන්න වාසියක් තියෙයි.