Hmmm ehenum lankawa sellam karan football balanna d kiyanneකවුද ඕයී මැච් බලන්නේ - ජරාව![]()
Uwa ganata anduwa bn indian un
Leg ekata danawa kiyala pennanna Prithvi Shaw wa leg slip ekata dala, lassanata googlyak damma . Ape gona ganta ahu una
Anna balapn Plan ekata bowling krana hati. Oya wagema bowling dakka man giya para 2018 U19 WC eke Indian u19 un bowling karapu hati. Supiriyata harima thanata danawa
u injured unada?Eka dawasak gahala ilanga dawase duck
Fitness champion qvata eka parak watila apath nehe
katin bathala hitawana godak aya ohomai
dickwalla katin ala bathala leeks okkoma wawanawa,
ou ayi nawagena karen giye....u injured unada?
eka nam aththa ban.. inning ekak build karanna danne naa. Strike eka rotate karanne na... uge style eka hariyanne na nehou ayi nawagena karen giye....
bara wadi kiyala bara adukaraganna sathi 3kin sellam demmama, ange fat, joint okkoma wenas wenawa. Ewa hadenna kal yanawa fat nathuwa.
Oluwa udummagena challenge karata wedak ne. mole nathnam
T20 gahana widihata ODI gahanna be....
banuka hariyanne T20 witarai
දැන් තියන තත්වේ එක්ක මිකී කොහොමත් පොර එක්ක love එකට එන්නේ නෑ. කවුරු හරි මැදිහත් වෙලා ඩබලව ජෝඩු කරන්න ඕන. බණුක ට ඉංග්රීසිත් හොදට පුළුවන් එකේ දෙන්න love උනොත් සෑහෙන්න වාසියක් තියෙයි.kela una neda banuka apo nodakin
View attachment 136107
------ Post added on Jul 22, 2021 at 8:36 AM
බානුකගේ තරහ නැති කරගන්න ඕන මුලින්ම කොච් එක්ක තියන තරහකට ගිහින් උඩ ගහල එන එක නෙවෙය් වැදගත් මොලෙන් ගහල ඉදියොත් තමන්ටත් කණ්ඩායමටත් හොද දෙයක් වේවි
------ Post added on Jul 22, 2021 at 8:40 AM
කැච් එකක් දුන්න . ධවාන් බෑවා/// ada mokada hithenne yakka puthuni?
puka denna patangatta neda bhanuka
