ඌ කලින් ගහනව කියලා හිතල ගහන්නේ වගේ. ගහන්න ඉදල හරි තැනට වැටුනේ නැත්නම් බ්ලොක් කරනවා. ඊ ලග එක sure ඉතින් ගහනව කියලා.. අර දවාන් ගේ අතට ගිය එක ඒ වගේ එකක්.puka denna patangatta neda bhanuka
ඌ කලින් ගහනව කියලා හිතල ගහන්නේ වගේ. ගහන්න ඉදල හරි තැනට වැටුනේ නැත්නම් බ්ලොක් කරනවා. ඊ ලග එක sure ඉතින් ගහනව කියලා.. අර දවාන් ගේ අතට ගිය එක ඒ වගේ එකක්.puka denna patangatta neda bhanuka
ow ow eeka pennuwa. dan hari tv sonnaya putuwa pihidanawa athi heta banukayawa gennannaBR ge 50 ta micky clap karana eka hodata cam ekata alluwa dakkada?![]()

thawa ekak dunna ekath bawaකැච් එකක් දුන්න . ධවාන් බෑවා
අද 50 ගහයි.
උන් අපිට මේක දිනන්න දීල තියෙන්නෙ බන්.thawa ekak dunna ekath bawa
අද මැච් එක අපිට දිනන්න දෙන ලයින් එකක් තියෙන්නෙ ඉන්දියන් උන්
ඕවා mind game බන්.. පලවෙනි එක කෑවාම එල්ලගෙන තරගාවලියේ උද්යෝගය තියා ගණන් ගහපු plan... may be ලබන එක අපිට දෙවි දිනන්න...නැත්නම් විලි ලැජ්ජයිනේ...

3iiiiඋන් අපිට මේක දිනන්න දීල තියෙන්නෙ බන්.

ඔව් බන්.දැන් ලස්සනට අල්ලන්න තිබ්බ බානුකගෙ කැච් එකක් මිස් කලා

Moota mokakda ban wela thiyenne 65k gahuwata kisima sure ekak thibbe namoda hutta othanatama catch 3k dunna