Avishka patta thawa podden arun thundena moowath kanawaado banuka stable nane.anith eka nm single dala shape eke ghnwa.
bt itn kusal ta wada nm hodai![]()
Avishka patta thawa podden arun thundena moowath kanawaado banuka stable nane.anith eka nm single dala shape eke ghnwa.
bt itn kusal ta wada nm hodai![]()
ow u safe widihata balance karan awa. avishkaya 50 gahuwa witharai aruta goo gihilla udin denna gatta digata harahataAvishka patta thawa podden arun thundena moowath kanawa
පුළුවන්...ගිහින් අයිමාත් එකෙක් out උනාම එන්න ඕන..ethanatama out wenna onawata catch dunna wage. uta renna bare amaruwen da dannaa hitiye. owaye diga inning ekak gahaddi renna renoo unoth match eka maga nawaththala kakka dala enna barida
ita passe thawath ekak dunna eekath baawathawa ekak dunna ekath bawa

aai enawata wada ehemmama retire wenna one nattan goo kolla kiyala card eka wateiපුළුවන්...ගිහින් අයිමාත් එකෙක් out උනාම එන්න ඕන..
මෙන්න මේ Statistics බලන්න..දැනටම අපේ හොදම ODI batman මේ අනුව Avishka Fernando,ඊළගට Charith AsalankaList A
Avishka Fernando =>43.42
Charith Asalanka =>42.05
Chamika Karunaratne =>30.12
Minod Bhanuka =>29.07
Bhanuka Rajapaksa =>28.32
Dhananjaya de Silva =>27.53
අසලංක 178* ගහල තියෙනව නේ බන්.මෙන්න මේ Statistics බලන්න..දැනටම අපේ හොදම ODI batman මේ අනුව Avishka Fernando,ඊළගට Charith Asalanka
Chamika Karunaratne ගහන්නත් හේතුව උගේ List A හොද නිසා

උගේ FC class avg එක අඩුයි List A වලට වඩාඅසලංක 178* ගහල තියෙනව නේ බන්.![]()
ඔව් . මුව ODI ගස්සල නිස්සංක ටෙස්ට් ගස්සන්න ඕනේ.උගේ FC class avg එක අඩුයි List A වලට වඩා
දැන් අපේ හරක් කරන්නේ ඕකව ටෙස්ට් දාලා එකේ fail උනාම කපලා දානවා

බානුක over rated line එකක් යන්නේ..ඔව් . මුව ODI ගස්සල නිස්සංක ටෙස්ට් ගස්සන්න ඕනේ.
චරියා 100, 5යි. අවිශ්ක 7යි. උන් දෙන්නට වඩා අවු 7ක් විතර කලින් ආපු භානුක 3යි.![]()
එකනේ බන්. අපිට පේන angle එකද නත්නම් අරූ එලෙව්වේ නැද්ද ?arun athaaralada thiyanne.
u lalanawa wage diwwe onawata epawataඑකනේ බන්. අපිට පේන angle එකද නත්නම් අරූ එලෙව්වේ නැද්ද ?
unta meka domestic ekak thama. aluth unwa train karanna aweape domestic system ekata bennata balahanko indian kabboth not too far away from us![]()