ow ban meke inna un bonne ahama naUba nikan katha karanne jeewitheta party ekakata gihilla drink ekak dala yaluwek ekka gedara awilla na wagene.. meke godak un kiyanne, passengerta gahapu eka waradi kiyala
Pena widiyata ekita cuncussion wage.. backseat ekenam giye, seatbelt danne nane.. vahane wadichcha widihata pitipasse unta sure concussion thamai... Ekita watawela gahala wadak thiyenawada ban
. jvp gon harak godak unata awul car aka. oka waduna aka podi car akaka unanam aulak na.

