m
Machan Daddya ta denna oni ridennama munge balu wada walata...[/B]
Video eke inna kella kawda...munta jathiyak janmayak naha..denna oni kana palenna
Anika ban Wesa Sirasa..mun 7.30pm yana SIHINApurey Teliyen nondith dala tibba e gaathawata...
Sirasa karanne tanikara boruwa,,,mun poyata bana wikunanawa...buddhism..wesak..poya,,me okkoma unta marketing chance widihatai ganne,,,patta wesa sirasa...Lajja wenna oni meke edan apata bana kiyana himiwaru...wesa guhawaka edan kohomada banak kiyanne
Me case lesiyen arinna hoda naha..mekanisa buddhist ayage prabodayak athiwela.
Boruwata buddahagamata kepa una wage pennala buddhism wikunala salli garana,,tv station walata ena girls la ayalage ammala boys la abuse karana,,ganika madam dala tiyena,,bar casino,race dala tiyena tv karayonge redi galawannama oni
gossip9dotcom balanna wadi wistara
Achintha
Machan Daddya ta denna oni ridennama munge balu wada walata...[/B]
Video eke inna kella kawda...munta jathiyak janmayak naha..denna oni kana palenna
Anika ban Wesa Sirasa..mun 7.30pm yana SIHINApurey Teliyen nondith dala tibba e gaathawata...
Sirasa karanne tanikara boruwa,,,mun poyata bana wikunanawa...buddhism..wesak..poya,,me okkoma unta marketing chance widihatai ganne,,,patta wesa sirasa...Lajja wenna oni meke edan apata bana kiyana himiwaru...wesa guhawaka edan kohomada banak kiyanne
Me case lesiyen arinna hoda naha..mekanisa buddhist ayage prabodayak athiwela.
Boruwata buddahagamata kepa una wage pennala buddhism wikunala salli garana,,tv station walata ena girls la ayalage ammala boys la abuse karana,,ganika madam dala tiyena,,bar casino,race dala tiyena tv karayonge redi galawannama oni
gossip9dotcom balanna wadi wistara
Achintha





