rata yana chances, scholarships , job opportunities okkoma labune a kale kapa kirima nisa. Facebook ,games, laptop, phone use kale iwara wela , a kalaya oya magule use kala name mama aniwa physical science wage yanne mage uparimayata nogihine , mama kiyanne uba uparimaya karapan , uparimaya 100% oya phone arawa mewuwa aiyin karala

igena ganin malli hodata...bageta igena gena life eka ana gatta ekek mama...

ubata therenakota perahara gihin tiyei....eka nisa igena ganin....kiriye inna ewun godak igena gatta ewun

.., uba exam gda da ganin... meke honda ewun innawa. danne nati dewal un kiyala dei...

uba yanna oni path ekath un kiyai....english ehemath hada ganin hodata...
api wage chater wenna epa...goda palayan....
මට බැනපන්කො බන් වැඩ කරන්න කියලා![]()
![]()

