බොයිස් ඇන්ඩ් ගර්ල්ස්... තවත් එකක් අරන් අවා... - Vacancy

Sam924

Active member
  • Oct 10, 2014
    239
    191
    43
    Sooryawansha_Vacancy2.png



    මේ ටිකෙම වගෙ දන්න අදුරන තැන් වලින් job vacancies ටිකක් සෙට් වෙනවා. හම්බවෙච්චි සෙනික මන් මෙහෙට අරන් එනවා. හිත ඇත්තෝ apply කර බලත්වා. 😊
     

    Sam924

    Active member
  • Oct 10, 2014
    239
    191
    43
    ග්‍රැපික් ඩිසයින් රිමෝට් ජොබ් නැද්ද?
    Danata nam na. Set unoth aniwa danawa

    24 අඩු ඔය වගේ 3x ගන්න උන් ඉන්නවා
    Apoi ow. Ona tharam innawa. E wagema eeta wada innawa 28k withara welath job ekak hoyaganna baruwa inna aya. Mn me vacancies danne machan watina kenekta ganna.

    Mokada job nathi/ job hoyaganna bari crowd eka enna enna wadi wenawa misak issarahata adu wenne na. Mata puluwan widiyata eka adu karanna dena try ekak meka.
    ------ Post added on Nov 12, 2022 at 1:06 AM
     

    Sam924

    Active member
  • Oct 10, 2014
    239
    191
    43
    work time khomda\ mchn ? weeekdays wtarada weda ? 30000/22ncal = 1300i dawasata..
    pattama low sal1 nam..
    Experience tikak thiyenam maximum 60K wenakal ganna puluwan. Work time eka 5 1/2 days per week. Wadi wistharayak daganna one nam oke numbers walata poddak call ekak dila balanna machan