භයානක විසබීජ වටවල තේ හරහා ලංකාවට 😑
තොත්ත බබා Well-known member Jul 21, 2011 7,151 9,481 113 Oct 11, 2025 #1 Reactions: Tramadol, pradeeplk1025, planner123 and 27 others
B Bitter Truth Well-known member Dec 19, 2015 24,461 47,520 113 Oct 11, 2025 #2 උන් ඇඩ් හදන්න NGO සල්ලි ගන්නවද දන්නේ නැහැ..ලංකාවේ පිරිමි තවත් අඩු කරන්න මුන් හදන්නේ.. Reactions: pradeeplk1025, Nee Ruu, eksudda and 15 others
dayt0na Well-known member Jan 2, 2012 29,985 28,898 113 Oct 11, 2025 #3 bump Reactions: thisNameIsForElakiri
D dimuthmike Well-known member Jan 26, 2010 15,921 9,741 113 Oct 11, 2025 #4 වැඩේ යටින් ගාණට යනවා.. Reactions: Tramadol, pradeeplk1025, neo7x and 19 others
tharakaf Well-known member Oct 19, 2020 36,652 75,710 113 Oct 11, 2025 #5 Bitter Truth said: උන් ඇඩ් හදන්න NGO සල්ලි ගන්නවද දන්නේ නැහැ..ලංකාවේ පිරිමි තවත් අඩු කරන්න මුන් හදන්නේ.. Click to expand... Harinigen ahapan owa apen ahanne natuwa Reactions: War Fighter, Cyber Punk and thisNameIsForElakiri
Bitter Truth said: උන් ඇඩ් හදන්න NGO සල්ලි ගන්නවද දන්නේ නැහැ..ලංකාවේ පිරිමි තවත් අඩු කරන්න මුන් හදන්නේ.. Click to expand... Harinigen ahapan owa apen ahanne natuwa
~Zimba~ Well-known member Apr 3, 2012 1,190 250 63 Oct 11, 2025 #6 PROPAGANDA Reactions: pradeeplk1025, Spiderman.Ayya, zeuzapex and 6 others
dilann Well-known member Jul 6, 2018 67,959 167,776 113 එකමත් එක රටක Oct 11, 2025 #7 අදින් පස්සේ වටවල බොන්නේ නෑ Reactions: pradeeplk1025, Kalegana, neo7x and 19 others
thisNameIsForElakiri Well-known member Sep 2, 2017 9,669 10,258 113 Oct 11, 2025 #8 ade director board eke muslim inna company ekaka lgbtq campaign thiyeyi kiyala hithuve na! Reactions: dinuksha_asela, craabeysinghe and max_pain
2osama Well-known member Oct 25, 2010 81,633 72,844 113 මාලඹේ Oct 11, 2025 #9 වැඩේ ගානට යටින් යනවා කියලා දැන් නම් හොඳටම විශ්වාසයි Reactions: sandaru d, Tanto, neo7x and 8 others
randext86 Well-known member Feb 24, 2009 1,662 1,967 113 Here and there Oct 11, 2025 #10 Go woke, go broke! Reactions: dinuksha_asela, Spiderman.Ayya, win7dot and 1 other person
max_pain Well-known member Jul 5, 2025 4,468 8,625 113 Galaha Oct 11, 2025 #11 ඇටවල බීලා තේ ගහන්න බැරිවෙයිද? Reactions: Spiderman.Ayya and Cypress
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,384 1 101,271 113 34 Kalutara Oct 11, 2025 #13 Go Woke Go Broke Reactions: win7dot
හෙළයෙක් Well-known member Apr 26, 2014 49,611 100,845 113 Oct 11, 2025 #15 ඔන්න ඇටවල තේ බිව්වොත් ළමයින්ට වෙන දේ අපිත් ආයේ ඇටවල තේ බොන්නේ නෑ Reactions: pradeeplk1025, Kalegana, Naughtykolla48 and 12 others
rukshrulz Well-known member Jul 16, 2013 9,959 16,990 113 Colombo Oct 11, 2025 #16 its time to boycott watawala. Reactions: pradeeplk1025, Naughtykolla48, OshPal and 14 others
Emios Well-known member Dec 10, 2009 75,640 67,991 113 Oct 11, 2025 #17 sahenna ganak hambenawa athi Reactions: Any.key, OpenSpace, War Fighter and 1 other person
neyohk Well-known member Oct 31, 2015 16,280 17,268 113 Oct 11, 2025 #18 ඊළගට ඔය විදිහට කෙල්ලෙක් දාල කොල්ලෙක් කරලා අැඩ් ඵකක් කරයි..ඵතකොටනේ බැලන්ස් වෙන්නේ.. Reactions: KrishanL89, win7dot and thisNameIsForElakiri
shenat Well-known member May 13, 2007 58,740 87,147 113 ආශ්චර්යමත් රටක Oct 11, 2025 #19 rukshrulz said: its time to boycott watawala. Click to expand... dilann said: අදින් පස්සේ වටවල බොන්නේ නෑ Click to expand... Reactions: win7dot and thisNameIsForElakiri
rukshrulz said: its time to boycott watawala. Click to expand... dilann said: අදින් පස්සේ වටවල බොන්නේ නෑ Click to expand...
pulasthikur Active member Oct 19, 2013 325 103 43 Oct 11, 2025 #20 bump , fuck Reactions: thisNameIsForElakiri