භූගත පෙට්‍රල් ගබඩාවක් හැදුවා සින්හලු

windows_ubuntu

Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy


    අපිට කොයින්ද Jerrycan... නෑ කියලා සැලෙනවද සැලෙනවද නෑනේ නෑනේ.
    ගෙදර ඇතුලේ තියලා රිස්ක් ගන්නත් බෑනේ.

    මේකයි සීන් එක. ලබන සති අන්තේ දුර ගමනක් යන්ඩ තියෙනවා. සති අන්තේ ලන් වෙද්දි පෙට්‍රල් ටිකක් හොයාගන්ඩ බැරි උනොත් කියලා ටැංකියෙන් ඇද්දා. දැන් ආයෙත් පෙට්‍රල් ගහන්ඩ යන ගමන්
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,304
    1
    59,400
    113
    Kaduwela
    episode 8 help GIF

    A Muppet Family Christmas GIF
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    Map eka pm karapan reeta awilla petrol tikak ussan yanna
    අමාරු වෙයි බන්. වලලලා පස් වහලා සීල් කරා. Weekend වෙද්දි මටම හිතෙයිද දන්නෙ නෑ ඕක හාරලා පෙට්‍රල් ගන්නවට වඩා පොලිමේ ඉදන් ගහගන්න එක ලේසියි කියලා
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    Photo eken location gaththa :yes: ennam aran yanta

    https://www.pic2map.com/
    හුටා!
    යකෝ, උඹට පිස්සුද?
    මේ වෙබ්සයිට් එකෙන් ඕක හොයන්න බැරි වුනාට
    අපි අප්ලෝඩ් කරන හැම ඉමේජ් එකේම පින්තූර
    සැටලයිට් ඉමේජස් එක්ක ගළපලා
    FBI එකේ AI වලින් ඒවා trace කරනවා!
    ඊට පස්සේ ඇමරිකාවේ drones ඇවිත්
    මූව කුදලාගෙන ගිහින්
    ග්වන්තනාමෝ බේ එකට ගෙනල්ල දායි!
    උඹල දන්නවද?
    ඒකෙ යුද සෙබළියෝ හිරකාරයොන්ගේ මූණුවල
    පාවිච්චි කරපු පෑඩ් අතුල්ලලා
    වද දීලත් තිබුනලු!
    ෂික්, අනේ මන්ද බං,
    උඹලත් කරන වැඩ!
    :sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky:
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    හුටා!
    යකෝ, උඹට පිස්සුද?
    මේ වෙබ්සයිට් එකෙන් ඕක හොයන්න බැරි වුනාට
    අපි අප්ලෝඩ් කරන හැම ඉමේජ් එකේම පින්තූර
    සැටලයිට් ඉමේජස් එක්ක ගළපලා
    FBI එකේ AI වලින් ඒවා trace කරනවා!
    ඊට පස්සේ ඇමරිකාවේ drones ඇවිත්
    මූව කුදලාගෙන ගිහින්
    ග්වන්තනාමෝ බේ එකට ගෙනල්ල දායි!
    උඹල දන්නවද?
    ඒකෙ යුද සෙබළියෝ හිරකාරයොන්ගේ මූණුවල
    පාවිච්චි කරපු පෑඩ් අතුල්ලලා
    වද දීලත් තිබුනලු!
    ෂික්, අනේ මන්ද බං,
    උඹලත් කරන වැඩ!
    :sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky:
    Adoo sebaliyoda inne. Maru maru.
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    හුටා!
    යකෝ, උඹට පිස්සුද?
    මේ වෙබ්සයිට් එකෙන් ඕක හොයන්න බැරි වුනාට
    අපි අප්ලෝඩ් කරන හැම ඉමේජ් එකේම පින්තූර
    සැටලයිට් ඉමේජස් එක්ක ගළපලා
    FBI එකේ AI වලින් ඒවා trace කරනවා!
    ඊට පස්සේ ඇමරිකාවේ drones ඇවිත්
    මූව කුදලාගෙන ගිහින්
    ග්වන්තනාමෝ බේ එකට ගෙනල්ල දායි!
    උඹල දන්නවද?
    ඒකෙ යුද සෙබළියෝ හිරකාරයොන්ගේ මූණුවල
    පාවිච්චි කරපු පෑඩ් අතුල්ලලා
    වද දීලත් තිබුනලු!
    ෂික්, අනේ මන්ද බං,
    උඹලත් කරන වැඩ!
    :sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky::sneaky:
    ඒකට ඌ කැමති වෙයි අවුලක් නෑ