අමාරු වෙයි බන්. වලලලා පස් වහලා සීල් කරා. Weekend වෙද්දි මටම හිතෙයිද දන්නෙ නෑ ඕක හාරලා පෙට්රල් ගන්නවට වඩා පොලිමේ ඉදන් ගහගන්න එක ලේසියි කියලාMap eka pm karapan reeta awilla petrol tikak ussan yanna
හුටා!
Adoo sebaliyoda inne. Maru maru.හුටා!
යකෝ, උඹට පිස්සුද?
මේ වෙබ්සයිට් එකෙන් ඕක හොයන්න බැරි වුනාට
අපි අප්ලෝඩ් කරන හැම ඉමේජ් එකේම පින්තූර
සැටලයිට් ඉමේජස් එක්ක ගළපලා
FBI එකේ AI වලින් ඒවා trace කරනවා!
ඊට පස්සේ ඇමරිකාවේ drones ඇවිත්
මූව කුදලාගෙන ගිහින්
ග්වන්තනාමෝ බේ එකට ගෙනල්ල දායි!
උඹල දන්නවද?
ඒකෙ යුද සෙබළියෝ හිරකාරයොන්ගේ මූණුවල
පාවිච්චි කරපු පෑඩ් අතුල්ලලා
වද දීලත් තිබුනලු!
ෂික්, අනේ මන්ද බං,
උඹලත් කරන වැඩ!
![]()
ඒකට ඌ කැමති වෙයි අවුලක් නෑහුටා!
යකෝ, උඹට පිස්සුද?
මේ වෙබ්සයිට් එකෙන් ඕක හොයන්න බැරි වුනාට
අපි අප්ලෝඩ් කරන හැම ඉමේජ් එකේම පින්තූර
සැටලයිට් ඉමේජස් එක්ක ගළපලා
FBI එකේ AI වලින් ඒවා trace කරනවා!
ඊට පස්සේ ඇමරිකාවේ drones ඇවිත්
මූව කුදලාගෙන ගිහින්
ග්වන්තනාමෝ බේ එකට ගෙනල්ල දායි!
උඹල දන්නවද?
ඒකෙ යුද සෙබළියෝ හිරකාරයොන්ගේ මූණුවල
පාවිච්චි කරපු පෑඩ් අතුල්ලලා
වද දීලත් තිබුනලු!
ෂික්, අනේ මන්ද බං,
උඹලත් කරන වැඩ!
![]()
ඒවා දැනුවත් කරලා තියෙන්නේගෙදර කට්ටියට මිදුල අතුගාලා ඔය හරියෙම ගිණි ගොඩක් ගහන්න නොහිතෙවා කියලා ප්රාර්ථනා කරමු ......
![]()