සමහර එවුන් හිතන්නේ KIM කියන්නේ දෙවගනක් වගේ ලස්සනයි කියලයි නමුත් එහෙම හිතන්නේ නැති මිනිස්සුත් ඉන්නවා. මගේ Point එක ඔප්පු වෙනවා මේ හැම දෙයක්ම මගින්.Both her sisters are actually prettier with her. Kourtney is gorgeous, but doesn't get a lot of attention compared to her sister. I agree that Kim is overrated, she's not that pretty, neither on the inside or the outside.
http://www.datalounge.com/cgi-bin/iowa/ajax.html?t=12457791#page:showThread,12457791










ela thx ban uba mata godak ma thread walin help karala thiynawa 2014 kellak labnna kiyala wish karpan ubatat hoda kellk labanna ona oba hoayna waga 