මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

moonrock

Member
Sep 1, 2013
3,024
202
0
Both her sisters are actually prettier with her. Kourtney is gorgeous, but doesn't get a lot of attention compared to her sister. I agree that Kim is overrated, she's not that pretty, neither on the inside or the outside.
සමහර එවුන් හිතන්නේ KIM කියන්නේ දෙවගනක් වගේ ලස්සනයි කියලයි නමුත් එහෙම හිතන්නේ නැති මිනිස්සුත් ඉන්නවා. මගේ Point එක ඔප්පු වෙනවා මේ හැම දෙයක්ම මගින්.

http://www.datalounge.com/cgi-bin/iowa/ajax.html?t=12457791#page:showThread,12457791
 

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    එතකොට kim kadashian ව, අයිශ්වර්යා රායි ව එහෙම කැතට පෙනෙන කට්ටියත් ඉන්නවද

    එක එකාගෙ ටේස්ට් එක වෙනස් බන්..
    3215762.png


    9Y7qmQ3.png
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    අපේ ගෙවල් ලග තියෙනවා හොටෙල් එකක්. ඒකෙ rooms තියෙනවා
    ඒකට සෑහෙන්න ජෝඩු එනවා කොල්ලො කොල්ලෝ. සමහර වෙලාවට චූටි ලස්සන කුරුබුහුටි කෙල්ලො එනවා. දුකේ බෑ මට නම් :(:(:(:(:(
    අදත් මං දැක්කා ඒකෙ ඉදන් ජෝඩුවක් එළියට එනවා
    ඉක්මනට මොකෙක් හරි යකෙක් අල්ලගනින් :yes::yes::yes::yes::yes:
    room yanna nawi ban matanam kellk ona love karanna na:sorry:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    owa kiyanna epa ban
    mun thawath maanasikawa watei
    umbatat pissune..
    andana unge ahata angillen aninna hadanne..

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
    ow ban balpanko mu:sorry:
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    yako salli hoyalada oya paare inna kuddo, ganjakaarayo, rastiyadukaarayo oya lassana kali set karagena inne???
    tikam pala do yanna kollo mula karanne natiwa
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    oi methana anda anda inne nathuwa dakina dakina kellata try karapan kagen wath ahala owata umbata experience ganna bane
    kellek dakkoth guti kanna hari talk karapan ethakota nikanma experience enawa :yes:
     
    • Like
    Reactions: Chaulan

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    එතකොට kim kadashian ව, අයිශ්වර්යා රායි ව එහෙම කැතට පෙනෙන කට්ටියත් ඉන්නවද :dull:

    ඔව් මට ඔය අයිස්චර්යව පේන්න බෑ,තව හුඟක් අය මටනම් කැතයි. ඒත් මෙන්න මගෙ චොයිස් එක.:love::love::love:


    amrita-rao-02.jpg
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    oi methana anda anda inne nathuwa dakina dakina kellata try karapan kagen wath ahala owata umbata experience ganna bane
    kellek dakkoth guti kanna hari talk karapan ethakota nikanma experience enawa :yes:
    kowda yako aduwa mama me advice gannwa :P:angry:
     

    Honest-killer

    Member
    Feb 11, 2012
    20,634
    1,117
    0
    hmm.. eth ithin kolla wiyadam kalath wahalek wage tamai.. kella illana illana eka aran denna wenawane :P
    ethana etapasse athiwenne adarayak nemei.. thanhawak :oo:
    කෙල්ලො කියන්නෙ තන්හාබර කඳවල්.හැබැයි එහෙමවුනොත් කොල්ලට ගැලවෙනව බොරු.කොල්ලව කාලා ඊටපස්සෙ කටුත් සූප්පලා ඇඟිලිත් ලෙවකාලා නවතින්නෙ:dull:
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    කෙල්ලො කියන්නෙ තන්හාබර කඳවල්.හැබැයි එහෙමවුනොත් කොල්ලට ගැලවෙනව බොරු.කොල්ලව කාලා ඊටපස්සෙ කටුත් සූප්පලා ඇඟිලිත් ලෙවකාලා නවතින්නෙ:dull:
    :P
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    mkkda ban taruna na ne meka:baffled::baffled::baffled:
    mama kiwe ban salli hoyala kello hoyanna giyoth kaata wunath kela wenawaa.
    wayasa yanakota oya mokak thibunath wadak wenne naha.
    oya paare inna kudu kaarayo ,ganja kaarayo oya ageta lassana kello set karagena inne. moko un salli hoyalada lassana thibilada?
    aththatama un thiyena labbath wikunagena ganja,kudu urana ewun
    e nisaa penumath sallith ehema kellek set karaganna balapaanne naha mama hithana widiyata.
    luck eka thamayi macho.....
    welaawa hoda nam kella awith ahawi umben
    habayi umbata naraka kaalayak nam ithin oya mona bambuwa thibunath kello balanne wath naha ban.
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    kowda yako aduwa mama me advice gannwa :P:angry:

    eka nemei bn man kiwwe okath angenma enna one ekak bn:yes:
    umba kello dethun denek ashraya karapan ethakota kelloth ekka katha karanna thiyana baya nikan ma arila yanawa
    ita passe umbata hondai kiyala hithena hama kellekma try karapan:yes:
    umbata ekak nemei 4k 5k unath hoyaganna bari kamak na hariyata gema gahuwoth:rolleyes:
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    eka nemei bn man kiwwe okath angenma enna one ekak bn:yes:
    umba kello dethun denek ashraya karapan ethakota kelloth ekka katha karanna thiyana baya nikan ma arila yanawa
    ita passe umbata hondai kiyala hithena hama kellekma try karapan:yes:
    umbata ekak nemei 4k 5k unath hoyaganna bari kamak na hariyata gema gahuwoth:rolleyes:
    ah ehama kiypanko ban :) ela thx ban uba mata godak ma thread walin help karala thiynawa 2014 kellak labnna kiyala wish karpan ubatat hoda kellk labanna ona oba hoayna waga :P;):D:D:love::love:
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    එතකොට kim kadashian ව, අයිශ්වර්යා රායි ව එහෙම කැතට පෙනෙන කට්ටියත් ඉන්නවද :dull:

    කැතයි කියල හිතන්නෙ නෑ ඒත් මට ඔය දෙන්නම එච්චර අල්ලන්නෙ නෑ :rolleyes::rolleyes: