monawa karannada bun… sambhaawaneeya semadaa thanikada… may mamath![]()
bump


Mokakda ban me harupe.? Reverse neda yanna one.?

ඔය මෙමෙ එකේ තියෙන්නෙ අර ස්කව්රි වගේ forever alone චරිතයක් ගැන බන්matath terenne naha ban![]()

ෆිල්ම් එකක් ගහන්න පුලුවන් කතාවක්
palayan ban yanna, mage yaluwo innawa 5'3" wage un, patta kello inne unta. attitude eka thamai okkotama






ඔය මෙමෙ එකේ තියෙන්නෙ අර ස්කව්රි වගේ forever alone චරිතයක් ගැන බන්
කතාවක් කිව්වට දෙපැත්තක් තියෙන්නෙ.
ඕක පටන් ගන්නෙ කොල්ලො තුන් දෙනෙක් සහ කෙල්ලෙක් ඉන්න තැනින්.
එතනට එන්න කලින් තියෙන්නෙ සමාන්ය විදියට බැඳලා ලමයි හදාගෙන ඉන්න චරිතෙ ගැන.
එතනින් පස්සෙ තියෙන්නෙ තරුන කාලෙ බඩුකාරයා වයසටගිහින් මහ පාරට වැටෙන එකාගෙ කතාව
ඔය කතාව අවසාන වෙන්නෙ අර කසාද බැඳපු එකාගෙ ලමය ගිහින් පුන්යායාධාර කැටෙට සල්ලි දාන තැන. ඒ සල්ලි ලැබෙන්නෙ අර තරුන කාලෙ නාස්ති කරගත්ත අයට.ෆිල්ම් එකක් ගහන්න පුලුවන් කතාවක්
ඔය මෙමෙ එකේ තියෙන්නෙ අර ස්කව්රි වගේ forever alone චරිතයක් ගැන බන්
කතාවක් කිව්වට දෙපැත්තක් තියෙන්නෙ.
ඕක පටන් ගන්නෙ කොල්ලො තුන් දෙනෙක් සහ කෙල්ලෙක් ඉන්න තැනින්.
එතනට එන්න කලින් තියෙන්නෙ සමාන්ය විදියට බැඳලා ලමයි හදාගෙන ඉන්න චරිතෙ ගැන.
එතනින් පස්සෙ තියෙන්නෙ තරුන කාලෙ බඩුකාරයා වයසටගිහින් මහ පාරට වැටෙන එකාගෙ කතාව
ඔය කතාව අවසාන වෙන්නෙ අර කසාද බැඳපු එකාගෙ ලමය ගිහින් පුන්යායාධාර කැටෙට සල්ලි දාන තැන. ඒ සල්ලි ලැබෙන්නෙ අර තරුන කාලෙ නාස්ති කරගත්ත අයට.ෆිල්ම් එකක් ගහන්න පුලුවන් කතාවක්

ඉතින් මේ මටත් නෑ නේ බං
හම්බවෙන දවසකට හම්බවෙන්නේ නැතෑ....![]()

ehema indala hariyanne na bn ehema hitiyoth ara LankaPuthra_2012 ta wechcha de wenne![]()



hm eka atta banමේ ලෝකෙ උඹ කියල විශේශ නෑ. උඹත් ඒ කෙල්ලො හිටපු කොල්ලො වගේ ම එක්කෙනෙක්. ඒත් මේ අවස්ථාවෙදි කෙල්ලෙක් නෑ. අනික උඹ විතරක් නෙවෙයි කෙල්ලෙක් නැති එකම කොල්ලත්. මේ මටත් නෑ. හම්බෙන වෙලාවට හම්බේ යකෝ. ලංකාවෙ කොල්ලොන්ට වඩ කෙල්ලො වැඩී කියල දන්නව නෙ. උබ යම්කිසි දියුනුවක් ලබාගත්තාම කෙල්ලො පස්සෙන් එන්නෙ.

try karana try karana kella kela wenawa oi mage kata nisa
jiwitheth epa wenawa![]()

ඉතින් මේ මටත් නෑ නේ බං
හම්බවෙන දවසකට හම්බවෙන්නේ නැතෑ....![]()
ehnam kawdawat hamba wenna na banehema indala hariyanne na bn ehema hitiyoth ara LankaPuthra_2012 ta wechcha de wenne![]()


කෙල්ලෙක් හම්බ වෙයි බන්.ඉවසල ඉඳපන්...


Ayi ban... LankaPuthra_2012 ta mokada wune?
![]()
u dan kollo gahanawa![]()
