Job ekak hoya gena geyak ehema hadanna patan aran game gode hamotama party ekak ehema denna. Gewal hadana dawasata kiribath pigan denna gamatama. Etha kota gamema aya dannawa oya diyunu wena kollek kiyala. Etha kota girlsla nikamma kamathi wenawa
hamoma mehama kello set kara ganna nane ban


hamoma mehama kello set kara ganna nane ban
![]()

hm thx bro commet ekata
Oyata katha karanna baya nam oka thama ekama wade![]()



ubata try karanna hari innawa mata ehmawat na![]()

e moko![]()






na bn ganu kiyanne jiwithe kiyala hithan inne ai bn
man nan me dawas wala ganunwa ganan nogena innawa habai eke results danmama penawa
dan ganu p*ka digena enawa paw oi
umbalage oluwala thiyana opinion eka wenas karaganin ganu kiyanne mahaloku watinaa deyak nemei bn okunwa onawata wada oluwa uda thiyagena apima thamai okunge demand eka wadi karanne
ganan nogena hitapanko okun passen enne nadda balanna
dan ithin meke inna kellontath mekata sahenna ridei![]()
