මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

Nurangi

Member
Dec 22, 2013
82
3
0
UnderTheDome
Job ekak hoya gena geyak ehema hadanna patan aran game gode hamotama party ekak ehema denna. Gewal hadana dawasata kiribath pigan denna gamatama. Etha kota gamema aya dannawa oya diyunu wena kollek kiyala. Etha kota girlsla nikamma kamathi wenawa
 

Xavi

Member
Jan 13, 2012
344
13
0
Job ekak hoya gena geyak ehema hadanna patan aran game gode hamotama party ekak ehema denna. Gewal hadana dawasata kiribath pigan denna gamatama. Etha kota gamema aya dannawa oya diyunu wena kollek kiyala. Etha kota girlsla nikamma kamathi wenawa
:Phamoma mehama kello set kara ganna nane ban:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

After_math

Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.

    na bn ganu kiyanne jiwithe kiyala hithan inne ai bn:P:P
    man nan me dawas wala ganunwa ganan nogena innawa habai eke results danmama penawa:P
    dan ganu p*ka digena enawa paw oi
    umbalage oluwala thiyana opinion eka wenas karaganin ganu kiyanne mahaloku watinaa deyak nemei bn okunwa onawata wada oluwa uda thiyagena apima thamai okunge demand eka wadi karanne:yes:
    ganan nogena hitapanko okun passen enne nadda balanna:P
    dan ithin meke inna kellontath mekata sahenna ridei:P
     

    Nurangi

    Member
    Dec 22, 2013
    82
    3
    0
    UnderTheDome
    na bn ganu kiyanne jiwithe kiyala hithan inne ai bn:P:P
    man nan me dawas wala ganunwa ganan nogena innawa habai eke results danmama penawa:P
    dan ganu p*ka digena enawa paw oi
    umbalage oluwala thiyana opinion eka wenas karaganin ganu kiyanne mahaloku watinaa deyak nemei bn okunwa onawata wada oluwa uda thiyagena apima thamai okunge demand eka wadi karanne:yes:
    ganan nogena hitapanko okun passen enne nadda balanna:P
    dan ithin meke inna kellontath mekata sahenna ridei:P

    Lassana boy kenek ganan nogena hitiyoth nam asa kenek passen ewi. ehema nathuwa job ekak nathuwa / geyak dorak nathuwa / adhare karanna nodanna kenek awuruddak kisima kellek ganan nogena hitiyath kisima kenek oya kiyana widihata passen enne naha. Anika ganan nogena inna eken wenne ganan ganna aya ekka kattiyama yalu wena eka. Ita passe ithin hulan thama :rofl: