මචංලා ඇයි අපිට‍ සිරාවට කෙල්ලෙක් නැත්තේ

Alipak

Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    Lassana boy kenek ganan nogena hitiyoth nam asa kenek passen ewi. ehema nathuwa job ekak nathuwa / geyak dorak nathuwa / adhare karanna nodanna kenek awuruddak kisima kellek ganan nogena hitiyath kisima kenek oya kiyana widihata passen enne naha. Anika ganan nogena inna eken wenne ganan ganna aya ekka kattiyama yalu wena eka. Ita passe ithin hulan thama :rofl:
    oya mona puka thibunath kelo ehema set wenne naha ban.
    anika godak unta methana thiyena awula kello nathi ekama newi
    thamanta ona widiye kellek hoyaganna nathi ekayi
    nathnam oya hama ekatama kello hambawenawa. eth hama ekaama badu kaarayo wage dakina dakina kella passe yanne nahane.
    ona eka ekkane yalu wenna hadanne. habai thamanta hitha giya kella passe yanakota eki wena ekek ekka set welaa

    ekayi oya hama ekaama hithe amaaruwen thred daanne
    kello naha kiya kiyaa.

    aththa hoyala baluwama thamanta hithata allana kella labaganna widiyak nathi eka thamayi prashnaya.
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    yako try karanna yana hama kelltama kollk innawa ne mona raddak da mun montosory yana kala idalama yalu walada khowda:angry::angry::angry::angry::angry:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    dan kale kello kalinma kolla hyagannawa ban
    mokada dan kollo adui kiyala unma dannawa
    itin lassana hoda kello okkoma kello hoyagena inne. aththa ekayi
    ithiri wela inne oya chater wahukunu thamai ban.
    ape kollo hoyanne kello newi,unta hithata allana kello.
    ekane mun me andanne
    e prashnayata ithin wisadumak denna amaarui
    ekayi aththa kathaawa.
     

    Xavi

    Member
    Jan 13, 2012
    344
    13
    0
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    dan kale kello kalinma kolla hyagannawa ban
    mokada dan kollo adui kiyala unma dannawa
    itin lassana hoda kello okkoma kello hoyagena inne. aththa ekayi
    ithiri wela inne oya chater wahukunu thamai ban.
    ape kollo hoyanne kello newi,unta hithata allana kello.
    ekane mun me andanne
    e prashnayata ithin wisadumak denna amaarui
    ekayi aththa kathaawa.
    katwa atta ban chater wahukunudan kollo inna ban hoda kellk dakkoth eakita kollak innawa ban try karnnwat kellk nati trama ban
     

    Ridila

    Member
    Jun 20, 2013
    319
    16
    0
    ABQ
    අපේ ගෙවල් ලග තියෙනවා හොටෙල් එකක්. ඒකෙ rooms තියෙනවා
    ඒකට සෑහෙන්න ජෝඩු එනවා කොල්ලො කොල්ලෝ. සමහර වෙලාවට චූටි ලස්සන කුරුබුහුටි කෙල්ලො එනවා. දුකේ බෑ මට නම් :(:(:(:(:(
    අදත් මං දැක්කා ඒකෙ ඉදන් ජෝඩුවක් එළියට එනවා
    ඉක්මනට මොකෙක් හරි යකෙක් අල්ලගනින් :yes::yes::yes::yes::yes:
     

    Alipak

    Well-known member
  • Jun 4, 2012
    1,293
    273
    83
    On Earth
    අපේ ගෙවල් ලග තියෙනවා හොටෙල් එකක්. ඒකෙ rooms තියෙනවා
    ඒකට සෑහෙන්න ජෝඩු එනවා කොල්ලො කොල්ලෝ. සමහර වෙලාවට චූටි ලස්සන කුරුබුහුටි කෙල්ලො එනවා. දුකේ බෑ මට නම් :(:(:(:(:(
    අදත් මං දැක්කා ඒකෙ ඉදන් ජෝඩුවක් එළියට එනවා
    ඉක්මනට මොකෙක් හරි යකෙක් අල්ලගනින් :yes::yes::yes::yes::yes:

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    owa kiyanna epa ban
    mun thawath maanasikawa watei
    umbatat pissune..
    andana unge ahata angillen aninna hadanne..

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    අපේ ගෙවල් ලග තියෙනවා හොටෙල් එකක්. ඒකෙ rooms තියෙනවා
    ඒකට සෑහෙන්න ජෝඩු එනවා කොල්ලො කොල්ලෝ. සමහර වෙලාවට චූටි ලස්සන කුරුබුහුටි කෙල්ලො එනවා. දුකේ බෑ මට නම් :(:(:(:(:(
    අදත් මං දැක්කා ඒකෙ ඉදන් ජෝඩුවක් එළියට එනවා
    ඉක්මනට මොකෙක් හරි යකෙක් අල්ලගනින් :yes::yes::yes::yes::yes:

    බාල අපරාධ වගේ.:P
     

    Ridila

    Member
    Jun 20, 2013
    319
    16
    0
    ABQ


    බාල අපරාධ වගේ.:P
    උබත් ඉදලා ඉදලා අල්ලගන්නෙම ඔය වගේ කොනක් තමයි :P:P:P:P

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    owa kiyanna epa ban
    mun thawath maanasikawa watei
    umbatat pissune..
    andana unge ahata angillen aninna hadanne..

    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
    කොල්ලොන්ව දිරිමත් කරන්න කිව්වෙ බන් :rofl::rofl::rofl::rofl:
    නැත්තම් මුන් හැමදාම අඩ අඩ හොටු පෙර පෙර ඉදී :P:P:P:P
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0
    උබත් ඉදලා ඉදලා අල්ලගන්නෙම ඔය වගේ කොනක් තමයි :P:P:P:P

    කොල්ලොන්ව දිරිමත් කරන්න කිව්වෙ බන් :rofl::rofl::rofl::rofl:
    නැත්තම් මුන් හැමදාම අඩ අඩ හොටු පෙර පෙර ඉදී :P:P:P:P

    ඒ පාර්ශවයක් 16 ට අඩු නම් අනෙක් පාර්ශ්වය 16 ට වැඩි නම් එතකොට දෙපාර්ශවය එකිනෙකා හා පවත්වන ලිංගික සම්බන්ධතා Illegal නමුත් මම විශ්වාස කරන්නේ කොල්ලා සිරා ලව් කරනවා නම් කොල්ලා කොල්ලෙක් නම් (අංකල් කෙනෙක් නෙවෙයි) කෙල්ලට 15 වුනත් කමක් නෑ. 14 නම් පොඩි වැඩියි.
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0

    ගොඩක් එවුන් හිතන්නේ ලස්සන කියන්නේ සුදු හම තියෙන එක , Caucasian look එක තියෙන එක ,කොණ්ඩය සිනිදුවට ටිකක් දිගට වගේ තියෙන එක කියලයි. නමුත් ඒක වැරදියි ලස්සන
    කියන දෙය පුද්ගලයාට අනුව සාපේක්ෂ දෙයක්. එක් කෙනෙකුට ලස්සන දේ තව කෙනෙකුට කැත වෙන්න පුලුවන් නමුත් සාමාන්‍යයෙන් පැහැපත් පෙනුමක් තිබිම, සෞඛ්‍යය සම්පන්න ශරීරයක් තිබිම, තමන්ට ලස්සන යැයි හිතන Facial Structure (මූනේ හැඩය) එකක් තිබිම තමයි භෞතික වශයෙන් ලස්සන වෙනවා කියන්නේ. මේ ටික තියෙනවා නම් ඕනේම කෙනෙක්, ඕනේම ජාතියක කෙනෙක්, ඕනේම වර්ගයක කෙනෙක් ලස්සනයි. ඉතින් උබ ලස්සන නෑ කියලා හිතනවා නම් එහෙම හිතන්න එපා, ලෙඩ පෙනුමට නැතුව, මුණ ,කට හෝදලා, පිරිසිදුවට ඉන්න අන්න එතකොට උබ ලස්සනයි නමුත් ලස්සන කියන දේ පුද්ගලයාට සාපේක්ෂ දෙයක් එතකොට කවුරු හරි එකෙක් උබ කැතයි කියලා හිතනවා නම් ඒ වගේම තව කවුරු හරි කෙනෙක් උබ ලස්සන කියලා හිතනවා. මිනිස්සු ගොඩක් වෙලාවට ආකර්ශණය වෙන්නේ Facial Structure (මූනේ හැඩය) එකට :P ඉතින් උබට අනිවාර්යෙන්ම කෙල්ලෙක් ආකර්ශනය කරගන්න පුලුවන්.

    ඒ වගේම කෙල්ලෝ බලන්නේ පෙනුමම නෙවෙයි. හොද ගති ගුණ, වත්කම, ගැලපෙන අදහස් තිබිම. එතකොට උබට හොද පෙනුමක් තියෙනවා (හොද පෙනුම කියන්නේ මොකක්ද කියලා මම කිව්වා), හොද ගති ගුණ තියෙනවා නම්, වත්කම හොදයි නම්, ගැලපෙන අදහස් තියෙනවා නම් එහෙනම් උබට කෙල්ලෙක් ලේසියෙන්ම දාගන්න පුලුවන්.

    පෙනුම -> තියෙන එක ඒ විදියටම තියාගන්න නමුත් අපතයෙක් වගේ ඉන්න එපා ටිකක් නාලා කරලා, නිරෝගිව ඉන්න.
    හොද ගති ගුණ -> මේකත් සාපේක්ෂයි පුද්ගලයාට අනුව නමුත් අඩුම ගානේ කෙල්ලට වත් හොදට සලකන්න.
    වත්කම -> පවුලක් හදන්න පුලුවන් මට්ටමේ වත්කමක් තියෙනවා නම් ඒ ඇති ඊට වඩා කෙල්ල බලනවා නම් ඒකි Gold Digger කෙනෙක්.
    ගැලපෙන අදහස් -> කෙල්ලගෙයි, උබේයි තියෙන්නේ එකම අදහස් නම් එතකොට රණ්ඩු නැතුව පවුල ගෙනියන්න පුලුවන්.

    මේ ටික තියෙනවා නම් kanye west ,kim ව දාගත්තා වගේ උබට ගැලපෙන, ලස්සන , හොදයි යැයි හිතන ගොඩක් කෙල්ලොන්ව දාගන්න පුලුවන්.



    o-KIM-KARDASHIAN-KANYE-WEST-570.jpg
     
    Last edited:

    ruwantheekshana

    Well-known member
  • Mar 10, 2008
    5,880
    1,329
    113

    එක් කෙනෙකුට ලස්සන දේ තව කෙනෙකුට කැත වෙන්න පුලුවන්

    එතකොට kim kadashian ව, අයිශ්වර්යා රායි ව එහෙම කැතට පෙනෙන කට්ටියත් ඉන්නවද :dull:
     

    moonrock

    Member
    Sep 1, 2013
    3,024
    202
    0