කොන්ද පණ නෑ නෙවෙයි, උබ ඕක original එකෙන් කිව්වොත් පොඩි වළියක් ගිය ගමන් මේකේ ඉන්න එවුන් උබේ පරණ thread ඇදලා උබව චාටර් කරනවා. ඒ වගේ ඒවා admin තහනම් කරන්න ඕනේ කියලා මම හිතන්නේ, එහෙම නැත්නම් කිසිම එකෙක්ට තමන්ගේ දුක් ගැනවිලි කියන්න බෑ original එකෙන් ඇවිත්. උබ ඕක කියපන් original එකෙන් ඇවිත් ,චාටර් කරොත් කවුරු හරි report කරපන් admin ට.



