මචංලා LED හරි LCD මොනිටර් එකක් ගන්න යන්නෙ..

NISH125

Active member
  • Feb 2, 2009
    439
    96
    28
    මිහිතලයෙ
    mama gaththe AOC machan lagadi gththe samsung eke settings hadanna ba eka nisa AOC gaththa 1 year warranty ... 19inch unity plaza eken gaththe bamba 11500kata gaththa adu karala 12500 kiwwe mulin

    එල එල මචං:yes: ඔව් බන් සෙටින්ග්ස් හදන්න බෑරි නම් වෑඩක් නෑ තමා :confused:

    Samsung & view sonic Monitors hodai ban

    samsung එකක් ගන්න බලන්න ඕනෙ මචං. තෑන්ක්ස් :yes:
     

    NISH125

    Active member
  • Feb 2, 2009
    439
    96
    28
    මිහිතලයෙ
    Matchan Mn nam kiyanne Viewsonic 1k ganna kiyala........

    Mokada LED LCD Godak monitors wala Side 1n baluwama colours hariyata penne nathi seen 1k thiyenawa....

    poddak balala gannin..

    අහ් එල තෑන්ක්ස් මචං තොරතුරු වලට :):yes:

    thawa poddak ubata gaana ehaata mehaata karaganna puluwan nan meka thamai ubata yanna puluwan hodama baande......chuttak iwasala kelinma meketama bahapan....oya ganata ubata yana puluwan hodama baande thamai oka.....

    http://www.epsi.lk/SelectedProduct.aspx?Val_ID=33

    hm බලමුකො බන් :) තෑන්ක්ස් මචං තොරතුරු වලට :yes:
     

    Sataninhell

    Member
    Jul 14, 2012
    1,456
    177
    0
    samsung LS20B300BS model eka 13-14 k withara wenakota ganna puluwan.

    Spec
    Display : 20" Wide Screen Size
    Display Resolution : 1600 x 900
    Display : Mega ∞ DCR
    Dimensions (W x H x D) : Product Size Without Stand: 18.8" (W) x 11.5" (H) x 2.1" (D)
    Design : High Gloss Black Cabinet Design

    Code:
    http://www.samsung.com/us/computer/monitors/LS20B300BS/ZA?