mama gaththe AOC machan lagadi gththe samsung eke settings hadanna ba eka nisa AOC gaththa 1 year warranty ... 19inch unity plaza eken gaththe bamba 11500kata gaththa adu karala 12500 kiwwe mulin
ඔව් බන් සෙටින්ග්ස් හදන්න බෑරි නම් වෑඩක් නෑ තමා 
Samsung & view sonic Monitors hodai ban

Matchan Mn nam kiyanne Viewsonic 1k ganna kiyala........
Mokada LED LCD Godak monitors wala Side 1n baluwama colours hariyata penne nathi seen 1k thiyenawa....
poddak balala gannin..


thawa poddak ubata gaana ehaata mehaata karaganna puluwan nan meka thamai ubata yanna puluwan hodama baande......chuttak iwasala kelinma meketama bahapan....oya ganata ubata yana puluwan hodama baande thamai oka.....
http://www.epsi.lk/SelectedProduct.aspx?Val_ID=33
තෑන්ක්ස් මචං තොරතුරු වලට 
me thiyenne danata thiyena monitor ratings....mekath balala podi idea ekak ganin...AOC nan kohomatath ganna epa......
http://computers.toptenreviews.com/monitors/

http://www.samsung.com/us/computer/monitors/LS20B300BS/ZA?