මචන්ලා මට පොඩි ප්රශ්නයක්..
මචන්ලා මට පොඩි ප්රශ්නයක්..
චාටර් කියන්න එපා.
මන් වෙඩ කරන ඔෆිස් එකේ කෙල්ලෙක් මට love කලා. එත් එ කෙල්ලව marry කරන්න කොල්ලෙකුත් ඉන්නවා(Italy).එ කෙල්ල කියන්නෙ "මන් කාව බෙන්ඩත් ඔයටා අඩරේ කියල"
මාර වෙඩෙ කියන්නෙ එට පස්සෙ පොඩි කලයක් ගියට පස්සේ එ කෙල්ල වෙන branch එකක කොල්ලෙක් 1ක සෙට් උන, උත් බේදපු 1කෙක්.
එත් එක එහෙම්මම ටියෙනව.
ඩෙන් ඒ කෙල්ල අපෙ ඔෆිස් එකෙ තවත් කොල්ලෙක් එක්ක සෙට් උන, උත් බෙඩපු එකෙක්.මරම සීන් එක කියන්නෙ එ කෙල්ල අර රට ඉන්න පොරව බඩින්න යනව.මෙ අගොස්තු වල, අනෙ මන්ඩ, ඩෙන් මට අයෙත් love වගෙ කෙල්ල. පිස්සු වගෙ... මොකඩ මන් කරන්නෙ....
(මත් කොල්ලෙක්නෙ, පොඩි වෙඩ ඩෙක තුනක් අරගෙනත් තියෙනව..
)
මචන්ලා මට පොඩි ප්රශ්නයක්..

චාටර් කියන්න එපා.

මන් වෙඩ කරන ඔෆිස් එකේ කෙල්ලෙක් මට love කලා. එත් එ කෙල්ලව marry කරන්න කොල්ලෙකුත් ඉන්නවා(Italy).එ කෙල්ල කියන්නෙ "මන් කාව බෙන්ඩත් ඔයටා අඩරේ කියල"
මාර වෙඩෙ කියන්නෙ එට පස්සෙ පොඩි කලයක් ගියට පස්සේ එ කෙල්ල වෙන branch එකක කොල්ලෙක් 1ක සෙට් උන, උත් බේදපු 1කෙක්.
එත් එක එහෙම්මම ටියෙනව.
ඩෙන් ඒ කෙල්ල අපෙ ඔෆිස් එකෙ තවත් කොල්ලෙක් එක්ක සෙට් උන, උත් බෙඩපු එකෙක්.මරම සීන් එක කියන්නෙ එ කෙල්ල අර රට ඉන්න පොරව බඩින්න යනව.මෙ අගොස්තු වල, අනෙ මන්ඩ, ඩෙන් මට අයෙත් love වගෙ කෙල්ල. පිස්සු වගෙ... මොකඩ මන් කරන්නෙ....
(මත් කොල්ලෙක්නෙ, පොඩි වෙඩ ඩෙක තුනක් අරගෙනත් තියෙනව..
)


