මචන්ලා මේකට නීතිමය ක්‍රියාමාර්ගයක් ගන්න&

Status
Not open for further replies.

KasunJW

Member
Dec 28, 2013
193
5
0
lol *onnayo public forum ekaka minihekge nama dammata daduwam dena neethiyak na neethi pothe :lol::lol:
ita wada dewal karala thiyanna one:lol::lol:

3rd shy karapan gihin ikmanata:lol:

ai tho ahala nadda antharjalaye anawashya lesa adala nathi pudgalayekge charitha gathanaya kerima waraddak kiyala???tho nama witharak dala baba wage hitiyada?? :angry:

screen shots walin baba da kiyala balaganna puluwan.. :angry:

ubala me ada eeye a/l karala campus gihin apith ekka happenna enawa.. :angry:

balauko thota mokada wenne kiyala
 

KasunJW

Member
Dec 28, 2013
193
5
0
Australia wala inna engineer kenek kohomada pons niithimaya kriyamarga ganne:rofl::rofl::rofl:

ane yako tho hithuwada man panadara 3tath aharila inne kiyala???lankawe neme nan inne mallilage prashna danawada gono..thoth ekka katha karala wadak na...

kamak na ela thread eka bump wenawa..danatatmath pm deka thunak awa kriyamarga gana...

uba hithan inne api babala kiyalane balagamu dan meke deken ekak thiyenna one :angry::angry:
 

hancok

Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ai tho ahala nadda antharjalaye anawashya lesa adala nathi pudgalayekge charitha gathanaya kerima waraddak kiyala???tho nama witharak dala baba wage hitiyada?? :angry:

    screen shots walin baba da kiyala balaganna puluwan.. :angry:

    ubala me ada eeye a/l karala campus gihin apith ekka happenna enawa.. :angry:

    balauko thota mokada wenne kiyala

    :lol::lol: uba thama A/L karanawane pons :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    ane yako tho hithuwada man panadara 3tath aharila inne kiyala???lankawe neme nan inne mallilage prashna danawada gono..thoth ekka katha karala wadak na...

    kamak na ela thread eka bump wenawa..danatatmath pm deka thunak awa kriyamarga gana...

    uba hithan inne api babala kiyalane balagamu dan meke deken ekak thiyenna one :angry::angry:

    hmm kala iwarai. idapan wade iwarayak karanna
     

    ccmh

    Member
    Nov 7, 2008
    4,237
    379
    0
    බබා ලන්තේ
    862139.gif
     

    cala94

    Well-known member
  • Sep 1, 2013
    1,898
    165
    63
    Sri Lanka
    උබ නිදාගන්නෙ නැද්ද බන් :dull:
    උබ හැමදාම මෙහෙන් රෑ 12 වෙනකන් විතර online නෙ? :oo::oo:
     
    Last edited:

    KasunJW

    Member
    Dec 28, 2013
    193
    5
    0
    ne ne bn...kohewath inna ekekwa edala aran nam siraama balu wade...mama eka thamai kalin kiwwe aththa jeevithe konda pana nathi un online weerayo wenna hadanawa kiyala...

    eka thama bn kiyanna okata kiyanna wachana na mata... :frown:
     

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    උබ නිදාගන්නෙ නැද්ද බන් :dull:
    උබ හැමදාම මෙහෙන් රෑ 12 වෙනකන් විතර online නෙ? :oo::oo:

    හා හා අව කැපෙන කතා කියන්න එපා. ඕස්ට්‍රේලියාවෙ time zone එක ලංකාවෙ එකමයි කියල දන්නෙ නැද්ද? :lol::lol::rofl::rofl:
     

    GTRZ

    Administrator
    Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    mata slesh & hangkok dennama report karanawa dennagema private detail denna post karanawa kiyala public. enisa dennatama eka karanna epa kiyala thiyenne. mama danuwath wa dennama dan hondin innawa.

    umba machan sleshge aiya naththan sleshmada kiyala mata katawath confirm karanna baha. mama umbalawa anduranne nahane. api karanne machan methana community eke prashna athi wena eka walakwana eka. enisa umba anawashya prashna athi nokara community ekata wadak wena deyak karanna.
     
    Status
    Not open for further replies.