මචන් හොද present එකක් මතක් කරපල්ලකෝ අරන් දෙන්න..sure its &
මචන්ලා මගේ training එක හෙටින් ඉවරයි..මචන් මගේ immediate සින්නෙක් මට මාරම support කලා සෑහෙන දැනුමක් දුන්න,,පොර msc කාරයෙක් structural waddek ,,,ඒක නෙමේ වටිනාම දේ හිත හොඳ මනුස්සයෙක්..මචන් හොද present එකක් මතක් කරපල්ලකෝ අරන් දෙන්න..sure its අ බිග් හෙල්ප් මචන්
මචන්ලා මගේ training එක හෙටින් ඉවරයි..මචන් මගේ immediate සින්නෙක් මට මාරම support කලා සෑහෙන දැනුමක් දුන්න,,පොර msc කාරයෙක් structural waddek ,,,ඒක නෙමේ වටිනාම දේ හිත හොඳ මනුස්සයෙක්..මචන් හොද present එකක් මතක් කරපල්ලකෝ අරන් දෙන්න..sure its අ බිග් හෙල්ප් මචන්




