මට මෙන්න මේ ගෑනිගේ social media account එකක් හොයල දියල්ලා..

KSPathirana

Well-known member
  • Apr 22, 2015
    8,000
    10,286
    113
    සිරාවට බං.... අද එකෙක් මට මැසේජ් කරලා අහනවා කෙල්ලෝ නාන වීඩියෝ මරු කර ගමුද කියලා.... මන් කිඋව මම ග්‍රීස් යකෙක් නෙමෙයි ගිහින් එහෙම එකෙක් හොයා ගනින් කියලා
    ඔය සීන් තියෙන්නෙනම් reddit එකේ. ඉස්සර vk එකෙත් තිබ්බා. දැන්නම් vk එකේ NSFW content අඩු කරගෙන යන්නේ
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මේකා නිසා කවදා හරි අපිටත් පාරෙ බැහැල යන්න බැරි විදිහට වැඩේ වෙනව...
    @Kalegana @Walter White
    උඹට නම් බය වෙන්න දෙයක් නෑ. වෙලාවට මොලේ පාවිච්චි කරලා වැඩ කරේ..
     
    • Love
    Reactions: PHBhagya