ඔය සීන් තියෙන්නෙනම් reddit එකේ. ඉස්සර vk එකෙත් තිබ්බා. දැන්නම් vk එකේ NSFW content අඩු කරගෙන යන්නේසිරාවට බං.... අද එකෙක් මට මැසේජ් කරලා අහනවා කෙල්ලෝ නාන වීඩියෝ මරු කර ගමුද කියලා.... මන් කිඋව මම ග්රීස් යකෙක් නෙමෙයි ගිහින් එහෙම එකෙක් හොයා ගනින් කියලා