මට මෙන්න මේ ගෑනිගේ social media account එකක් හොයල දියල්ලා..

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,384
    1
    101,269
    113
    34
    Kalutara
    මේ ඉන්දියන් ගෑනිගේ ෆොටෝ ඒක යූස් කරලා ටෙලිග්‍රෑම් එකේ මැසේජ් කරලා සල්ලි දෙනවා කියන ස්කෑම් එකෙන් මට 2500 ගානක් සෙට් වුනා. මුන් සල්ලි දෙන්න බෑන්ක් අකවුන්ට් ඩිටෙල්ස් ෆිල් කරන්නයි license ඒක හරි id ඒක හරි අප්ලෝඩ් කරන්නත් කිව්වා. මෙව්වට කවුද රියල් එව්වා අප්ලෝඩ් කරන්නේ. පන දාගෙන ලයිසන්ස් එකක් හදලා ඒකත් අප්ලෝඩ් කලාට පස්සේ කියනවා 17,000 ගානක් දාන්න ඕනලු 2500 ගන්න. යකෝ වෙන එව්වයේ සල්ලි දුන්නට පස්සේ සල්ලි දාන්න කියන්නේ. මුන් මුලින් සල්ලි දාන්න කියනවා.

    භාග්‍යා හේමචන්ද්‍ර කියල නම දාගෙන ඉන්දියන් ගෑනියෙක්ගේ ෆොටෝ එකක් දාගෙන සිරි ලන්කන් ෆෝන් නම්බර් එකකින් අකවුන්ට් ඒක හදාගෙන කඩ්ඩෙන් ටෝක් කරන ගමන් කියනවා ඉන්දියන් උන්ට බාග්‍යා හේමචන්ද්‍ර කියන නම තියෙනවලු. මට මේ ගෑනිගේ ෆොටෝ එක උස්සපු එෆ්බී අකවුන්ට් එක හොයාගන්න ඕන මේ ගෑනිව අතේ කෝට් කරගන්න. ගුගල් එකෙත් අහුවුනේ නෑ.. 😪



    033W8Ft.jpeg




    ppMgrcF.jpeg
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,160
    5,856
    113
    මේ ඉන්දියන් ගෑනිගේ ෆොටෝ ඒක යූස් කරලා ටෙලිග්‍රෑම් එකේ මැසේජ් කරලා සල්ලි දෙනවා කියන ස්කෑම් එකෙන් මට 2500 ගානක් සෙට් වුනා. මුන් සල්ලි දෙන්න බෑන්ක් අකවුන්ට් ඩිටෙල්ස් ෆිල් කරන්නයි license ඒක හරි id ඒක හරි අප්ලෝඩ් කරන්නත් කිව්වා. මෙව්වට කවුද රියල් එව්වා අප්ලෝඩ් කරන්නේ. පන දාගෙන ලයිසන්ස් එකක් හදලා ඒකත් අප්ලෝඩ් කලාට පස්සේ කියනවා 17,000 ගානක් දාන්න ඕනලු 2500 ගන්න. යකෝ වෙන එව්වයේ සල්ලි දුන්නට පස්සේ සල්ලි දාන්න කියන්නේ. මුන් මුලින් සල්ලි දාන්න කියනවා.

    භාග්‍යා හේමචන්ද්‍ර කියල නම දාගෙන ඉන්දියන් ගෑනියෙක්ගේ ෆොටෝ එකක් දාගෙන සිරි ලන්කන් ෆෝන් නම්බර් එකකින් අකවුන්ට් ඒක හදාගෙන කඩ්ඩෙන් ටෝක් කරන ගමන් කියනවා ඉන්දියන් උන්ට බාග්‍යා හේමචන්ද්‍ර කියන නම තියෙනවලු. මට මේ ගෑනිගේ ෆොටෝ එක උස්සපු එෆ්බී අකවුන්ට් එක හොයාගන්න ඕන මේ ගෑනිව අතේ කෝට් කරගන්න. ගුගල් එකෙත් අහුවුනේ නෑ.. 😪



    033W8Ft.jpeg




    ppMgrcF.jpeg
    ඕක @nevermindNevergiveup ට එහෙම උනානම් මෙලහට ඇට දෙකත් එක්කම ගලෝල දීල. :rofl:
     

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,308
    2,931
    113
    මේ ඉන්දියන් ගෑනිගේ ෆොටෝ ඒක යූස් කරලා ටෙලිග්‍රෑම් එකේ මැසේජ් කරලා සල්ලි දෙනවා කියන ස්කෑම් එකෙන් මට 2500 ගානක් සෙට් වුනා. මුන් සල්ලි දෙන්න බෑන්ක් අකවුන්ට් ඩිටෙල්ස් ෆිල් කරන්නයි license ඒක හරි id ඒක හරි අප්ලෝඩ් කරන්නත් කිව්වා. මෙව්වට කවුද රියල් එව්වා අප්ලෝඩ් කරන්නේ. පන දාගෙන ලයිසන්ස් එකක් හදලා ඒකත් අප්ලෝඩ් කලාට පස්සේ කියනවා 17,000 ගානක් දාන්න ඕනලු 2500 ගන්න. යකෝ වෙන එව්වයේ සල්ලි දුන්නට පස්සේ සල්ලි දාන්න කියන්නේ. මුන් මුලින් සල්ලි දාන්න කියනවා.

    භාග්‍යා හේමචන්ද්‍ර කියල නම දාගෙන ඉන්දියන් ගෑනියෙක්ගේ ෆොටෝ එකක් දාගෙන සිරි ලන්කන් ෆෝන් නම්බර් එකකින් අකවුන්ට් ඒක හදාගෙන කඩ්ඩෙන් ටෝක් කරන ගමන් කියනවා ඉන්දියන් උන්ට බාග්‍යා හේමචන්ද්‍ර කියන නම තියෙනවලු. මට මේ ගෑනිගේ ෆොටෝ එක උස්සපු එෆ්බී අකවුන්ට් එක හොයාගන්න ඕන මේ ගෑනිව අතේ කෝට් කරගන්න. ගුගල් එකෙත් අහුවුනේ නෑ.. 😪



    033W8Ft.jpeg




    ppMgrcF.jpeg
    oya telegram profile walata un daganne wena ewunge photos ban. Indian numbers, sri lankan names, samaharawita scam eka run karana eka Chinese wennath puluwan.
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,159
    3
    118,928
    113
    Gampaha
    අනේ මේ හේෂාන් වැඩක් නැත්නම් අර අරාමේවත් අතුපතු ගාල දීපන්කො
    මේකා නිසා කවදා හරි අපිටත් පාරෙ බැහැල යන්න බැරි විදිහට වැඩේ වෙනව...
    @Kalegana @Walter White
     

    KSPathirana

    Well-known member
  • Apr 22, 2015
    7,990
    10,280
    113
    කොහෙන්ද බන් ඔය ඉන්දියන් උන් අපේ නම්බර් ගන්නෙ? මටත් offers එනවා හැබැයි සිංහලෙනුත් එනවා. මම report කරල block කරනවා.
     
    • Haha
    Reactions: Martian Professor

    Martian Professor

    Well-known member
  • Dec 4, 2024
    2,601
    3,356
    113
    කොහෙන්ද බන් ඔය ඉන්දියන් උන් අපේ නම්බර් ගන්නෙ? මටත් offers එනවා හැබැයි සිංහලෙනුත් එනවා. මම report කරල block කරනවා.
    සිරාවට බං.... අද එකෙක් මට මැසේජ් කරලා අහනවා කෙල්ලෝ නාන වීඩියෝ මරු කර ගමුද කියලා.... මන් කිඋව මම ග්‍රීස් යකෙක් නෙමෙයි ගිහින් එහෙම එකෙක් හොයා ගනින් කියලා
     
    • Haha
    Reactions: KSPathirana