මම කලිසමක් ගැනීමට මහරගම හම්බ කඩේකට ගියෙම&#3538

rock pora

Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    hari bn samahara kada vala oya vage mukalan basso innava
    eth bn hondata hina vela katha karala yatin dena game dannavane ubala,eva ubala kiyo kiyo yannema hamba magul asse.ita passe vanda vena magului aravai mevai dala kiyala passe marenna hadanava,ehema nathnam bill eka varadiyata dala kiyala ka gahanava

    eka kadeka dekaka ohoma unath hama kadekamanm ohoma venne na machan
    data card ganna giya thana hitapu kolla aithikaraya nemei venna athi bn :P
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    ඕක ඇත්ත සිංහලුන්ට බිස්නස් බෑ මහන්තත්ත ජාතිය. ඔකුන්ගේ කඩේට ගියාම හිතන්නේ අපි නිකං බදු ගන්න අව වගේ. හම්බ කඩවල උන් නං අඩෝ හම්බය මට අරක ගෙනත් දියණ කිව්වම උ වෙන කඩේකින් හරි ගෙනත් දෙයි.
    සිංහලු කියන්නේ හම්බයටත් අන්ත ජරා ජාතියකි. තව එකෙක් නැගිටිනවට කැමති නැති, ඉරිසියාකාර, කුහක ජාතියකි.

    නානසාරටත් කෙල වෙච්චි දාට ඔය එක පොන්නයෙක්වත් නැත.
     

    EK01

    Member
    May 22, 2017
    8
    1
    0
    ඕක ඇත්ත සිංහලුන්ට බිස්නස් බෑ මහන්තත්ත ජාතිය. ඔකුන්ගේ කඩේට ගියාම හිතන්නේ අපි නිකං බදු ගන්න අව වගේ. හම්බ කඩවල උන් නං අඩෝ හම්බය මට අරක ගෙනත් දියණ කිව්වම උ වෙන කඩේකින් හරි ගෙනත් දෙයි.
    සිංහලු කියන්නේ හම්බයටත් අන්ත ජරා ජාතියකි. තව එකෙක් නැගිටිනවට කැමති නැති, ඉරිසියාකාර, කුහක ජාතියකි.

    නානසාරටත් කෙල වෙච්චි දාට ඔය එක පොන්නයෙක්වත් නැත.

    ඒකනම් ඇත්ත.අපේ එවුන් කොච්චර ජරා ජාතියක්ද කියනවනම් උන් අපි කන ඒවට අඩුමතරමෙ වඳ බේත් ටිකක්වත් දාල දෙන්නෙ නෑනෙ.
     

    udarazzz

    Well-known member
  • Sep 16, 2014
    652
    71
    63
    ඔව් බන් සමහර සිංහල කඩවල උන් කතා කරන්නේ උන්ගෙන් බලෙන් බඩු ගන්න අවා වගේ :angry::angry:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,560
    22,255
    113
    Gotland
    ඒකනම් ඇත්ත.අපේ එවුන් කොච්චර ජරා ජාතියක්ද කියනවනම් උන් අපි කන ඒවට අඩුමතරමෙ වඳ බේත් ටිකක්වත් දාල දෙන්නෙ නෑනෙ.

    සිංහලු කෑම වලට කරන වැඩ උඹ දන්නවද ? එහෙම කරන්නේ තමන්ගේ ජාතියට කෙලවෙනවා කියල දැනගේනමයි.

    හම්බයෝ වඳ බේත් දන්නේ උන්ගේ ජාතිය නැතිවෙන්න නෙවි සිංහලු නැති වෙන්න. උන් ඔක්කොම කරන්නේ උන්ගේ ජාතිය රැක ගන්න
     

    rock pora

    Well-known member
  • May 18, 2011
    11,947
    2,792
    113
    ###~.:::.සියනෑ කෝරළේ.::.~##
    ඒකනම් ඇත්ත.අපේ එවුන් කොච්චර ජරා ජාතියක්ද කියනවනම් උන් අපි කන ඒවට අඩුමතරමෙ වඳ බේත් ටිකක්වත් දාල දෙන්නෙ නෑනෙ.
    :D:D
    සිංහලු කෑම වලට කරන වැඩ උඹ දන්නවද ? එහෙම කරන්නේ තමන්ගේ ජාතියට කෙලවෙනවා කියල දැනගේනමයි.

    හම්බයෝ වඳ බේත් දන්නේ උන්ගේ ජාතිය නැතිවෙන්න නෙවි සිංහලු නැති වෙන්න. උන් ඔක්කොම කරන්නේ උන්ගේ ජාතිය රැක ගන්න
    e unata hama ekama ehema karanne nane bn??
    ubalage paththe hama sinhalayama ohoma karanavada??
    ubala sinhala vela ohoma sinhala untama vala kapa ganna haduvama hariyanavada bn??
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මේ සීන් එක නම් සහතික ඇත්ත..:yes:
    මුස්ලිම් දෙමළ උන් දන්නවා කඩේකට එන උන්ට සලකන විදිය..
    අපේ උන් ඒ අතින් අමු ගොබ්බයි..
    උන් නිකන් ජනාධිපතිටත් එහා..
    කඩේකට ගියාට පඩේකට ගණන් ගන්නෙ නෑ..
    අමුතු පකේ ලයින් එකකින් ඉන්නෙ..
    උන්ගෙ බිස්නස් උපරිම මාසයයි දෙකයි..
    බංකොලොත් වෙලා කඩෙත් වහලා යනවා..
    අරුන් වටේම තියෙන කඩටික අල්ලගන්නවා..
    නන්නත්තාරයි ඉතිං..
    අපේ වැරදි තියන් අනුන්ට බන කියල වැඩක් නෑ බං..
    ඒ වැරදි හදාගන්නකන් අපිට ගොඩ යෑමකුත් නෑ..
    අපේ උන්ගෙ ඉරිසියාවයි, අලි මාන්නෙයි, කුහකකමයි විතරයි ජීවිතේ වැඩියක්ම තියෙන්නෙ..
    සෝශල් මීඩියා වල මොන බනේ දෙසුවත් ලංකාවෙ උන්ගෙන් සීයට පනහකට වඩා බඩු ගන්න යන්නෙ මුස්ලිම්, දෙමළ කඩ වලට..
    :yes:

     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,286
    12,347
    113
    Ohio, USA
    Ai ban ape ewunta therenne natte?

    Minissu Machan Bashaa, Hamey Paata wagey Deywal walin Wenas Wenawa kochchara Api Hama Minihama Ekai kiwwata... Namuth Manussayek Kiyala aawama Hamoma Ekai.. but Jaatheen Widiyata Bedenne A A ayage Hakiyaawan Wenas Wenawa..

    Sinhala Minissu Wiyapaara Karana Ekata wadaa Govithan/wagaa Karana wagey wada walata Godak Dakshai Muslim ayata wadaa...

    Mama adahas karannei Naa Aken Ara parana thaaleta Amude Gahagena Kuburu kotanna oney kiyalaa.. Kaaleta uchitha widiyata wenas wevee Aluth taakshanayata anuwa Karanna puluwan.. Namuth Dan Dan Awa Nawathilaa wena deywal Thamai Karanna balanne...

    Muslim aya Wiyapaara Otuwange Pite Mootta bandagena gihilla Awageyma Booruwonge Pitey Podi pandagena Gihilla Karana kaale indalaa ada wenakamma karanwa Podi kotasai Wenas wela thiyenne..
     

    prasad619

    Member
    Mar 3, 2008
    646
    81
    0
    සිව් හෙළය
    කනගාටුවෙන් වුනත් තිත්ත ඇත්ත, මේ දේ මට අනන්තවත් වෙලා තියනවා අපේ අයට හිනාවත් මිල අධිකයි. ඒකට මුස්ලිම් හරි දෙමල කඩේකට ගියොත් කට පුරා හිනාවෙලා තමයි පිලිගන්නේ, අපේ අයත් දැන් business tricks ඉගෙනගෙන ටික ටික හැඩගැහෙනවා නමුත් අවාසනාවකට ඉතා ස්වල්පදෙනයි.