nea machng..mama kiwwe eka newei.......methana wela thiyenne manussayek wisin thawath manussayekta karapu...maha kedawachakakgana....hondai ehenam...kenek kiwwoth meka diha balala....
"kanthawakata wuna deyak nisa piriminta kanthawo karapu deekuth dapan konda pana athuwa" kialya
mamath madawachchiye kollek mama as dekata dakala thiyenwa me dewal..eka nisa.....mage pawul wala ayath..nikarune maruna....ethakota nam oya mahasinhalayao ape gam paththewath awe nea......
"oya wagema liyapan yakoooo demala padadayan vihin sinhala badadaru ammalage badawal palla daru petau eliyata edala gaththa ewath kondak thiyana ekek wage
"
hondai...umba kiyana eka liwwa kiyala mokakda wena setha.....api one tharam pahugiya dawas wala dakkane LLTE eke wada.....
aniuka bung....
"ape army ekath 1988,1971 kale meta wada darunu dewal kara ape sinhala ayatama.....
LTTE ekath tamil ayata me wagee dewal kara......onee tharam api danna aya innawa.....e pthen apu,.....
ithin umba ai mekata tamil sinhala kathawak adde??
minissu warga kirima warga wadya newei nam mokakda???