මරැටි පඳින උන් වරෙන් (රත්තරංට තහනම් කලාපය&#348

dinuwan tharaka

Junior member
  • Jul 19, 2014
    55
    3
    8
    Gampaha
    sirawatama 19,20 nm karanawa trafic eket with AC 15kmpl panala karanawa.puluwanm efi ekakata yaman.break tikak madi anik wahana wage neme.comfortbl adui.bt maintain cost ekanm hama atinma adui.
     

    dinuwan tharaka

    Junior member
  • Jul 19, 2014
    55
    3
    8
    Gampaha
    පොඩ්ඩක් හොදට හොයලා ගනින්.... මම දන්න එකෙක් ගත්තා එකක් 300- එකක් ඌට එපා උනා හදලම..... :dull: ඈල්ටෝ එකකට වගේ ට්‍රයි කරපන්..... මරුටිය හොදා පාන් ගේන්න කඩේට යන්න වගේ නම්.... දුර ගමනක් යන්න බෑ.... ඈගම රිදෙනවා..... :dull:

    ow alto ekata yanna puluwanm hodai marutiyata wada.bt alto eka koma kalat 11n eha yanawa machan.bt marutiyata wada tikaknhodai
     

    smnadundk

    Well-known member
  • May 16, 2013
    7,437
    1,069
    113


    මම කාලාන්තරයකට ඉස්සර පාවිච්චි කලා!. EFI එකක් ගන්න. දුර අනිවා AC එක්ක 20 ට වඩා කරනවා. අනික කැඩුනත් හදන්න ලේසියි.
    හයි ෆයි ටෙක්නොලොජි නෑනෙ- ස්පෙයාර් පාර්ට්සුත් ගනන් අඩුයීස්සර. දැන් කොහොමද දන්නේ නෑ:(
    - සමහරු ඇවිත් ටොල්ක්ස් දේයි ඉන්දියන් ජරාව ගන්න එප අරවා මේවා කියලා - ඒත් අපි අතේ තියන ගාන සහා අපි හම්බ කරන ගානට මේන්ටේන් කරන්න පුලුවන් වාහනයක් අපි ගන්න එපැයි.
    සේෆ්ටි ගැන්ත් කට්ටිය ටොල්ක් දෙයි - හැබැයි උබ සිහි කල්පනාවෙන් එලවනවනම් - සහ කරුමයක් කරලා නැහ්ත්නම් මොකුත් වෙන එකක් නෑ - ඔය හෙන ජපන් වාහන ත් ඇක්සිඩන්ට් වෙලා මැරෙන්නෙ කට්ටිය.:baffled:
    හොදට හොයලා මලකඩ එහෙම නොකාපු එකක ගන්න. අනික තව කීයක් හරි වියදම් කරලා ඉංගිරිසි නම්බරයක් ගත්තට ලොකු වාසියක් නැතිවෙයි මරුටි 800 වල - මට හිතෙන විදිහට. මොකෝ මේක දැන් එන්නෙත් නෑ -කොහොමත් පරන වෙන්න පරන වෙන්න ඉන්ගිරිස් නම්බර් තිබුනත් උබට ලොකු වෙනසකින් විකුන ගන්න බැරිවෙයි - උබ මේක වසර කිහිපයක් පාවිච්චි කරන්නන හදන්නෙ නෙ?
    aniwa :yes:
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    man gawa maruthi ekak tiyenne.sapa na machan...but good car. man use karanda aran dan 9 years wenawa.2003 original mage nanda gennapu car ekak. Thama 54 000 thama duwala thiyenne. Original tyres walin 50 000 vithara duiwa... dan CEAT dala tiyenne. thama spare wheel eka original.

    petrol 15+ karanawa. mage eke nam koi tharam karanawada danne na. Podi ganan yanda nam maru wahane.. dura yandath aulak na.

    adille auduwak nam na.800CC nisa 1300cc ewa bala poroththu wendath epa.

    parts ganam patta adui. one tharam badu atha. engine eke timing belts 30K paniddi maru karanda one.
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    machan one athe salli thiyana ganata ganin... wahane hodata balapan dirum thiyanawada kiyala.. samahara porawal innawa car eka elatama maintain karana. bodi eka balapan hodata. engine repair ehema wadi viyadam na.EFI ekak balaban.

    elakiri wahanayak. indiyan ewa hoda na na kiuwata kiyana hamoma padinne indina bike ban...
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    මරුටි ගන්නවනම් 2010න් උඩ එකක් ගනින්... නැත්නම් උබ බලාපොරොත්තු වෙන දේ ඉශ්ට වෙන්නේ නෑ..

    (වෙස්වලාගෙන ආවේ ඕන්)
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,478
    32,215
    113
    රත්තරං;19074720 said:
    මරුටි ගන්නවනම් 2010න් උඩ එකක් ගනින්... නැත්නම් උබ බලාපොරොත්තු වෙන දේ ඉශ්ට වෙන්නේ නෑ..

    (වෙස්වලාගෙන ආවේ ඕන්)

    රත්තරංට තහනම් කලාපය :lol:
     

    wccryanrox

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    1,754
    290
    83
    Burbank, Ca
    රත්තරං;19074720 said:
    මරුටි ගන්නවනම් 2010න් උඩ එකක් ගනින්... නැත්නම් උබ බලාපොරොත්තු වෙන දේ ඉශ්ට වෙන්නේ නෑ..

    (වෙස්වලාගෙන ආවේ ඕන්)

    :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shocked:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    මං එක පාරක් යාලුවෙක්ගේ එකක් අරන් ගියා වලස්මුල්ලේ ඉදන් යාපනේට මං තමා එලෙව්වේ
    driving වලට නම් අවුලක් දැනුනේ නෑ
    ඇත්ත කියපන්... උබ කබරයෙක්ද නැත්නම් තලගොයෙක්ද?
     

    imad2247225

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    1,869
    45
    48
    uba ahanawa nam ahapan
    mamath dan car ekkak gattha magama keyala
    gannawanam KA-xxxx number ekak wath ganna.mama baluwa KD-6xxx kanda miss una
    danna hateyata 2010 passa maruti awa nea
    petrel nam 20Km karanawa a/c dala out yanakota
    tikak gasanawa
    tayar nam 6500/= up teyanawa
    engine nam achara awlak anna nea
    owaya milage nam hugak awala waradey
    parts nam ganna teyanawa Price shape
    3w ekak nam dan kala hateyata ganna apa
    safty eka nam uba atha tamay
    eka roof console apu eka ganin lasanay
    onawata wada hugak hoyanda yannath apa
    maruty ekak ganna oyata hari yay eka
     

    chanakacm

    Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    uba ahanawa nam ahapan
    mamath dan car ekkak gattha magama keyala
    gannawanam KA-xxxx number ekak wath ganna.mama baluwa KD-6xxx kanda miss una
    danna hateyata 2010 passa maruti awa nea
    petrel nam 20Km karanawa a/c dala out yanakota
    tikak gasanawa
    tayar nam 6500/= up teyanawa
    engine nam achara awlak anna nea
    owaya milage nam hugak awala waradey
    parts nam ganna teyanawa Price shape
    3w ekak nam dan kala hateyata ganna apa
    safty eka nam uba atha tamay
    eka roof console apu eka ganin lasanay
    onawata wada hugak hoyanda yannath apa
    maruty ekak ganna oyata hari yay eka
    :):)
     

    chanakacm

    Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    රත්තරං;19074720 said:
    මරුටි ගන්නවනම් 2010න් උඩ එකක් ගනින්... නැත්නම් උබ බලාපොරොත්තු වෙන දේ ඉශ්ට වෙන්නේ නෑ..

    (වෙස්වලාගෙන ආවේ ඕන්)

    2010න් උඩ එකක් සොයා ගිය ගමනේදී මට කලුනික හම්බ වුුනි
     

    chanakacm

    Well-known member
  • Nov 18, 2006
    13,064
    1,609
    113
    36
    Colombo
    රත්තරං;19075586 said:
    ඇත්ත කියපන්... උබ කබරයෙක්ද නැත්නම් තලගොයෙක්ද?

    ඕවා මොනවද ස්පොන්සර් කරපු ඩයල් එකට බර ගානක් ගියා මට සිගරට් විට කහට අරන් දිලා...
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    ඕවා මොනවද ස්පොන්සර් කරපු ඩයල් එකට බර ගානක් ගියා මට සිගරට් විට කහට අරන් දිලා...
    වලස්මුල්ලේ ඉදලා යාපනේට මරුටියක් එලවලා උබට නිකන් පොලිසියෙන් ගැහුවා වගේ උනේ නැත්නම් ශුවර් උබ කබරයෙක්...
     

    <DNA

    Well-known member
  • Oct 8, 2012
    15,174
    981
    113
    Sri Lanka
    Ape ayiya kenek gawa thama thiyenawa 301-9xxx ekak
    thama 18k wage karanawalu A/C nathiwa,
    oke samahara parts Denso thiyenne.
    e car eka thambiyek illalathibba 6.5 laks walata