මහින්ද රාජපක්ෂ ගේ අවසානය සහ සිංහල මිනිහා

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    මම මෙවැන් බුද්ධියට අමන්ත්‍රනය කරන ත්‍රෙඩ් අදින් පස්සෙ පොස්ට් කරන්නෙ නැ,මම මෙකෙන් කාටවත් කඩේ ගියෙ නැ,මට පිස්සොත් එක්ක මෙතන රණ්ඩු කර කර ඉන්න වෙලාවක් නැ.

    malli mata uba ekka wath methana mata banapu kisima kenek ekka wath kisima awulak naha ok..mama kiyanne ban me manussaya ubala hithana jathiye babek newe, meya pudumakara wancha karanawa.mama inne rate molya kshethraya sambanda wada kerena than wala.apita hama audit ekakma enawa hama ayathenama..ewage wena ewa, banku wartha, naya wartha, bol naya widihata yana ewa me hama deyakma.. apith mewa gana hoyanawa ban, ubalata therei kawada hari hitha ganna bari moolya prashnayak awa data.. yudde kare apita adareta newe ban, eyage pradana sathurayi ape dadiyen, duk mahansiyen, le walin winasa karagaththe... ehema kare apita adareta newe..ubala nikan sinhala jathiya araka meka kiya kiya meka wanasanna epa...methana ubala nodanna dewal godak thiyenawa...e nisa me wage wada karanna epa...
     

    kimbuli

    Member
    Jun 24, 2011
    2
    0
    0
    මම මෙවැන් බුද්ධියට අමන්ත්‍රනය කරන ත්‍රෙඩ් අදින් පස්සෙ පොස්ට් කරන්නෙ නැ,මම මෙකෙන් කාටවත් කඩේ ගියෙ නැ,මට පිස්සොත් එක්ක මෙතන රණ්ඩු කර කර ඉන්න වෙලාවක් නැ.
    very good
    :love::love::love:
     

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    malli mata uba ekka wath methana mata banapu kisima kenek ekka wath kisima awulak naha ok..mama kiyanne ban me manussaya ubala hithana jathiye babek newe, meya pudumakara wancha karanawa.mama inne rate molya kshethraya sambanda wada kerena than wala.apita hama audit ekakma enawa hama ayathenama..ewage wena ewa, banku wartha, naya wartha, bol naya widihata yana ewa me hama deyakma.. apith mewa gana hoyanawa ban, ubalata therei kawada hari hitha ganna bari moolya prashnayak awa data.. yudde kare apita adareta newe ban, eyage pradana sathurayi ape dadiyen, duk mahansiyen, le walin winasa karagaththe... ehema kare apita adareta newe..ubala nikan sinhala jathiya araka meka kiya kiya meka wanasanna epa...methana ubala nodanna dewal godak thiyenawa...e nisa me wage wada karanna epa...

    අය්යෙ මම ඔයා දන්න දෙවල් දන්නෙ නැ,නමුත් මම දන්න දෙවල් ඔයා දන්නෙ නැ,අයෙත් මම කියනවා මම කාටවත් කඩේ යන්නෙ නැ,අනික මම ජෙනරාල්ව හිර කරලා තියන එකටත් විරුද්ධයි,අය්යෙ මම එස් එෆ් ගෙ සහයොගය මත ලොකු පු‍ටුවකට ගිය අයෙක් ගේ මිත්‍රයෙක් දන්නවා,එයා ප්‍රොෆෙසර් කෙනෙක්,සහ මගෙ ගුරුවරයෙක්,එතුමා ට ඔහුගෙන් ගොඩක් තොරතුරු ගන්න ලැබිලා තියනවා,එවා අහපුවා ම මට එපා වුනා,එවා මෙතන දන්න බැ
     
    Sep 1, 2009
    2,359
    215
    0
    මම මෙවැන් බුද්ධියට අමන්ත්‍රනය කරන ත්‍රෙඩ් අදින් පස්සෙ පොස්ට් කරන්නෙ නැ,මම මෙකෙන් කාටවත් කඩේ ගියෙ නැ,මට පිස්සොත් එක්ක මෙතන රණ්ඩු කර කර ඉන්න වෙලාවක් නැ.

    මචන් ඔය එකෙක් දෙන්නෙක් බිරුවට කදු කඩා පාත් වෙන්නේ නෑ.රෙප් අඩුවුනාට,එකෙක් දෙන්නෙක් බැන්නට උබ මේ කරල තියන දෙයින් ගොඩක් මිනිස්සුන්ගේ ඇස් පෑදෙනව.ඒක රෙප් වලින් බනින්න බෑ.සැලෙන්න එපා..දිගටම මේ වගේ ත්‍රෙඩ් දාල මිනිස්සුන්ගේ ඇස් පෑදෙන්න මේ වගේ දෙවල් කරන්න
     
    • Like
    Reactions: shanefarcry

    001flyD

    Well-known member
  • Oct 6, 2010
    9,801
    12,729
    113
    Mahanuwara
    ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ;10463376 said:
    මචන් ඔය එකෙක් දෙන්නෙක් බිරුවට කදු කඩා පාත් වෙන්නේ නෑ.රෙප් අඩුවුනාට,එකෙක් දෙන්නෙක් බැන්නට උබ මේ කරල තියන දෙයින් ගොඩක් මිනිස්සුන්ගේ ඇස් පෑදෙනව.ඒක රෙප් වලින් බනින්න බෑ.සැලෙන්න එපා..දිගටම මේ වගේ ත්‍රෙඩ් දාල මිනිස්සුන්ගේ ඇස් පෑදෙන්න මේ වගේ දෙවල් කරන්න

    Thanks Yaluwa
     
    • Like
    Reactions: JHHA

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    malli mata uba ekka wath methana mata banapu kisima kenek ekka wath kisima awulak naha ok..mama kiyanne ban me manussaya ubala hithana jathiye babek newe, meya pudumakara wancha karanawa.mama inne rate molya kshethraya sambanda wada kerena than wala.apita hama audit ekakma enawa hama ayathenama..ewage wena ewa, banku wartha, naya wartha, bol naya widihata yana ewa me hama deyakma.. apith mewa gana hoyanawa ban, ubalata therei kawada hari hitha ganna bari moolya prashnayak awa data.. yudde kare apita adareta newe ban, eyage pradana sathurayi ape dadiyen, duk mahansiyen, le walin winasa karagaththe... ehema kare apita adareta newe..ubala nikan sinhala jathiya araka meka kiya kiya meka wanasanna epa...methana ubala nodanna dewal godak thiyenawa...e nisa me wage wada karanna epa...

    හරි හරි ඔයයි ඔයාගෙ පක්ෂෙ අයයි තමයි දන්නෙ. මුල්‍ය පාලනය ගැන අනිත් අය දන්නෙ නැ ,හොරකන් කරනව ඔවුව මහ පරන කතා මචන්, ඔවුව කියවුවෙ චන්ද කාලෙ. හොරකන් කරනවනමි ඔයාගෙ ඔය පක්ෂෙ අයට පෙන්න්ඩ පුලුවන්නෙ නිකන් මන්තරේ වගේ මතු රන්නෙ නැතුව. විසදගන්ඩ බැරි මුල්‍ය පස්නයක් මෙ කාලෙ වෙද්දි එනව කියල බයිල කියපු ඇත්තො ටික අද කොහෙද දන්නෙ නැ:no:
    අනික රාජ්‍ය ආයතන තමන්ගෙ බුදලේ වගේ වික්ක එවුන් කතා කරනවනෙ ලැජ්ජා නැතුව, මුල්‍ය....:lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    අය්යෙ මම ඔයා දන්න දෙවල් දන්නෙ නැ,නමුත් මම දන්න දෙවල් ඔයා දන්නෙ නැ,අයෙත් මම කියනවා මම කාටවත් කඩේ යන්නෙ නැ,අනික මම ජෙනරාල්ව හිර කරලා තියන එකටත් විරුද්ධයි,අය්යෙ මම එස් එෆ් ගෙ සහයොගය මත ලොකු පු‍ටුවකට ගිය අයෙක් ගේ මිත්‍රයෙක් දන්නවා,එයා ප්‍රොෆෙසර් කෙනෙක්,සහ මගෙ ගුරුවරයෙක්,එතුමා ට ඔහුගෙන් ගොඩක් තොරතුරු ගන්න ලැබිලා තියනවා,එවා අහපුවා ම මට එපා වුනා,එවා මෙතන දන්න බැ

    kawada epa une... :shocked:
     

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    minihekta thamantama kiyala political view ekak thiya ganna aithiyak thiyanawa...
    kenek MR ge vision ekata kemathi wenna puluwan , thawa kenekta SF ge and ranilge vision ekata kemathi wenna puluwan... eth wenas matha darana kenek me wage thread ekak dekala anith ayata mada gahagena, ammalata benagaththata kawadaawath anith minihage view eka wenas karaganne nehe..

    hodama de thaman kemathi mathayak dharanna anith kenata ida dena eka...
    thamange akameththa prakasha karana eka wenama deyak..

    eth kunuharapa kiyaa gena akameththa prakashaka karana eken wenne nikan minissu tharaha kara ganna eka witharayi....
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    හරි හරි ඔයයි ඔයාගෙ පක්ෂෙ අයයි තමයි දන්නෙ. මුල්‍ය පාලනය ගැන අනිත් අය දන්නෙ නැ ,හොරකන් කරනව ඔවුව මහ පරන කතා මචන්, ඔවුව කියවුවෙ චන්ද කාලෙ. හොරකන් කරනවනමි ඔයාගෙ ඔය පක්ෂෙ අයට පෙන්න්ඩ පුලුවන්නෙ නිකන් මන්තරේ වගේ මතු රන්නෙ නැතුව. විසදගන්ඩ බැරි මුල්‍ය පස්නයක් මෙ කාලෙ වෙද්දි එනව කියල බයිල කියපු ඇත්තො ටික අද කොහෙද දන්නෙ නැ:no:
    අනික රාජ්‍ය ආයතන තමන්ගෙ බුදලේ වගේ වික්ක එවුන් කතා කරනවනෙ ලැජ්ජා නැතුව, මුල්‍ය....:lol::lol:

    me yaluwa aluth ekak adinna kalin kalin ekata uththara deela hitapanko..:lol: nathnam nikan awula neda? kamak na kamak na ekko, hethuwa ratama dannawa..:lol:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    minihekta thamantama kiyala political view ekak thiya ganna aithiyak thiyanawa...
    kenek MR ge vision ekata kemathi wenna puluwan , thawa kenekta SF ge and ranilge vision ekata kemathi wenna puluwan... eth wenas matha darana kenek me wage thread ekak dekala anith ayata mada gahagena, ammalata benagaththata kawadaawath anith minihage view eka wenas karaganne nehe..

    hodama de thaman kemathi mathayak dharanna anith kenata ida dena eka...
    thamange akameththa prakasha karana eka wenama deyak..

    eth kunuharapa kiyaa gena akameththa prakashaka karana eken wenne nikan minissu tharaha kara ganna eka witharayi....

    menna udaharana... :p
    මහින්ද රාජපක්ෂ ගේ... 06-24-2011 05:01 PM hukapan
     

    SF Forever

    Member
    Apr 20, 2011
    237
    23
    0
    අනාගතයේ එන්නට සිටින බොහෝ සිංහල නායකයෝ, ඒ අනාගතයේ, මහින්දගේ ජීවන චරිතය අඩංගු පොත් කියවමින් සිටිති… :baffled: :baffled: :baffled::baffled: :baffled:


    ඈත්තට....
    ඔය කියන්නේ පවුලේ අනිත් උදවිය ගෑන වෙන්න ඈති... :P :P :P
     

    SF Forever

    Member
    Apr 20, 2011
    237
    23
    0
    කවුද කඩේ ගිහින් තියෙන්නෙ,බුධිමත් ව ලිපිය කියවල බලන්න

    ඔයා කඩේ නෙමේ ගිහින් තියෙන්නේ සුපර්මාකට්.... :lol: :lol:
     

    dragon-fighter

    Well-known member
  • Jan 13, 2010
    7,237
    1,205
    113
    42
    Hell
    youtu.be
    රෙප් +7 ඇඩඩ්.. ඔය ඇත්ත තේරුම්ගත්ත ශ්‍රීලාංකිකයන් ගොඩාක් අඩුයි...ගොඩක් අය හිතන් ඉන්නේ SF තනියම යුද්දේ කරලා ඉවර කලා කියලා...:no::no::dull:
    එතකොට එයාෆෝස්,නේවි මොකුත් කලේ නැද්ද???:lol::lol::frown:
    අර ආයුධ නැව් ටික නේවි එකෙන් විනාශ නොකරනම්:oo:
    එයාෆෝස් එකෙන් ආමි එකට යන්න බැරි තැන්, ආයුධ ගබඩා වලට පහර නොඩුන්නනම්...:angry::baffled:
    යුද්දේ ඉවර වෙන හැටි බලාගන්න තිබුනා...:rolleyes::angry::angry:
     
    • Like
    Reactions: ŦĦĔ ƦȆƉǾӾ

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    මහින්ද රාජපක්ෂ ගේ අවසානය සහ සිංහල මිනිහා







    “මහින්ද එළවා දැමිය යුතුයි” යැයි ඔබ කියන්නේ ඔහුගේ රජයේ තිබෙන දොස් නිසා හෝ ඒ වංචා, දූෂණ, අක්‍රමිකතා හමුවේ ඔහු නිහඬව සිටින නිසා නම්, එසේ කියන්නට ඔබට අයිතියක් ඇත..එයට අප බලපෑම් නොකරමු…නමුත්,…ඔහු එළවා දැමිය යුතු යැයි ඔබ කියන්නේ, ඊනියා ලිබරල්වාදී මානව හිමිකම් කපුවන්ගේ පරළය අසා නම්…”පසු තැවෙන්නට පෙර සිතා බලන්න…”…සොඳුරු මල් බඳුන් තුළ, රුදුරු මරු සිටිය හැක…ඔවුන් නිරතුරුවම ඉල්ලා හඬන්නේ “ඔබේ අයිතිවාසිකම්” නොවේ…..!!





    අන්න එදාට, සිංහල මිනිහා වෙනුවෙන් වගකීමට කර ගැසූ මිනිහා වන මහින්දගේ ජීවිත අවසානය, අධිරාජ්‍යවාදීන්ගේ දං ගෙඩියකදී හෝ ඔහුගේ දේශීය සතුරන් අතින් හෝ සිදුවී තිබුණොත්, සිංහලයිනි මතක තබා ගනු, “මහින්දත් සමඟ මහින්දට සිදුවණ දෙයද ඉතිහාස ගත වන බැවින්”, ඒ “මහින්දට සිදුවූ දෙය දකින” කිසිදු අනාගත නායකයෙකු, සිංහලයා වෙනුවෙන් සටන් කරන්නට තබා, කට අරින්නටවත් නොපෙළඹෙනු ඇත…




    :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

    ඒ වගෙම මේ කථාව ජෙනරල් සරත් ෆොන්සේකා ඇතුලු සියලුම හමුදා නිළධාරීන්ටත් අදාලයි :)
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    @ anuradha2009

    බොලේ මම ඇහුවේ වෙන කෙනෙක්ගෙන්,
    එත් ඒ ප්‍රශ්නයට ඉතා නිවැරදි ලෙස ඔයා කොහොමද
    උත්තර දෙන්නේ? :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    ඇයි යාළුවා මෙහෙම පෙනී පෙනී පච ඇද බාන්නේ..එකින් එක කියවන්න,
    මුලින්ම ඔබගේ මිතුර ( මගේ සතුරෙක් කියල හිතන්න එපා එහෙම කිව්වට හොදේ)
    එයට - Rep ලබා දීම ගැන දැඩි කනස්සල්ලට පත් වී post එකක් දානවා..නේද? බෑ කියන්න බෑ හොදේ?:p
    පස්සේ මම කියනවා ඒ මම නෙවේ කියල.මම කිසිම වෙලාවක මට දෙන -
    රේප් ගැන කියල නැහැ, මම කිව්වේ මම දුන්නේ නැහැ කියල විතරයි..
    නැතුව කව්රු මට මොනවා කියල දුන්නත් කිසිම ප්‍රශ්නයක් නැහැ...
    තේරුනාද? ඒ අනුව ඔබ නිවැරදි කරුද වැරදි කරුද ? :p


    එයාම -රෙප් දිලා දුන්නෙ නැ කියල නිකන් සුදන උනාම හරියන්නෙ නැනේ:no::no:
    ඔයා එක පාටිට ඇවිත් මම -රෙප් දුන්නෙ නැ කියැවුවෙ අර පුහුල් හොරා කරෙන් දැනගත්ත වගේ විදිහටනේ
    අපිට හිතාගන්ඩ බැරි කවුද රෙප් කැපුවෙ කියල:oo::oo: අනික පැහැදිලිව කියෙවිවා කැපුවට කමක්නැ කියල
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    #79
    Today, 05:20 PM

    anuradha2009
    anuradha2009 has no status.
    Senior Member

    Join Date: Dec 2008
    Location: Battaramulla
    Posts: 903


    Quote:
    Originally Posted by silentsahan
    me yaluwa aluth ekak adinna kalin kalin ekata uththara deela hitapanko.. nathnam nikan awula neda? kamak na kamak na ekko, hethuwa ratama dannawa..
    rep ekada mama hithuve eka evaraiii kiyala ,mokada me thread eke desapalana deval vadiya yana eka hoda nisa mokuth damme naa. anika ekata denda ona uththare deela evaraiii ayeth ekama de kiyavala vadak naa
    mata rep kapanda baa thiyena kattiya horen kapapuvave aulak naa
     
    Last edited:

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya

    එයාම -රෙප් දිලා දුන්නෙ නැ කියල නිකන් සුදන උනාම හරියන්නෙ නැනේ:no::no:
    ඔයා එක පාටිට ඇවිත් මම -රෙප් දුන්නෙ නැ කියැවුවෙ අර පුහුල් හොරා කරෙන් දැනගත්ත වගේ විදිහටනේ
    අපිට හිතාගන්ඩ බැරි කවුද රෙප් කැපුවෙ කියල:oo::oo: අනික පැහැදිලිව කියෙවිවා කැපුවට කමක්නැ කියල

    ithin ban GT gen ahapan mama Tag dammada, Rep dunnada kiyala..mama katawath rep wath , tag wath dala naha..
    machan puhul hora karen dane kiyana eka methanata galapenne na wage neda tikak...? :lol: